Što reći, teško da postoji bolji film od ovoga.

Uz Kuma najbolji film svih vremena

Naslov sve govori.

ISKUPLJENJE U SHAWSHANKU

JEDAN OD NAJBOLJIH FILMOVA SVIH VREMENA.REMEK DJELO,STVARNO DOBAR FILM.

stvar opće kulture........

"...nada je dobra stvar...možda najbolja. I dobre stvari ne umiru!!!!!!!!" Nemam riječi...............................BRAVO!!! p.S. ZANIMLJIVO ZA RAZMIŠLJANJE, FILM NEMA NIJEDNOG OSCARA, KAKVA JE TO KONKURENCIJA BILA TE FAMOZNE 1994??????????????

P O G L E D A J T E

još niste?

super film

film je predobar... sva ta radnja, sve ima smisla i kraj je super

5+

Tko nije gledao mora pogledati...teško je naći prave riječi jednostavno morate pogledati.

The Shawshank Redemption

Rijetki su filmovi u povijesti uspijevali prikazati trijumf ljudskog duha na način na koji je to uspjelo THE SHAWSHANK REDEMPTIONU.Prica je na samom startu filma jednostavna i djeluje kao klisej,ali ono kasnije sto dolazi je zaista nevjerovatno.Prica je izuzetno zanimljiva i napeta tako da sve vrijeme dok gledamo film pitamo se kako ce se i zavrsiti.Prepun emocija i iznenadjenja ja mislim da niko ko je gledao film nece nikada zaboraviti taj velicanstveni kraj filma gdje smo svi mi koji smo ga gledali vjerujem ostali u cudu i mnogo nakon toga smo razmisljali o ovom velikom filmu.Gluma je izvanredna TIM ROBBINS je odigrao jednu veliku ulogu koja je i zasluzivala oskara.Predivno nam je prikazao taj nevjerovatni lik Andya Dufrensa sa kojim smo se saosjecali tokom citavog filma.Njega je pratila i jedna nesreca mislim TIMA ROBBINSA jer je iste godine za tog oskara i bio nominovan veliki TOM HENKS u jednoj od njegovih najvecih uloga karijera Foresta Gumpa kojeg je i TOM HENKS i osvojio.Za Morgana Freemana nemam ni rijeci ovo je odradio spektakularno jedan zaista zahtjevan lik covjeka koji je u zatvoru proveo viliki broj godina dakle iskusnog sto se tice zatvorskog zivota i mudrog.Podsjetio me je na Freemanov jos jedan veliki lik Somerseta iz filma SEDAM.Rezija je odlicna nema mislim tu neki velicanstvenih reziserskih resenja ala Kjubrik ali ipak reziser nam je ispricao ovu dirljivu pricu ispricao zaista dobro inace poznat po jos jednom zatvorskom filmu kojeg se mnogi sjecamo ZELENA MILJA.Taj tezak zivot u zatvoru je odlicno predstavljen na filmu zatvor u kojem ljudi vecinom gube integritet mjesto bolno i puno patnje.Tu do izrazaja dolazi jos jedna velika vrlina glavnog lika koju vrlo malo ljudi ima on je jedini u tom haosu nazivanom zatvor uspio da sacuva svoj integritet i da sebi i drugima znatno poboljsa zivot u njemu.Jedina zamjerka filmu mi je jedna banalna greska to je da glavni junaci i nakon 20 godina izgledaju ne promjenjeno 20 godina je priznat ce te veliki period da se covjek fizicki ne promjeni,to naravno ne mijenja uticaj i kvalitet ovog velikog klasika sedme umjetnosti.Nada će te osloboditi. Snažan će čovjek spasiti sebe, a veliki čovjek spasit će drugoga.

Sve što je lijepo, rijetko je!

Ako smo prije nego što smo gledali ovaj film pratili Zakon braće i slične serije koje opisuju život u zatvoru, nakon gledanja ovog filma će nam prisjesti svaka minuta provedena uz TV ili računalo gledajući te serije. Ako smo film gledali prije nego su počele te serije, onda će nam vjerojatno sve to biti bezveze. Slikovito rečeno. :) Ocjena na IMDb-u govori dovoljno. 9.2/10, što film okarakterizira kao najbolji svih vremena. Teško je naći film svih vremena, ali ovaj bi bio u konkurenciji za takvog! Ocjena 5!

