Moglo je i bolje...no za trud glavnih glumaca koji su se potrudili otpjevati Abbine vječne klasike ocjena je 3 plus. Zabavno

mamma mia

evo nas opet poznati hitovi abba.Mogla bi ga gledat opet i opet...

mamma mia

zabavno i opuštajuće. zaboraviš depresiju.

mama moja

Da, sladunjavo je do bola. Da, nerealno je također. Da, ima džinovski happyand. Da, svi su lijepi, sexy, raspjevani i rasplesani. Da, čak ima i scena u kojima se cijelo selo "spontano" raspleše u savršenoj koreorafiji. Ali, ljudi moji - ako gledate mjuzikl koji se temelji na songovima od ABBE, onda ni ne možete očekivati ništa više (ili manje?)! Usput budi rečeno, film sam pogledala s mamom i baš smo se super zabavile - preporučam gledati u sličnom aranžmanu, po mogućnosti nakon šopinga. Ostatak dana ćete sigurno biti izvrsne volje.

jao meni...

Potpisujem mrkemilovu. Samo što jedinica po meni nije čista, jer ipak postoji svjetla točka - prekrasni grčki krajolici. ABBA je dobra, ali već toliko isslušana da je postala dosadna, pa sam uživala u samo nekim hitovima koji se nešto rjeđe vrte po radiju... Radnja= čista jedinica, humor=slaba dvojka (Meryl Streep spašava grozan rejting filma), jedino vizualnom ugođaju dajem peticu. P.S. Za one koji ocjenjuju ove naše recenzije tu, ljudi, dajte, znam da većina vas obožava ovaj film, i ima puno pravo na to, ali isto tako, neki drugi imaju puno pravo na to da ga NE obožavaju toliko! Ocjenjuje se kvaliteta recenzije, ne STAV kritičara.

Šut sreće

Jedan od rijetkih apsolutno sretnih filmova (u tu kategoriju bi spadao npr. Love Actually R.Curtisa). Lak ton, jednostava priča, šareno, veselo, raspjevano. I vrlo ženski, tako da sinovi, muževi, dečki i ostala muška bagra možda neće biti oduševljena filmom koliko i ženski klan. U biti, film je idealan za gledanje u društvu prijateljica ili s mamom. Ponekad je jako teško naći film "to take your mamma out" - "mamma mia" je za takve prigode idealan :).Ne samo da se mama može u zvukove ABBAe prisjećati nekih davnijih dana, tu je i Meryl Streep, koja dokazuje da i žene u kasnim pedesetima imaju dovoljno energije za pjesmu, ples, romansu i ljubav. Najviše su me dojmile prekrasne lokacije na kojima je film sniman. Specifično ozračje svijetlih grčkih otoka, tirkizno more, puno bijelog kamena i sunca...jednom rječju - predivno! Atmosfera filma je najjači nosioc pozitivne energije filma, i teško je izaći iz kina neoraspolžen. I tako "Mamma mia" ispunja svoju "svrhu".

Zabava

Film je jako zabavan. Abba-ina glazba se sjajno uklopila u ovaj film. A tek Meryl Streep ... Ona se savršeno snašla u ovoj otkačenoj ulozi, a i ostala glumačka ekipa je savršena. Ako niste pogledali ovaj film svakako ga pogledajte. Zabavit ćete se.

iziđeš iz kina bilje volje nego kad si ušao

pjesme su odlične, izvođači šarmantni, priroda prekrasna a na ono između ne treba trošiti riječi

a, sto reci?

Lijepe i sexy cure, naočiti mladi momci, 3 glumačke zvijezde, lijepi krajolik, more, ljeto i vesela i (budimo iskreni) vrhunska muzika nepikosnovene ABBE !!! Pjevaj i pleši...... ;)) Zabavno i jednostavano! Pogledajte i ne ocekujete previše)

Kažu "Titanik" mjuzikla...

Meryl Streep je bila krasna i puna iznaneđenja ko i uvijek, nisam preveliki fen Abbe al ipak sam propjevala uz film (u koji mi je muzika totalno sjela) i za kraj da samo kažem crkvica me oborila s nogu.

stupid

glupost..za domacice..he he

Ocaravajuce

Sta da kazem, film je tako opustajuc, zabavan, glumci fenomenalni. Meryl Streep je fantasticna u ovoj otkacenoj ulozi. Abbine pjesme pravi pogodak za ljetne tulume i zabave. Prica kao prica mozda ne bi bila nista posebno da nema popratnog pjevanja, zabave i ludog tria - Donna, Tanya i Rosie. Zene su lude, stvarno se vidjelo da su se zabavljale i sve pohvale glumicama. Meryl izgleda odlicno, a i pjeva odlicno kao i svi drugi. Jedino jebilo jako cudno vidjeti bivseg James Bonda kako pjeva, no nije lose to obavio. Eto, film mi je jednostavno pre zabavan i pre dobar st govori cinjenica da sam ga 4 puta vec pogledala u kinu. Lokacija mi je super, soundtrack pun pogodak i tako se dobro uklapa u film. Sve pohvale!!

kratko i slatko

slatki film, slatke pjesme itd. smiješan i zabavan a to je i jedna svrha filma. nasmijati i razveseliti. ja sam se nasmijala gledajući ga, makar je bilo i budalastih dijelova, i oni su mi se svidjeli. pravi ljetni film.

