Ponoćni vlak smrti

Prilično krvavo

Da je najkrvaviji film svih vremena, i nije, ali ima dovoljno krvi da zadovolji apetite onih koji uživaju u takvim horor uradcima. Film se solidno razvija, čak mogu reći i da se napetost do neke granice nabildava, ali sve zajedno se to čini pomalo ispraznim i plitkim. Ne mogu a da ne primjetim, da je film sniman po strogo određenim pravilima onoga što se treba napraviti. Dakle, po onoj shemi: ovoga više, ovoga manje,ovo ne, ovo da... Negdje putem se zaboravilo na improvizaciju pa imam osjećaj da je film mogao i bolje ispasti. Vinnie Jones je faca bio i u prošlim filmovima, pa je tako i u ovom, ali on sam nije dovoljan da ovaj film podigne iznad prosjeka...

Vrlo dobro

Film je super, strašan, krvav, zanimljiv, jeziv... Sve je super osim kraja, al nema veze... Svejedno 5! Preporuka: da!

Zakasnili na vlak :)

Kada se uzmu u obzir sve one silne obrade azijskih horora, ovo je takoreći svojevrsno osvježene koje je u moru horora I koljačina ostalo pomalo neiskorišteno. Film srećom nije pribjegao komercijali pa po svojoj atmosferi/formi može se svrstati u alternativne. Samim time bio je "nezahvalan" za napraviti i na kraju je falilo ono nešto što će ga pogurati dalje. No unatoč tome sa svojim mračnim, mistery, i na kraju sf elementima odskače od stare rutine, a i ljubitelji krvi do koljena i ovdje definitivno neće ostati zakinuti.

dobro

od filma sam po najavam očekivao malo, jer smo vjerujem svi skupa navikli da su svi novi hororci glupi, ali ovaj je i više nego solidan. Dobar Vinnie Jones kao ubojica, napete scene i atmosfera vožnje u vlaku u gluho doba noći potpuno usmljenih likova. Jednio me razočarao svršetak priče koji je ipak ovaj film pretvorio u fantastični horor, dok sam ja cijelo vrijeme očekivao svršetak kakav se može doživjeti i u stvarnom svijetu.

senzacija godine...

evo ja iskreno moram priznat da me ovaj horor i njegova razredba potpuno oduševila...sam lik Lion je zapravo fotograf koji želi otkritit tajne podzemnog(strašnog)svijeta i upušta se u nezaboravne akcijske hororske avanture što me je potpuno oduševilo...ima par zastrašujućih scena na kojima je i meni srce drhtalo i na kojima sam se stresao...glavni lik-ubojica je definitivno najbolje odradio svoju ulogu...od njegove sprave(kakve nema u nijednom hororu)do njegovog načina ubijanja a on to radi tako što ih kolje i ond aih neka čudovišta dodatno unište...ma definitivno jedan od najboljih horora ove godine(iako je tek počela)tema nije već prožvakana i definitivno je nešto novo....kraj nisma dobro uočio skužio sam d amu je ona baba policajka pomagačica ali ne kužim kako je on preživio ako je to bio ubojica...ma suuuperrr svejedno...jedina zamjerka(koju ću zanmerit)je scena kad ona plava provaljuje u njegov stan al je bila skrivena...kkao je ona znala koja je njegova soba a bila je iza skriven-to je jedino loše odglumljeno..ostlao me je sve fasciniralo tako da je moja ocjena 9/10

do not go on that train

Mislila sam da će ovo biti dobar film, kako sam se samo grdno prevarila.Kad se još sjetim da sam to htjela ić gledat u kino... Dok sam gledala film nešto me držalo da ga odgledam do kraja, makar sam nekoliko puta htjela ugasit dvd.Samo sam čekala zadnju scenu da vidim kamo ta priča vodi, kaj je tom Vinnieu Jonesu, zašto ubija ljude, kad ono mahuna, pojave se tamo neke životinje koje su nastale još prije ljudi, i kaj ti ja znam i sad one jedu to kaj ovaj izmasakrira, ma koma... ne preporučujem

Sjedni 3 ...

Prljav, odvratan, mučan, predvidljiv na momente, krvav, gnjusan ali dobar horror. Vinnie Jones je jezivo uvjerljiv i zbog njega sam najviše i pogledao ovaj film. Kamera i ostalo su jako dobro izvedeni, gorak osjećaj u ustima. Cijela radnja filma mi je bila čista 4 ali onda pri kraju filma ta je ocjena postala 3, samo zbog kraja ..... ono WTF? Ko' voli nek' izvoli!

