Loša koedija, ako se ovoaj film komedijom može nazvati! Ko voli Sandlera neka gleda, tko ne - neka preskoči!

Zohan

Film je zakon !

superrrr

film s prilično dobrim ''glupim'' forama. odlično za zabaviti se s ekipom!

Fizzy Bubeleh

Ovo je jednostavno takav tip komedije i tko je od Sandlera mogao očekivati više? Nisam iznenađen ničime, premda mi se film sviđa. Sandleru ova uloga super leži (vjerojatno zbog mišića, frizure, naglaska), tematika je poželjna kao i pripadajući likovi, stvoren je cijeli jedan novi riječnik. Ima nekoliko štoseva koji će sigurno (kao i u Dumb&dumber) postati kultni (za zagrižene fanove). Inače, film nije iskoristio sve mogućnosti političke nekorektnosti / korektnosti. Ovo je prava razbibriga, limunada, baš kao Zohanovo omiljeno piće Fizzy Bubeleh. Fore na koje morate obratiti pažnju: 1) Kada Zohan ''obrađuje'' mamu svog stanodavca (Sada ću ti još malo mamu pa onda idemo van...). 2) Kada uči kolegu frizera kako izluditi gospođe dok ih frizira 3) Rob Schneider ucjenjuje Fantoma - predobro! Taj glumac zavređuje više prostora! Općenito je tu ostvario dobru ulogu. Treba vidjeti kako mu se mrvi kruh iz usta dok bira broj, baš "istočnjački" ! 4) Scene sa Mariah Carey, od dvorane preko back stagea pa nadalje...

silky-smooth, silky-smooth

Navodno komedija u kojoj zapravo žudiš za kojom doista komičnom scenom. Moglo bi se reći da je Sandler doista razočarao ovim filmom, ne misleći pritom na njegove zagrižene fanove. Jedini dobar dojam na filmu ostavlja zgodna Zohanova poslodavka Dalia (Emmanuelle Chriqui) koja pada na Zohanov provokativni šarm i na kraju priče zapravo miri zaraćene strane..

pogledati

Jako smiješan film koji me totalno iznenadio..

zohan

odlicna komedija u klasicnom, nepogresivom stilu adama sandlera. zabavno, smijesno, ironicno... "glupa" komedija napravljena jako pametno. pogledati!

Ispodprosječan

Nemam puno toga za napisati o ovom filmu, osim da je politički nekorektna debilana u koju je samljeveno previše već davno viđenih i bez duha i ukusa ubačenih forica parodijskog žanra i aktualnih glupavih komedijica. Redatelj i scenaristi nikako krenuti u novom smjeru, rastrgani su između braće Farelly ,parodije,romantične komedijice, borata i koje još čega...Izraelci i Palestinci rađe se pobijte nego postanite Ameri, a mi s prostora bivše Juge ćemo poslati bivšeg Udbaša Duška u Ameriku da postane profesionalni oploditelj goveda ili tamanitelj žohara koji će usput upoznati Paris Hilton i ostvariti svoj Američki san.

Nemoj se zaje… sa Zohanom

Teško je generalizirati ovaj film, naime s jedne strane film obećava kao komedija (super vojni agent želi otići u ameriku i postati frizer) a s druge strane radi se o sprdačini jer Adam Sandler kao super agent svojim vještinama prkosi zakonima gravitacije (očigledno parodija na „Goli Pištolj“ ili još bolje na „Kakvi Frajeri“). Film naravno uz to još ima i kao „pouku“ da Izraelci i Palestinci ipak mogu živjeti zajedno… Iako ovo ne spada u najbolje Sandlerove uratke, ipak Adam je kao i obično bio u svom elementu, pa je osim nekoliko dobrih fora, film začinio sa svojim neobičnim i smiješnim engleskim naglaskom (pošto je glumio izraelca).

Nemoj se zaje… sa Zohanom