Nema predaje

Never Back Down

Evo upravo ga pogledao na RTL-u i mislio sam da sam ga pogledao i prije - zapravo i jesam xD Nego, film je jako dobar i nadahnjuje, naravno, samo za ljubitelje akcije ali može ga svatko pogledati. Evo sad mi se tuče i nabrijan sam hehehehe :)

film i pol

di ga mogu skinut

kulski.. !

meni je film predobar. U stilu Brzi i žestoki, ali još bolji. Iako će neki reći da ima klasičnu priču, što je istina i to ni ja nevolim, ali pustimo to malo u drugi plan i posvetimo se samom filmu i atmosferi. Scene borbe su napravljene da bolje ne mogu, a atmosfera u filmu dobrim odabirom pozadinskih pjesama u skladu sa događajima je fenomenalna, film nema ni tako loše podzaplete (samohrana majka koja se bori sa sobom pokušavajući odgojiti 12 sina, te priča o Jakeovom treneru. Pohvalio bih i mlade glumce koje smo dosad rijetko gledali, a odradili su odličan posao. Sve u svemu, film za čistu peticu, pravo osvježenje!

legendarni film

film je pre dobar ima pre dobrih cura ma sve naj a naj bolji lik je jake tyler i drago mi je što je prelomijo onog šu......ima dobru curu hehehehehheehehheheehehhe

obrnuti step up

upravo jednaka stvar kao i step up samo što ples mijenja borba. tipična američka teen priča, koja će riskirati iritiranje svojom predvidljivosti u pokušaju da zaintrigira pokojeg ljubitelja prikazom borbi. uspjet će kao i step up, uglavnom mlađe i ženskog spola. dakle, ništa posebno.

Najobičnije smeće

Stvarno mi nije jasno kako netko može pušiti ovako jeftine i plitke filmove. Znao sam da ću gledati tipičnu američku teen pričicu ali sam očekivao barem dobru šoru, upravo iz razloga što sam se naslušao o spektakularnoj makljaži koju ovaj film donosi. Šora, velika nula, priča wannabe Fight Club, kombinacija američke pite i Kickboxera, gluma nije vrijedna spomena, sve u svemu, užas, gore od Sumraka. Pljuc, pljuc, pljuc !

Brzi i žestoki

Film koji se lako može usporediti sa "Brzi i žestoki": radnja je čista nula, ali auti i utrke (u ovom slučaju borci i borbe) su fenomenalni-bilo to realno ili ne!

Miyagi i Daniel-San su ipak bili bolji

Ovaj film je nešto slično kao Karate Kid u osamdesetima, samo što je Miyagi ipak bio Miyagi. Dakle, da objasnim. Miyagi je pripremao borca (Daniel-Sana) tako što je Daniel San morao farbati ogradu i uloviti muhu u zraku pomoću Kineskih štapića, a ovdje je razlika što glavni junak tokom svojih priprema za meč mora baciti ciglu što je dalje moguće. Sve ostalo je isto. Glavni negativac (koji naravno ima djevojku) prebije glavnog junaka. Glavnoj djevojci se svidi glavni junak, a glavni junak nađe učitelja koji će ga naučiti kako da prebije glavnog negativca...Ipak ovakva vrsta filmova ipak mi je bolja od filmova sa nizom zaredanih specijalnih efekata, makar se sve zna i prije nego što film počne. Gledljivo i solidno za razbibrigu. Inače ovaj film je već izašao na DVD-u vani, a kod nas još nije ni u kinu. Eto koliko kasnimo za ostatkom svijeta u nekim naslovima. A htjeli bi u Europu (Evropu). Neće moći ove noći. ('zadnja rečenica citat iz remek djela 'Maratonci trče počasni krug', filmova kakvi se više ne snimaju)