Pljačka

Pljacka na Britanski nacin

Obozavam britanske filmove nakon navijackog ludila i rise of foot soldier pogledao sam na preporuku i ovaj film.Mogu reci da me odusevio premda inace preferiram filmove o pljacki.Prica je odlicna dobro rezirana izbor glumaca je dobar dobri britanski dijalozi svakako preporucam.Ocjena 4/5

zanimljiv film!!!

Film prema istinitom događaju... A, onda dodaš još malo začina (raznih intrigi i slično) i dobiješ dobar film. Spominju se neki ljudi koji su zanimljivi za btitansku (i svjetsku) bližu prošlost... Ima tu dosta zanimljivog materijala za ''teorije zavjere''. Sigurno ima tu nešto i istinitog. (slike engl.princeze kako se sexa sa nepoznatim latinosima bi sigurno bile extra hit; ako uopće i postoje). Ukratko: pogledati... Ima ljudi koji su se toliko uživili poslije gledanja da su proučavali sve spomenute likove i događaje iz filma!!!

Moja prva recenzija :D

Jedan od boljih filmova u zadnje vrijeme. Odlican triler sa Jasonom Stathamom u glavnoj ulozi, koja mu je "sijela", iako je on glumac kojem vise lezi akcija. Film je napet i neizvjestan do samog kraja, za koji imam zamjerku. Cijeli kraj je nekako prebrz i zamrsten. Filmu posebnost daje i to sto je snimljen po istinitom dogadaju, pa jos vise uzivate u njemu. Svakako pogledati, cak i neljubitelji trilera bi mogli uzivati u filmu.

Statham

Glumac koji vam jamči da nećete provesti uzalud 100-tinjak minuta pred ekranom. Volim filmove po istinitim događajima jer su realni (uz poneke sitnice koje redatelj izmjeni), no bit zadržavaju. Jedino mi kraj nije baš tečan, nekak sve traljavo završi. No film treba svakako pogledati!

kvalitetno i za pamćenje

Nemam što puno dodati, film je osvježenje nakon mora dosadnih i klišejastih akcijskih trilera. Ovaj film je sve samo ne klišejast, čak bi ga mogao nazvati i originalnim, što je veliki plus, budući da je film o pljački banka - tema koja je prožvakana kroz tisuće filmova. Ovaj film ima toliko zapetljani scenarij i priču da nije naodmet film pogledati i nekoliko puta sa istom dozom pažnje. Kako su momci opljačkali banku, ne želim vam reći, pogledajte film. Samu težinu filmu dodaje i činjenica da je film snimljen prema istinitom događaju, tako da sama radnja teško može ostaviti gledatelja ravnodušnim. Cijeloj radnji ne manjka ni realnosti, ni dinamike i gluma je na mjestu. Iako je film britanski sa također takvim glumcima, nije me odbio od gledanja, nego čak mi utabao staze za novo posezanje za britanskim naslovima, koje prethodno nisam baš obožavao. I da spomenem, čak je i Jason Statham u mojim očima postao kvalitetan glumac, a manekenka koja mu je partner u filmu, dala je, barem nakratko, vizualni draž filmu. Zbilja nemam kritike, naročito kod predviđanja filma, što je kod ovog filma sasvim nepoznanica. Nakon more odgledanih filmova, i more predviđanja radnji, kod ovoga filma to mi je bilo vrlo teško. Ako ćemo istinu, čak sam i fulao. Što je to sve nabrojeno, nego elementi za toplu preporuku za ovaj film - koji se ipak pamti.

jos jedan dobar(odlican)film Stathmana

Sta reci o Jasonu Stathamu?Ove godine smo mogli uzivati i u Transporteru i u Dead Race-u...definitivno mozemo uzivati i u ovom filmu.Istina ovo i nije bas film u njegovom izdanju sa borilackim vjestinama na koje smo navikli al je definitivno jos jedan film za pamcenje.Kao prvo radnja je odlicna i jos bolje radilo se po istinitom dogadjaju.Neizvjestan triler koji ni u jednom trenutku mi nije bio dosadan je definitivno preporuka za sve :)

The copy paste Job

Osrednji film koji ne nudi ništa novo, štoviše kao da sam doživio višestruki Deja-vu. Čuo sam da ga neki uspoređuju „kao“ sa Oceanovih 11, no meni ovo nije ni približno tome prvenstveno zato što film ima priču (koja i nije neka) za razliko od oceanovh koji se prvenstveno baziraju na samom spektaklu pljačke. Uz sve to film nije ni upola akcijski napet kao oceanovih (a nisu ni ciljali na to), a od glumaca bi jedino izdvojio Jasona Stathama koji je standardno briljirao, dok su ostali tipično iritantni britanci. I još na kraju film je kao snimljen prema istinitom događaju, ali ni to mi nije pomoglo da se nešto previše uživim.

odlicno!!!

oceanovi u 71.godini...film je odlican,bolji od oceanovih pljackasa...svakako pogledati...