Gospodar prstenova: Prstenova družina

One ring to rule them all

Ovdje se neću baviti recenzijom samo ovog filma, nego ću se osvrnuti na cjelokupnu trilogiju iz razloga što se ovaj film ne može promatrati samostalno, već sva tri dijela čine jedinstvenu cjelinu. Jackson je sa djelom legendarnog Tolkiena napravio (uz ''Star wars'') najljepšu fantastičnu sagu u filmskoj povijesti. Istovremeno Jacksonu treba skinuti kapu do poda (kao i kući ''New Line Cinema'') jer upustiti se u avanturu snimanja tri filma odjednom mogu se usuditi samo najhrabriji, jer da kojim slučajem projekt nije uspio bili bi okarakterizirani kao jedni od najvećih gubitnika u filmskoj povijesti. Njihovu misiju još je više otežavala činjenica što su za obradu uzeli kultno djelo koje ima vojsku fanatičnih obožavatelja koji su pažljivo vrebali na svaku sitnicu da se ne bi napravila pogrešno. Ovakav film prije jednostavno nije bilo moguće napraviti, jer svijet kakvog ga je zamislio Tolkien se tek sada mogao dostojno prikazati zbog tehnoloških mogućnosti koje se nude filmašima. Upravo u tome je ležala najveća zamka za Jacksona, ali on je uspio naći najbolji omjer efekata, priče, glumaca i ritma filma, a da nijedan od tih elemenata ne zasjeni drugi. Osobno su me najviše dojmili upravo efekti u filmu koji su u potpunosti dočarali magični svijet, ali posebno treba pohvaliti i izbor Novog Zelanda kao lokaciju, jer krajolici u filmu jednostavno oduzimaju dah. Svaki od izabranih glumaca je svoj posao odradio kvalitetno kao da su znali da snimaju nešto dosad neviđeno. Najviše kritika (ako ih je i bilo) upućeno je dužini svakog filma (upravo je Jackson oko toga vodio najveću borbu sa producentskom kućom), ali ovakvo opsežno djelo sa mnnoštvom likova i međusobno povezanih priča jednostavno se nije moglo napraviti drugačije. S ovom trilogijom Jackson je sebi zacementirao mjesto u filmskoj povijesti, a njegovo djelo će biti jednako svježe i kvalitetno i za 5,10,15,... godina. ...''One ring to rule them all''...

Remekdjelo

Peter Jackson ostavio nešto predivno svjetu. Hvala !

GOSPODAR PRSTENOVA

Zaista,pohvale svima! Film je odličan, glumci i glumice fantastični, a scenarij za 10. Jedini nedostatak, odnosno višak, je trajanje filma. Inače ne volim baš takve filmove,ali me ovaj oduševio. OCJENA:5

Start of the story!

Ovaj film je fenomenalan,iako su mi bolja druga dva nastavka.Ovu trilogiju bih preporučio svima.Mislim da je ovo jedna od najboljih trilogija svih vremena.Nemam više šta reć za ovo fantastično remek djelo.

Fantastično ! ! !

Film je odličan!Mislila sam da će svi ti čudni likovi malo nas zbuniti (vilenjaci,hobiti,čarobnjaci)ali su svi super se uklopili u priču odnosno film.Tema u filmu je odlično razrađena zahvaljujući redatelju Peteru Jacksonu,koji je ovaj film napravio savršenim.Glumci su odlični,svaki glumac kao da je rođen za svoju ulogu.U filmu glumi međuostalima i prezgodni Orlando Bloom koji savršeno glumi Legolasa (vilenjaka).Film je fantastično napravljen,svaka čast redatelju Jacksonu.Što drugo reći odlična gluma,prezgodni glumci,fantastična tema i sve u svemu film koji definitivno treba pogledati ! ! !

Ludnica!!!

Ovaj film vlada zemljom.Najveća filmska triologija(poslije "Kuma")je jedna od najzabavnijih,najnapetijih i najuzbudljiviji film desetljeća.A da o glumi i ne govorim.Jednom rječju:fenomenalno!

