Ruševine

Ocjena 4

Zanimljiv film,drugačiji, ali završetak nije dovršen što me nervira kod filmova....ali sve u svemu dosta dobar

Biljke

Film je solidan ali kraj filma je malo nezavrsen.

Ruševine su se uzdignule!!

kad bi mi netko prije ovog filma spomenuo da će biljke pričati i ubijati mislim da bih se opalio smijat i ne bi ga sigurno gledao..ali evo na nagovor pogledao i ostao bez daha(u pozitivnom smislu)film je savršen...iznimno dobre scene(pogotvo sa stacy kad ubija i sebe i druge)te scena sa rezanjem mathiasove noge....ovaj horor je drugačiji od ostatka drugih..možda nije toliko dobra tema i radnja koliko je zapravo dobar scenarij i glumačka postava a i ne smijem zaboravit bena stillera koji ga je producirao...nije strašan ali je gadljiv i svakim trenom očekujete sljedeću situaciju,nepredvidiv je i najbolje u cijelom filmu mi je ona scena kad se amy pravila mrtva dok su njega ubili,zapravo vidimo kako se njen dobri dečko žrtvovo samo da nju spasi...savršeno...preporučam ga svakome od starih do mladih i velikih i malih jer nećete požalit sa ovim bogato sadržajnim i odlično napravljenim spetaklomu horor industriji sjedni tj ruševine ustanite se jer ste dobile jednu 4/5 ali ne mogu ocjenit tako pa ću evo dati 5...bravooo

dosta dobro

Na prvi pogled mi se činilo da se radi o još jednom teen horor smeću jer film počinje kao obična teen zezancija. No kasnije sam se uvjerio da nije baš tako. Ubrzo se priča počinje razvijat i film postaje ozbiljan i dosta zanimljiv. Dojmilo me se to oko posjeta mayanske piramide. Ubrzo skupina adolescenata biva uhvačena u neobičnu klopka i tu počinje bitka za preživljavanje. Ovdje neprijatelji nisu čudovišta niti opasne ubojice nego čudnovato rijetko bilje (koje je mene pomalo podsjetilo na marihuanu) i ono raste i obitava u tome mayanskome zaboravljenome hramu. Meni je sama ta priča djelovala šokantno i realistično, nekako sam se zapitao jeli možda postoji u stvarnosti tako bilje? Nadam se da ne, ali svijet je pun kojekakvih čudnih stvari i pojava , posebice ako se te pojave događaju na čudnim i neispitanim mjestima. Sam film me se zbog svega toga dojmio. Ima par krvavih scena, pogotvo je šokirajuća ona sa rezanje i slamanjem nogu onog njemca. Jonathan Tucker je odličan u svojoj ulozi, i svojim znanjem iz studija medicine nekako ispada heroj u svoj toj priči, međutim, na kraju biva ubijen da bi spasio svoju curu, inaće poznatu glumicu Joane Malone, i baš mi ga je bilo žao. Inaće, film je savršeno razumljiv, likovi su okarakterizirani, radnja zanimljiva. Poslije ovoga filma teško da ću odabrati meksičke piramide za turističku destinaciju.

Biljke pričalice

Evo nakon dugo vremena još jedan pokušaj da se napravi dobar horor/triler u low budget kategoriji. Naravno i ovaj film slijedi minimalizam: prostorno, glumački… a i psihološki (koji je po mom ukusu premalo istaknut). Film ujedno obiluje sa nekoliko uznemirujućih scena rezanja tijela, što mu daju dodatnu draž. Kao loše u ovom filmu (osim činjenice da skupinu studenta na vrhu piramide ubija biljka, koja usput i govori) istaknuo bi već dosadnu koncepciju studenta/teensa koji idu istraživati tamo gdje im nije mjesto…

nis posebno

horor nista posebno.ako ne pogledate niste ništa propustili

Jako krvavo