NEMA te riječi koja bi opisala kvalitetu ovog filma!

Riječi su suvišne...JEDAN OD 3 NAJBOLJA FILMA SVIH VREMENA!!!

Najbolji

Za informaciju korisnicima, ovo i je najbolji film svih vremena po nekim filmskim portalima!!!

Iskupljenje u Shawsanku

Pisanje recenzije za ovaj film je bespotrebno... ovo remek - djelo ulazi u najuži krug najboljih filmova svih vremena i smatram ga obaveznim dijelom osobne videoteke svakog filmofila!

NEVJEROVATNO

kakva filmcina. Standardna prica o nevinom zatvoreniku i gnjusnom zivotu u zatvoru te zlim zatvorskim čuvarima i upraviteljima pretvorena u dirljivo,orginalno remek djelo.

najbolji svih vremena

najbolji svih vremena

film sa dušom

kad gledam ovakve filmove onda se opet oboružam ogromnom količinom optimizma koji mi konstantno opada u ovakvom brzom i bezdušnom svijetu.

NADLJUDSKA BORBA ZA PRAVDU

Film ''Iskupljenje u Shawshanku'' donosi tipičnu zatvorsku priču o nedužnom zatvoreniku, ali tu prestaje svaka neoriginalnost i sličnost s dosadašnjim filmovima na istu temu. Duh Kingove priče vjerno je prenesen na filmsko platno i vjerojatno nikoga nije ostavio bez daha. Unatoč nekim estetskim nedostatcima poput prikaza života i raspoloženja zatvorenika unutar hladnih zidova Shawshanka koji čekaju smrt, te relativne vremenske plošnosti (likovi se fizički i moralno ne mijenjaju), film obiluje fenomenalnim dijalozima i zapletima. Likovi nadograđuju ono što su pred njima ostavili njihovi prethodnici (Red nasljeđuje Brooksov izlazak na slobodu, ali ga nadograđuje tako što pronalazi razlog za život). Film, na kraju krajeva nudi moralnu zadovoljštinu Andyjevim bijegom na slobodu i raspadom zatvorske uprave, a Andyjevo prijateljstvo i život s Redom u Zihuateneju daju konačni oblik poruke koju redatelj priča: treba nastaviti živjeti novi život na moru bez sjećanja.

shawshank

kao i zelena milja koja je uslijedila nakon shawshanka, film u kojem vrstan redatelj kao darabont dirigira glumcima veličine morgana freemana i tima robbinsa ne može po defaultu biti lošiji od vrlo dobrog. čak se i kratka naivnost, te gdjekad sitna predvidljivost filma izvrsno uklapaju su u cijeli taj pitomi, nadahnuti doživljaj kao njegov esencijalni dio. robbins je odličan, a freeman čak više imponira kao glas u pozadini nego lik u filmu. a odradio je jednu od najboljih uloga karijere. dodatno im pomažu upečatljivi i inteligentni, a opet tako jednostavni dijalozi kao i vrlo interesantni detalji poput ženskog postera, čekića, biblije, natpisa na upraviteljevom zidu i dr. režija je na razini što najviše pomaže vjernosti prikaza zatvorskog života, koji pritom odiše s točno toliko patetike da bi se uspješno istaknuo kao potporanj razvoja nade i snage ljudskog karaktera kao teme filma, a ne se izdigao iznad nje. upravo zbog toga cijeli film na kraju dobiva etiketu uspjeha i mnoštvo zasluženih nominacija, a gola jačina same kingove priče i popratno glumačko-redateljsko umijeće da se ona vjerno predoći stvara od Shawshanka jedan od najomiljenijih filmova svih vremena.

THE GREATEST EVER!!!

377.643 GLASOVA NA IMDB.COM I SA 9.2 OCJENOM PRVO MJESTO NA LISTI NAJBOLJE OCJENJENIH FILMOVA IKADA! NOMINOVAN ZA 7 OSKARA, UZ TO DOBITNIK JOS 11 DRUGIH NAGRADA! TOLIKO!

Odličan!

