Prijestupnik

Onako

Još jedan u nizu zatvorskih filmova, ništa novo glavni lik nije kriminalac nego nesretnim slučajem završava u zatvoru i onda kako to biva upada u lošu bandu, jedan od glavnijih čuvara je zao i zlostavlja zatvorenike. Uglavnom sve već viđeno ne odskače od prosijeka baš. Ocijena 3

prejak

film mi je odlican... nema nijednog dosadnog dijela i mislim da mi je ovo jedan od najboljih filmova o zatvoru... morate pogledat

Osuđenik

Wade Porter (Stephen Dorff) je uspešan mlad čovek, kome se ostvaruje američki san.Sa voljenom ženom, Laurom (Marisol Nichols) i sinom Michaelom, uživa u svojoj lepoj kući, a otvara mu se dobra perspektiva i na poslovnom planu.A i venčanje je na pomolu.Međutim provala u kući, tokom jedne noći promeniće sve.Tragičan epilog provale, s obzirom da je Wade bejzbol palicom slučajno ubio provalnika.Po savetu advokata, Wade pristaje na nagodbu sa javnim tužiocem, pa dobija tri godine zatvora.Caka je u tome što ga šalju u zatvor a maksimalnom sigurnošću, a tamo stvari izgledaju mnogo drugačije.Okružen ološem, nesrećni čovek na veoma bolan način prinuđen je da nauči neke lekcije 'zatvorskog ponašanja'.Sve se menja kada ga zatvorski cimer John Smith (Val Kilmer), prihvati kao prijatelja i uzme u zaštitu od opakih bandi podeljenih mahom po rasnom osnovu.No postoji i neprijatelj spolja, korumpirani poručnik Jackson (Harold Perrineau), organizator nelegalnih borbi između osuđenika.Put do izlaska na slobodu nije nimalo lak, naprotiv...Nakon debitantskog ostvarenja ('In the Shadows', 2001.), nekada poznati kaskader Ric Roman Waugh napisao je scenario i režirao ovaj tzv. zatvorski film, rukovodeći se narativnim tokom radnje makar u početnom delu filma.Sa više nego skromnim budžetom od samo $2,900,000 i izabranom autentičnom lokacijom za snimanje u Santa Feu, New Mexico, film je ostavio sasvim solidan utisak.Izbegnuti su neki stereotipi vezani za ovaj filmski podžanr (kao npr. nevino optužen i osuđen), pa sam priča deluje sveže, bez obzira što ima happy-end.Odlična glumačka ekipa (posebno bih pohvalio Vala Kilmera, vidno nabildovanog), uz malu zamerku na performans gosn Harolda Perrineaua (deluje nekako mlitavo za lik takvog pokvarenjaka).Mnoštvo dobro napravljenih kadrova koji nam oslikavaju surovi način života unutar zatvorskih zidina, jesu poseban kvalitet filma, sa prilično realistično napravljenim scenama tuče.Više od očekivanog, pa stoga toplo preporučujem.

IZVRSNO

Jedan od najboljih zatvorskih filmova...Prica o nepravdi koja nas okruzuje i o obicnom,nevinom covjeku koji sluzi kaznu u odurnom zatvoru.Radnja ima vrlo kratki uvod u kojem se na nekoliko trenutaka upoznajemo sa glavnim likom i nepravdi koja ce ga zadesiti.Glumacke izvedba glavnog glumca je vrlo dobra,ali posebno se istice ona serijskog ubojice Vala Kilmera kojeg necete prepoznati,odlican je i lik odvratnog cuvara.Pogledati i vidjeti zasto se ne baviti kriminalom.

šok

Ali u pozitivnom smislu,gledao sam film prije spavanja,znaci poceo sam negdje oko 2 sata poslije ponoci i nisam znao sto da ocekujem,film koji ce me uspavati ili odrzati budnim. Dobio sam film koji me totalno razbudio i donekle raspizdio,ne u losem smislu,film je super,vec to nepostenje sve sto se desava svuda oko nas. Prica nas brzo vodi u zaplet,nema dosadnog uvoda,glavni lik je obiteljski covjek koji stvara zivot za svoju familiju,sve divno i bajno se cini dok ne zavrsi u zatvoru zbog ubojstva provalnika. Nekima je naivan nacin zbog kojeg je zavrsio u zatvoru,a to nije istina.Nije to prica o okorjelom ortodoksnom ubojici,nego o obicnom covjeku koji prezivljava u okrutnom svijetu zatvora. Val Kilmer je olican,neprepoznatljiv,savrseno sjeo u ulogu. Film je stvarno dobar,brutalan dosta,pogotovo kad malo shvatite likove i razloge zbog cega nesto cine. Jedan od boljih zatvorskih filmova,napet,agresivan,nepredvidljiv...film koji vrijedi pogledat. Cista petica....

Vrlo dobar

Film koji svakako preporučujem pogledati. Zanimljiva zatvorska tematika temeljena na stvarnim činjenicama te više nego solidne role glavnih glumaca, pogotovo Kilmera koji si gotovo uopće ne sliči, glavni su aduti koji će vas držati u neizvjesnosti do samog kraja, koji je ipak pomalo razočaravajuć. Spomenuo bih, također, izrazito naivan način na koji glavni lik završi u zatvoru, no sve u svemu, film vrijedan pozornosti.

Klub boraca

Iako ovakvih filmova sa dramatičnom zatvorskom tematikom ima na bacanje, ipak pomalo me iznenadila glumačka postava ili bolje rečeno njihova izvedba, koja je i više nego odlična. Film ujedno nije „pretežak“ i mučan za gledanje a opet daje po meni vrlo kvalitetnu dozu drame/akcije. Jedino što bi izdvoji kao negativno, jest pomalo naivan način na koji je glavni lik dospio u zatvor.

predobrooo!

Film je predobar,od pocetka do kraja je odličan i full realan!

smash