25. sat

preporuka

Evo na preporuku vas ovdje sam odlučio pogledati ovaj film i od ovoga svega navedenog, odličnog, maestralnog i vrhunskog ja nažalost nisam vidio .. Iskreno meni je film ni za ocijenu 2(1-10) Nortonova gluma nije ni blizu razine genX ili borca ,režiju ne shvaćam ni malo i ne razumijem to pokušavanje "malog razgovora" Negdje sam pročitao "antologijski prikaz srušenih tornjeva" ,opet ne vidjeh. Sve u svemu razočaran sam ovim djelom rasnog redarežisera i šteta 2h vremena

Evo upraavo sam napisao recenziju na IMDB-u pa sad ne bih posebno duljio. Odlična drama i gluma, posebno Nortona. Film s poukom i odličnim krajem i naracijama koje tjeraju na razmišljanje. Film traje dva sata i neki djelovi filma znaju biti dosadni ali je ukupni dojam, posebno zbog nadahnjujučeg kraja ipak odličan. Gledao sam davno i Generaciju X, ali ovo mi je bolji film, ima nek posebnu težinu i pouku. Dojmljive su i redateljeve sekvence na srušene tornjeve trgovačkog centra što filmu daje još jednu draž. U filmu su glavni aduti gluma, dijalozi i režija. Film obiluje emocijama ali akcije fali što je sasvim prihvatljivo jer bi to pokvarilo film koji je gotovo cijeli u nekakvom depresivnom tonu s nadahnjujućim krajem. Svakako pogledati i izdražati do kraja, you won't regret it!

A Spike Lee joint

Eto do sada nisam imao prilike gledati ni jedan Spike Leev film, ali koliko znam on se u večini svojih filmova bavi problemom crnačke zajednice u Americi i njihovom kulturom, a u sve to zna ubaciti i politiku.Što reći za 25. sat?!Radi se o jednoj odličnoj drami, o mladiću koji želi provesti posljednju noć, prije negoli ode u zatvor sa svojim najprijateljima i djevojkom.Režija je solidna, iako Lee neprestano ponavlja kadrove i ćesto koristi brze rezove i kratke kadrove.No dramaturški je priča zanimljiva.Likovi su odlično okarakterizirani, a njihovi odnosi su skroz realni.Scenarij je napisan prema knjizi David Benioff, koji je ujedno i napisao scenarij, a u filmografiji još ima Troyu i najvljenog Wolverina.Glumačka ekipa je i više nego imresivna, Edward Norton u ulozi čovjeka kojeg očekuje 7 godina zatvora je jednostavno briljirao(ja bih također htio naglasiti legendarnu scenu ispred ogledala u muškom WC-u).Philip Seymour Hoffman i Barry Pepper u ulozi njegovih prijatelja su mu parirali bez problema, Rosario Dawson je još jednom dokazala da je perspektivna glumica sposobna odigrati bilo kakvu ulogu, te Brian Cox u ulozi Nortonovog oca, koji je odličan u svakom filmu.Završna scena s njegovim monologom u pozadini gdje vidimo da on nije sina odvezao u zatvor već u neki gradić gdje ga nitko neće naći, te da mu se nikada ne javlja, te da bi nakon toga vidjeli da se to možda i nije dogodilo, već da je to možda sve u Nortonovoj glavi(pogledajte film pa čete znati o ćemu pričam), zbilja me je imresionirala.Zanimljivo je kako se u ovom filmu Lee bavi u pozadini priče i napadom na Svjetski Trgovački Centar.Sve u svemu odlična tužna drama o međuljudskim odnosima, životu, žrtvovanju, sa odličnim glumačkim izvedbama i solidne režije.Pogledajte, pa ocjenite sami kvalitetu.