Iako je film dug, čak i predvidljiv to ne smeta da mu dam 5! Baš sretan kraj!!! Nakon gledanja filma, osjećaš se dobro. Cijeli film su patili, čekali, prošle su godine, prošla mladost, ali kad su sve dva stara prijatelja našla na onoj plaži . . . sve muke su nestale! ...I živjeli su sretno do kraja života...

guženje u šošengu

Ovaj film predstavlja latentni homoseksualizam. Implicira se seksualni odnos Morgan Freemana i glavnog lika koji zbog svoje ženskaste prirode ima ulogu bitch. Dajem filmu 5.

Morgan Freeman

Uz taj film uvijek vežem hladnog, iskuliranog, mudrog Morgana Freemana bez kojeg bi Iskupljenje definitivno imalo manji respect gledatelja no sto ga ima...naravno...film je sam po sebi fantastican i nevejerojatno "ljudski", a freeman ga uvjerljivo obogaćuje....

fenomenalno!

to je definitivno jedan od najboljih filmova ikad snimljenih! klasik s odličnom glumačkom postavom i odličnom radnjom!

Zatvorska E=mc x mc

Kako je Andi Dufrense uvjerio gledatelje da nepravedno robijati može biti tako nostalgično? Ekipi filma je uspjelo da iz mjesta gdje se generišu samo bol, suze i patnja isisaju toliko energije koliko je potrebno svima nama da nakon gledanaja nastavimo živjeti svoje živote svrsishodnije.

ma šta da se priča...

usitinu lijep, nepredvidljiv film. koliko će vas možda rastužiti u nekim djelovima toliko će vas nadahnuti. dajte nam još takvih filmova!

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -

Snaga

Hvale vrijedan film koji zajedno sa savršenim happyendom slavi snagu ljudskog duha i uma!

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

divnog li filma

da, da, ovo je moj najbolji film...sjajna priča, prepuna malih iznenađenja koja te natjeraju da se ili nasmiješiš ili rasplačeš. Odlična gluma nenadmašnih Morgana Freemana i Tima Robbinsa. Nakon gledanja filma imam osjećaj da mi je Morgan Freeman nešto u rodu, zbog onog njegovog toplog i mekog glasa kojim prepričava cijelu tu životnu zgodu! Film prikazuje raspon od, mislim 20 god, koliko je Andy(Robbins) u zatvoru i odlično je prikazano ljudsko strpljenje, nada i isčekivanje nečega boljega, pa makar to trajalo i dva desetljeća. Također mi se sviđa prikaz tog zatvorskog okružja, u kojemu nitko nije kriv, već su ih sve zeznuli odvjetnici (osim Reda, koji je jedini kriv u Shawshanku) :) Prikazana je na jedinstven način ljudska zloba i želja za vladanjem nad slabijima, kao i ljudska toplina i sva značenja pojma prijateljstva. Sporedne uloge su sjajno odigrane...cijeli taj zatvorski kolektiv (osim sestara) je inspirirajući, jer su toliko toga napravili zajedno uz nimalo poticaja i potpore-po principu kad se male ruke slože:) Sve se u filmu veže uz nadu, i zaista je nada ono što ti uvijek ostane kada nema ničega...samo moraš biti dovoljno jaka osoba da izdržiš sve, a Andy je to bio...naravno uz Ritu Hayworth i ono mjesto čudnog naziva:) Čista petica ovom filmu!!!

Čista desetka

Po tko zna koji put sam pogledao ovo remek-dijelo svjetske kinematogrfije i ama baš svaki put me dirne najdublje.Samo dopusti da te ponese ta moć prijateljstva,izdržljivosti i ono što zadnje čovjeku ostane-nada.Cijeli film se zasniva na jednom od najljepših ljudkih osjećaja.Morgan Freeman je u ulozi jedinog krivca Reda u svom najboljem glumačkom izdanju,glazba je fantastična,scenarij,režija ugođaj zatvora koji nije prikazan kao samo negativan nego je to i mjesto ljudkosti.Ne propuštajte nešto ovako čudesno!Mogli bi ste ponešto i naučiti.Čista desetka.

Genijalno!

