Liječeni ubojica

jako jako loš film

točno; sve je trebalo upućivati na urnebesnu, inteligentnu crnu komediju; ideja, glumci... kad ono -negledljivo loš film, dosadan, dug, nikad kraja, mislim da sam se nasmijala jednom ili nijednom; uglavnom potencijal priče i protagonista uništen očajnim scenarijem bez imalo ičega što bi prosječnom, a kamoli zahtjevnijem gledatelju obuzeo pažnju. grozno! ja mogu i Stevena Segala odgledati do kraj ali ovaj film nisam. Ako tražite odličnu crnu komediju inteligentnu i orginalnu - posudite "smrt na sprovodu", jer je "You Kill me" polagana smrt.

Prosjek

Moram priznati da se ne sjećam kada sam zadnji put gledao film u kojem je glavnu ulogu igrao Ben Kingsley pa se može reci da je ovo njegov povratak, kao što je Mr. Brooks bio povratak Kevina Costnera. Ujedno ova dva filma imaju zajedničku temu a to su ubojstva (hladnokrvna), te čine jedan niz filmova koji su pomalo nastali prema uzoru na hit seriju Dexter (koja ide uskoro na RTL-u). Nažalost prva pomisao koja pada nakon što se film pogleda jest umjerenost, suzdržanost… Naime Kingsley glumi ubojicu koja zbog svog alkoholizma traljavo obavlja svoj posao (što ga više smeta nego činjenica da ubija) pa ga njegova „obitelj prisili na „anonimne alkoholičare“…. E sad ovo je pravi materijal za spaljenu crnu komediju no moram upozoriti iako ono sadrži određenu dozu ironije, sarkazma, morbidnosti (što je za očekivati s obzirom na temu) ipak više je orijentirano na dramske i romantične dijelove što je prava šteta i jednostavno onda dobiješ nekakav prosjek…. Ps. Kao što se možete nasmijati prijevodu filma Liječeni ubojica (You Kill me) tako se možete nasmijati i deklaraciji filma Komedija-Triler.