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Gospodar prstenova Prstenova družina

Dado385 ima pravo - ovo nije trilogija,ovo nije prvi dio. O filmu se nema što više puno pričati. Mislim da je ovo najbolja moguća ekranizacija obzirom na zapetljanost knjige. Ali zar se nikome ne čini da svi oni silni vilenjaci previše glumataju. To kako oni pokušavaju lebdjeti prostorom je poprilično smiješno. Film se gleda bez daha, ali zbog plavokosih ocjena manje.

jedan film - jedna recenzija

Prije bilo kakve recenzije svima mora biti jasno da Gospodar prstenova nije trilogija, već JEDAN film u trajanju od 9 i sitno sati. Sniman je kao jedan film, zamišljen je kao jedan film, a i knjige su (tko ih je čitao) napisane tako da se prve stranice "nastavaka" mogu slobodno prilijepiti na kraj prethodnog dijela... i nitko ne bi primjetio da je čitajući to literarno remekdjelo prešao u drugu knjigu. Znači jedan film! A što se tiče ocjene, smatram da je ovo jedna od najboljih ekranizacija koja je ikada napravljena. Mislim da bi Tolkien bio jako, jako zadovoljan. Čista petica....

Jedno od najveličanstvenih filmskih djela

Kao prvo, svidjela mi se knjiga koju sam čitao davno. Zbog onih svih čudovišta, trolova i patuljaka mislio sam da će film, ako se knjiga jednog dana ekranizira, u kinima totalno propasti i da će ga gledati samo mlađa publika... Kako sam bio u krivu :-) ovaj film već sam opisao u naslovu pa ću još samo napomenuti da je ovo odlično ostvarenje za sve uzraste. Gospodar prstenova je pravi slatkiš za oči i uši, atmosferične lokacije odaju dojam da uložem golem trud da se književno djelo što vjernije prenese na platno, tako da gledatelja totalno 'oduzme' i uvede ga u svijet Međuzemlja. Film će definitivno probuditi ono djetinjasto u nama odraslima.

Gospodar prstenova

Ovaj film je odličan! Gledala sam ga u kinu gdje je pojačan ugođaj i atmosfera nevjerojatna! Zato sam uživala u svakoj sekundi ta 3 sata! Još mi se više svidjelo to što do gledanja nisam vidjela niti jednu reklamu za film i što nisam čitala Tolkiena. Vjerojatno se čitatelji knjiga nisu oduševili jer je uvijek knjiga bolja od filma, ali ovaj film je za svaku pohvalu! Prvi je dio trilogije, a i najbolji dio!

početak

ovaj početak trilogije koja je obilježila posljednje dvije-tri filmske godine je sigurno i ponajbolji. budući da sam ja veliki tolkienov obožavatelj, prilično sam pozornosti posvetio očuvanju originalne priče. tako, prvi dio je najbolje prenesena fiktivna priča. likovi su uvjerljivi, gluma dobra, režija odlična. nasuprot toga, drugi dio je sasvim masakriran od strane redatelja i scenarista. jedina zamjerka je izbacivanje nekih važnih dijelova i prenošenje nkih dijelova iz prvoga dijela u drugi i obrnuto, ali to je boljka velikih spektakala. sigurno najbolji dio trilogije, ali koji je mogao zasigurno biti bolje i kvalitetnije napravljen. svaka čast fotografiji i glazbi.

Prvi dio i najbolji dio

Jednostavo prvi dio je bio i ostao najbolji. Uvod u filmku sagu J.R.R. Tolkiena bio je i više nego odličan. Ako zanemarimo par propusta (nikada neprežaljeni Tom Bombadil), film je vjerna kranizacija jedne od najvećih priča ikada. Preporučam Extended Edition (iliti ga prošureno izdanje), her pruža puno bolji doživljaj od kino verzija.