Ludnica

Meni je film ludnica! Bila sam skeptična znajući da će glumci pjevati,i kad je mlada Amanda Seyfried , ako se ne varam, zapjevala, mislila sam, o ne, majko moja, ali kako je pjesma tekla, i kako su tekle i ostale, u meni se rađalo sjećanje na te pjesme moje mladosti. Vidjela sam da osim mene cupkaju i starije i mlađe ženice, i odlučih, ma fućkaš kritike, ludo sam se zabavljala, sa kćerkom i ostatkom (mahom ženske ) publike. Meni je Meryl divna, čak i da reklamira deterdžent, odlučila je valjda pod stare dane da se dokaže sama sebi u takvoj vedroj ulozi,i meni je taj iskorak super. Sve dramske talente je već dokazala, zašto ne bi malo pjevala i zabavljala se? Jer se vidi da se ona i ostatak ekipe ludo zabavljaju.Onda tko smo mi da ne uživali? Amanda mi je mrak, cura pjeva za 5, a i prelijepa je. Stari mački dobri, Donnine frendice totalna ludnica... Smeta me samo nešto...rasap iluzije o meni dragom glumcu,jako volim Colin Firtha, bila sam mlada kad je igrao Darcyja, i ludo sam se zatreskala u taj lik...No već tad, pa do Bridget Jones skužih da se tip loše ljubi,ima prederaste kretnje, pomislih davno da je gay, pa onda ova scena na brodu, kad se ispovijeda, djeluje kao javno priznanje...Ako je gay,neka je (uprkos ženi i djeci, i drugi su imali paravan), no ne smeta me to, već kako nam Hollywood prodaje m..da pod bubrege, sve te romantične uloge, koma! Poštenija je uloga Ruperta Evereta u ''Moj dečko se ženi'', sto puta! Istu stvar mislim i za Georga Clooneya, kratke veze ili ''one night stands'' sa anonimusicama, ma brus. O.K., to je njihova stvar, ali to podastiranje dotičnih kao slamatelja ženskih srca, od toga mi se diže stomak. Svejedno, Colin mi je drag, ima šarma, najbolji mi je bio u ''Djevojci sa bisernom naušnicom'', te sam zbog njega i Scarlet film gledala more puta. Film ''Mamma mia''je za instant osjećaj sreće,po to sam i došla u kino, i nije mi žao, dapače, drage žene, pohrlite se malo zabaviti i zaboraviti brige, svima nam to treba!

ABBA

Dakle, glavni protagonist ove lepršave mjuzikl komedije je glazba fenomena zvanog Abba! Čarobno je svježa i zarazna čak i nakon toliko godina. Velike pohvale glavnim glumcima koji osobno (i hrabro) izvode sve pjesme, osobito je dražesna mlada Amanda Seyfried. Sve u svemu, zabavno i šarmantno, ako volite mjuzikle.

Samo za žene i gay momke

I tako nakon niza godina i filma XXX (Vin Diesel) ponovo sam izašao iz kina jer nisam mogao izdržati idiotizam. Nikada nisam podnosio ABBU (kao i većina muškaraca), ali sam ipak išao pogledati film jer sam mislio da Meryl Streep i Colin Firth ipak neće otvarati usta i pjevati. U foršpanu od filma nije uopće bilo prikazano pjevanje od bilo kojeg glumca. I tako sam se zajebao, ali nema veze. Barem sam vidio kako se inače velika glumica M. Streep sramoti izvodeći ČIKITE, DENSING KVINE i ostale ABBINE idiotarije uz svesrdnu pomoć dvije sredovječne babe. Ne znam samo kako im nije neugodno otvarati usta i skakutati po plaži, ali žene inače misle i u poznim godinama da su za sve. Inače, izašao sam iz kina van kada je Colin Firth uzeo gitaru i počeo otvarati usta. Odjednom mi je tlak skočio, naglo mi je pozlilo (možda i od Todorićevog mesa iz Konzuma kojeg sam jeo 2 sata prije) i bilo je vrijeme da se krene dalje. Siguran sam da su žene i gay momci uživali u filmu, možda i zbog činjenice što izbjegavaju meso i vole ABBINE hitove koji su za mene uvijek bili ništa drugo nego hrpa smeća. Ocjena mjuzikla: ČISTA I SIGURNA JEDINICA.

Ocjena recenzije: 2.23 Tvoja ocjena: -