Plan igre

Taktika

'Ja za ovo nisam kvalifikovan!' je premisa urnebesne, tople porodične priče, sa čestim izlivima emocija.Joe Kingman (Dwayne "The Rock" Johnson) je kvoterbek omiljenih 'The Rebels', sportskog ponosa Bostona.Uživa i na terenu, ali i van njega.Njegova ogromna snaga, igračka inteligencija, brzina, krase ga u igri, a status zvezde i to još neoženjene, pravi je magnet za brojne lepotice (manekenke) željne da budu deo njegovog društva.Ustaljeni način života, gde su žestoki treninzi, uzbudljive utakmice, izlasci s lepim devojkama na fancy-žurkama, uobičajena svakodnevica, biće iznenada ozbiljno dovedeni u pitanje.Razlog je pojavljivanje 8-godišnje ljupke devojčice Peyton Kelly (Madison Pettis) pred vratima luksuznog stana raskalašnog Joea.Kada shvati da mu je to rođena kći, Joe će morati da ozbiljno razmisli kako da uskladi svoje obaveze sa aktivnostima (časovi baleta, šetnje, kupovina...) svoje kćeri.Dodatni problem nastaje kada naiđe na nerazumevanje svog sposobnog agenta, Stelle Peck (Kyra Sedgwick), žene lišene bilo kakvog majčinskog instinkta...Andy Fickman ('She's the Man', 2006.) prihvatio se režiserske palice, po diktatu žena.Nichole Millard i Kathryn Price, zaslužne su za scenario, zasnovan na njihovoj priči 'The Game Plan', napisanoj uz pomoć renomirane Audrey Wells ('Shall We Dance').Producenti iz 'Walt Disney Pictures' obezbedili su budžet od $22,000,000, a za lokacije snimanja odabrani su Boston, kao i još par mesta u Massachusettsu, čime je postignut željeni nivo autentičnosti same radnje (fudbalski tim je iz Bostona).Od početka prikazivanja (u jesen 2007.) za nekih 6 meseci, film je zaradio preko $90,000,000 u američkim bioskopima, a što je jasan parametar da publika voli ovakvu vrstu filmova.Miks akcije i komedije, gde se glavni lik lomi u nastojanju da ostane glavni baja, zvezda čiji sjaj ne tamni, a s druge strane u njemu sve više radi očinski instinkt, jeste zahvalna tema za filmsku ekranizaciju.No radnja lepo klizi do samog kraja, ali ipak nije učinjeno ništa da se izbegne očekivani, klišeizirani kraj.Malo više mašte ne bi škodilo...Solidna glumačka ekipa, a utisak je da 'The Rock' ponovo daje sve od sebe kako bi stekao status glumca u pravom smislu te reči i tako se 'oslobodio' epiteta poznatog američkog rvača (kečera).Pasionirani ljubitelji komedija verovatno će uživati, a za ostale i nisam baš siguran.

O filmu....

Prekrasan obiteljski film, svakako pogledati!