Film koji bi me oduševio -voljela bi ponovo pogledati.

vrhunac

vrhunac kinematografije i filmskog stvaralaštva

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -

Ekranizacija

Jedna od mnoštva ekranizacija romana Stephena Kinga,ali uvjerljivo najbolja.Pomalo sam bio skeptičan prema filmu jer me sam roman oduševio, a da se to nadmaši trebalo je stvarno mnogo što sam i dobio.Ovom filmu ništa ne fali,sve je sjajno odrađeno,od odličnih glumaca,uvođenja gledatelja u specifičnu zatvorsku atmosferu,iznenađenje na kraju filma...sjajno,jednostavno sjajno. Ocjena:5

Strah i nada

"The Shawshank Redemption" je svakako jedan od najboljih filmova 1994. godine. Film je nezasluženo loše prošao na kino blagajnama širom svijeta, pa svoj kultni status "The Shawshank Redemption" postiže video izdanjem gdje konačno publika prepoznaje njegovu kvalitetu. Film je međuostalim imao 7 nominacija za Oscara (film, adaptirani scenarij, glavni glumac Morgan Freeman, kamera, montaža, originalna glazba, zvuk). Iako postoji niz sjajnih ostvarenja u zatvorskom žanru, spomenuti film ponudio je i nešto novo. Sjajna režija i scenarij (prema knjizi Stephena Kinga) Franka Darabonta i odlične glumačke izvedbe Tima Robbinsa i osobito Morgana Freemana koji je u ovom filmu ostvario svoju najbolju ulogu ponudili su 137 minuta vrhunskog filmskog užitka. Prvo gledanje filma je osobito dojmljivo. Postoji sličnost sa "Escape from Alcatraz" (Don Siegel, 1979) i u većini stvari "The Shawshank Redemption" je bolji film, ali po mojem sudu apsolutno najbolje ostvarenje u zatvorskom žanru je francuski film "Le Trou" (Jacques Becker, 1960).

najbolji "zatvorski film"

plakao sam...a ja ne plačem na filmove...sve sam rekao

Ocjena recenzije: 1.2 Tvoja ocjena: -

briljantno

jednostavno genijalan film o nadi i ni o čemu drugome. gluma je odlična, pogotovo robbinsova, kojemu se u nekim scenama u očima doslovno vidio strah (čitaj, scena na krovu zatvora). morgan freeman je također svjetski odglumio svoju ulogu. ali da se malo pozabavimo predloškom. dakle, predložak je zbirka od četiri pripovjetke stephena kinga (i po ostale tri su snimljeni filmovi(stand by me...)) "Godišnja doba" kojom king čini svoj prvi veći odmak od žanra horrora. i to prilično uspješan, ako ne i najbolji odmak, jer mi se njegove posljednje (čitaj, više posljednjih) psiholoških djela (djevojčica koja je voljela toma gordona npr.) uopće ne sviđaju. predložak je sasvim korektno prenesen na film, samo imam jednu malu zamjerku. u knjizi, poster je cijelo vrijeme bio isti-Rite Hayworth i on je predstavljao nadu i upornost, a u filmu su se posteri mijenjali...Šteta, ali to ne umanjuje vrijednsot filma... glazba je odlična, sporedne uloge genijalne, a kamera i fotografija su božanstvene, posebno igre svjetlom i sjenom u zatvorskim scenama u mraku... genijalno vrlo malo filmova kod mene zaslužuje peticu, ovaj dobiva -pet

genijalno

Ovo je po meni jedan od najboljih filmova. Kingova knjiga je odlična i uistinu nisam očekivao da će film biti toliko dobar. Knjiga ima samo stotinjak stranica tako da je redatelj itekako morao uključiti svoju maštu. Film opisuje istinsko prijateljstvo i nadu koja uvijek postoji, bez obzira u kojoj se situaciji nalazili. Završetak je također genijalan i još nisam upoznao nekoga koga nije duboko dirnuo. Bilo bi idiotski dati ovom filmu bilo što osim čiste petice, kad ne postoji veća ocjena...

PREDIVAN, DIRLJIV I NAPET FILM

Remek djelo filmske umjetnosti....Film koji se gleda bez daha i koji vas jednostavno prikuje za vaša sjedala....Čista desetka!

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -

Savrsenstvo

Frank Darabont i Stephen King: Savrsena kombinacija. Zelena Milja i Iskupljenje su najkvalitetniji i najinteresantniji "zatvorski" filmovi ikada napravljeni (osim ta dva Darabont je po Kingovoj prici napravio snimio i "Woman in the Room" (nepoznat hrvatski naziv)). Razrada likova, medjuljudski odnosi, prica i savrsena gluma tjeraju vas na gledanje u jednom dahu i poistovjecivanje sa likovima. Ovo je film koji niti jedan filmofil nesmije propustiti.