Ocjena recenzije: 3.29 Tvoja ocjena: -

25.sat

Ovaj film se jednostavno mora-pogledati.Maestralna režija,genijalna gluma,dirljiva priča.Obratite pozornost na antologjsku scenu u muškom WC-u! Ne mogu govoriti o dosadašnjem radu Spikea Leea,jer nisam ni pogledala njegove ostale filmove,ali ovaj je definitivno vrijedan njegove reputacije.O glumačkim interpretacijama,samo riječi pohvale-uvijek izvrsni Norton,odlični Phillip Seymour Hoffman i glumica u usponu-Rosario Dawson.Ovaj film će ostati s vama još dugo nakon gledanja.Dokaz da se u moru pretencioznih američkih blockbustera,još uvijek da naći veoma dobar film(pogotovo ako ga režira Spike Lee.)

...jos jedan sat...ili lekcije iz americke kulture za neznalice...

...a sto mi drugo ostaje nego prikljuciti se pohvalama??? Nisam Spikeov fan, ali Norton ima karizmu koja moze nositi svaki film, pa tako i ovaj, prica je izvrsna, glumci odabrani uz razmisljanje (iako mi Dawson nakon Sin City-a vise naprosto nikamo ne spada..ali i to je valjda moralo jednom doci...ali pohvala za Peppera), a zavrsetak potpuno zacementira ionako turobnu pricu...jedini prigovor ide na naglasenu ljubav za ono sto (ne znajuci sadrzaj) zovemo americkom kulturom - ali tako je to poslije 9.11. sa nasim dragim prekooceancima...'nacija' (???) koja zabranjuje pjesme i pusta da zbog toboznjeg terorizma genijalni filmovi (sjetimo se samo Tykwerovog Heavena)ostanu nezapazeni, nije mogla niti pokazati drugacije... ...u svakom slucaju divan, tuzan, potresan i nezaobilazan film...

Ponavljanje kadrova...

Jedan od najboljih filmova koje sam pogledala u posljednjih nekoliko godina. Svakako preporučam. Jedino što je mene pomalo iživciralo je ponavljanje kadrova radi, valjda, dobivanja na dinamici. Potpuno suvišno i nepotrebno. Film i bez toga zaista ''drži vodu''.

LUDILO

Odličan film od režije,fotografije do glume. Norton je glumac kojeg čeka blistava budućnost,ko nije pogledao OBAVEZNO NEKA TO UČINI!

Izvrsno!

Spike Lee režira, Ed Norton glumi a vi gledate! I što vam još moram reći! Jako, jako dobro. Hm, i ako se ne varam, ovo je prvi Lee-ov film u kojem glavni likovi nisu odreda crnci. Napredak. Gluma je izvrsna, režija domišljata a scenarij čvrst. Ocjena: +4

Prekrasno

U ovom je filmu gotovo sve iskreno i lijepo - gotovo savršeno kao filmsko ostvarenje. Počevši od scenarija,priče,karakterizacija likova i njihovih međuodnosa,maestralne glumačke izvedbe(svih glumaca),nadahnute režije,pa do atmosfere NY-a koja se reflektira na običnim ljudima i njihovim slabostima i sudbinama.

Najbolji film Spikea Leeja

Nisam poklonik lika i djela Spikea Leeja; uvijek mi je nešto nedostajalo u njegovim filmovima, nešto neodređeno što ih nikako nije svrstavalo u meni omiljene. Dodatno me iritirala njegova često i forsirana političnost. "25. sat" je zato vrlo ugodno iznenađenje - vrlo dobar film, prekrasna posveta postbinladenskom New Yorku i istovremeno topla ljudska drama s genijalnim Nortonom u glavnoj ulozi.

Norton je glavni!

Ovaj mi se film jako svidio! Iskače iz kalupa filmova koji prikazuju nekoliko sati ili dana u životu neke manje ili više značajne osobe. E. Norton je sjajan glumac i ovim je filmom potvrdio da vrijedi jako puno i da on njega uvijek možemo očekivati samo NAJBOLJE!