Hellboy II: Zlatna vojska

Zlatna Armija opakih stvorova

Guillermo del Toro ponovo se potpisuje kao autor (režija i scenario) nastavka avantura junaka pod nazivom Hellboy (Ron Perlman). Uz pomoć kreatora lika iz stripa (Mike Mignola) u razradi scenarija, proslavljeni Meksikanac servira nam obilje akcije izgrađene na brojnim fino odrađenim specijalnim efektima, maštovitim kostimima, dobro dizajniranim maskama, i uopšte jednom fantastičnom atmosferom u kojoj se većim delom odvija radnja.Hellboy se ponovo stavlja na stranu dobra (ljudske civilizacije, čije tekovine i njemu samom prijaju, npr. uživa u boci piva, tompusu) suprotstavljajući se zlom princu Nuadi (Luke Goss), koji je nameran da sa svojom armijom raznolikih stravičnih stvorenja zavlada majčicom Zemljom...Uloženih $72,000,000 u produkciju deluju kao više nego pristojna suma, bez obzira što je film sniman uglavnom na lokacijama po Budimpešti (zbog nižih troškova).Ipak za 2 meseca prikazivanja po USA, zarada je dostigla iznos od preko $75,000,000, a što je pouzdan pokazatelj da publika i dalje uživa u avanturama jednog nekonvencionalnog strip-heroja.Priča ne donosi ništa epohalno novo, dakle u suštini je plitka, ali odlično režirane akcione scene, sa nešto humora, svrstavaju ovaj akcioni SF u kategoriju filmova koji imaju prohodnost do (srca i uma) prosečnog gledaoca.Verovatno će uslediti i treći deo, koji ću sigurno pogledati kada bude na raspolaganju.

Izvrsno zagrijavanje za "The Hobbit" projekt

Trash estetika Guillerma del Tora u početku nije mnogo obećavala, osobito kada je dosegla svoj vrhunac u minornom uratku ‘inovativnog’ naslova "Blade II". Ipak sam se potom ohrabrila pogledati "Ðavolju kralježnicu" koja je u meni probudila svijest da ovaj redatelj nije tek netalentirani ljubitelj trasha. Za kompletan dojam, nažalost i nasramotu, nedostaje mi "Panov labirint", no pouzdani izvori mi kažu da je dotični film konačna potvrda del Torova talenta. "Hellboy Prvi" pak bio je simpatičan i dobro odrađen, no za uzdizanje na višu filmsku razinu nedostajala mu je dublja karakterizacija likova i zreliji humor. Prema dobrom starom 'pravilu drugog' prema kojem je prvi film tek uvod u drugi, a kojega su reprezentativni primjeri "Mad Max 2" i "Terminator 2", "Hellboy Drugi" dvostruko je nadoknadio sve propuste "Hellboya Prvog". "Zlatna vojska" ne donosi samo epsku priču o potencijalnom uništavanju i spašavanju svijeta čiji su glavni akteri nadasve neobičnog izgleda, već i punokrvne osobe u realnim i svima bliskim životnim situacijama. No, najveća prednost i osobitost ovog filma, posebno kad se uzme u obzir žanr kojem pripada, jest nepostojanje crno-bijele polarizacije likova. Upravo međuigra tih sivih nijansi karaktera nameće mnoga neophodna etička (pa i ekološka!) preispitivanja. Da, ljudska rasa najvjerojatnije nije vrijedna spašavanja - no je li to dovoljan razlog da nas se zbriše sa lica zemlje? Moralna preispitivanja u kombinaciji s pričom o davno zaboravljenom suživotu ljudi i mitskih bića neodoljivo podsjećaju na dobrog starog djeda Tolkiena. Stoga je teško ne zaključiti da se del Toro počeo zagrijavati za jedan veliki projekt što mu ga je u ruke prepustio jedan drugi bradati debeljko. Bude li projekt "The Hobbit" estetski, režijski, scenaristički i glumački ovako dobar, mislim da štovatelji tandema J.R.R. Tolkien-Peter Jackson neće imati suvislog razloga za jadikovanje. Osobno se nadam da ćemo uživati u još pokojem fantastičnom intermezzu s drvenim lutkicama.

Uvertira?

Hellboy II je OK i o filmu zasebno ( i kao o drugom dijelu serijala ) mogu napisati samo pohvale - maštovito, razrađeno, itd, itt, itsl... Zbog toga je i ocjena 5. ALI, ne želim ni natruhu bilo kakve mogućnosti ma i najmanjeg suosjećanja sa Smaugom.I ne želim da mu oči budu bilo gdje osim na glavi. Dvaput je dosta!

Ron je jedan okretan 58 godišnjak

Guillermo je stvarno postao gazda akcije i specijalnih efekata,Hellboy 2 je čak i bolji od prvog dijela,poglavice zbog mnoštva maštovitih likova,odlične scenografije i uvijek u pravom trenutku humora.Jedina zamjerka filmu bi bila možda nedovoljna nerazrađenost glavnog negativca,inače po pojavi zanimljivog mračnog vilenjaka,u domeni strip filma ovo je jedan od boljih izdanaka zadnjih nekoliko godina,te je u svom žanru zaslužio ocjenu 5

SLUCAJNO

SAM SI SKINUO OBADVA DIJELA SA NETA (U KINU NISAM BIO 15AK GODINA)!! INACE NIKAD NISAM CUO ZA TOG SUPERJUNAKA??!! POSTO JE STRIP POCEO IZLAZITI KAD SAM VEC RASKRSTIO SA CITANJEM STRIPOVA ALI SAM OSTAO I DALJE LJUBITELJ STRIPOVA O SUPER JUNACIMA PRETOCENIH NA FILM!! TO JE BIO UVOD:)) PRVI DIO ME ODUSEVIO (JAKO ME ZABAVIO) I PROVEO SAM UGODNIH SAT I POL!! DRUGI DIO SAM GLEDAO ODMAH DRUGI DAN ALI OSTAVIO ME HLADNOGA, ISTINA NIJE BILO TESKO GA GLEDATI ALI NIJE NEKI UTISAK OSTAVIO!!!

vragićko

fora filmić. možda malo prenatrpan fantazijom i čudnovatim bićima, ali u tome leži draž. eventualno se radnja mogla malo bolje povezati. nije reklamiran previše kao ostali strip junaci, ali obavezno pogledati

Solidno

Zbog uspjeha i meni osobno jako dragog prvog dijela očekivanja su bila velika za drugi dio Hellboya. Očekivala sam da će Guillermo pretjerati u bićima koji se pojavljuju u filmu (slično kao u Panovom labirintu)i tako i bi. Draž Hellboya je u dijalozima koji se brz izmjenjuju, sarkastično smiješno i drugačije od svih super junaka. Moram priznati da nedostaju takvi dijalozi (iako ih ima, ali sam očekivala nešto kao Smrtnosno oružje 3- da skuže da je humor koji prodaje nastavke)također priča je na dijelove dosadna, a na trenutke mi fali razrada likova i detalji u priči. Iako ću opet radije pogledati Hellboya III (nadam se da bude) nego Spidermana 8, film mi je ostavio želju za filmom koji će me nasmijati.