Preskočite vožnju ovim vlakom..

Midnight Meat Train kreće u dobrom i zanimljivom smjeru. Sadrži sve potrebne elemente horror žanra (serijski ubojica, mračna mjesta, pokoju prsatu žrtvu, jezive zvukove i litre i litre krvi). No, već nakon polovice filma sve kreće nizbrdo. Film postaje odugovlačenje bespotrebnih i dosadnih tema, a sama završnica je kao iz mašte desetogodišnjaka. Sve se na kraju doima nedorečeno i ne završeno pa uzalud kvalitetno postupno građenje napetosti s početka. Ponoćni Vlak Smrti prema najavama je trebao biti film koji će steći status kultnog horror filma, ali mislim da je samo stekao status ''preskoči u videoteci''. Izgleda da je danas bitno u horror film ubaciti samo hrpu ljigavih, krvavih scena, a priču potpuno zanemariti. Gdje su nestali pravi horrorci? Ocijena: navučena trica iako bi sad rađe to spustio na dva.

ocajno...

Prvo sto cu reci ovaj film NE PREPORUCUJEM nikome!Prvo jer je toliko odvratan i toliko DOSADAN...smorio sam se dok sam ga gledao i razmisljao kako su mogli ovako nesto lose da snime?!inace i radnja mi je nekako glupa-neka cudovista se pojavljuju na kraj i jedu ljudsko meso....sve u svemu moja preporuka -gledajte nesto drugo!

Krvavo...

Da se razumijemo, s hororom ne možete pogriješiti, ako je kvalitetan dobro vas uplaši, ako nije, barem vas nasmije. Ovaj spada u prvu skupinu. Iako je radnja u nekoliko navrata predvidljiva te se tu i tamo pojavljiju neke poznate dječije bolesti horora, moram priznati da se radi o dobrom uratku. Ideja o hranjenju nama vjerojatno nadmoćne vrste ljudima izrazito mi se svidjela no mnoge će možda razočarati. Vinnie Jones briljira i ovo mu je vjrojatno najbolja uloga u karijeri.Ocjena 3.

brutalno

Jako dobar i napet film kao kombinacija horora i trilera. Mislim da ovaj film ne može biti nikome dosadan, a tih sat i 40 koliko film traje proći će vam u času.

itekako krwawo...

dowoLjno je rec da je krwawo...bogte ima krwi ka u ciLoj hrwatskoj...xD

ocajno

ne znam uopce kako bi komentirala ovaj film, iskreno zalosno...radnja filma??? opce ne znam kaj da mislim, na kraju su to neka cudovista iz podzemlja?? a glavni negativac ubiti nije serijski ubojica nego samo kolje ljude i dostavlja meso tim cudovistima kaj opce nisam skuzila kaj su?? ocekivala sam neki napeti triler a ono samo razocarenje...opce mi to nema smisla?? ovaj kao serijski ubojica zna da ga ovaj fotograf glavni glumac prati cijelo vrijeme i kad se konacno sretnu u vlaku svaka logika govori da bi ga trebao zaklati ko i ostale al ne on mu samo oduzme kameru i pusti ga van?? i onda njegova cura i onaj njihov frend dolaze kod ovog manijaka u kucu i totalno predvidljivo da ce ovaj frend najebati! i naravno ova zbrise u zadnji cas i kao policija ne uzima to za ozbiljno i di se onda ova nadje na kraju?? u vlaku di zna da ovaj manijak kolje ljude??' ma daaaj! i ono teatralno ovaj vozac izvadi srce njegovoj curi i on sav jadan presao na njihovu stranu i sad je on postaje taj serijski ubojica?? ovo mi sve lici na blijedu kopiju hostela i slicnih krvavih horora...film nema nikakve logike, samo se ide na one detalje...ljudi koji vise ko svinje kad ih se kolje, oci koje ispadaju kad ih ovaj drmne onim svojim alatom po glavi, a to je vec sve vidjeno i nista novo, u par rijeci...isfurano i dosadno a ona cudovista su samo secer na kraju ove zalosti od filma.

Krvavo

Tko voli Hostele, Brda Imaju Oči, Ruševine i ostale horrorce doći će ovim filmom na svoje. Krvi do koljena, oči lete na sve strane, udaranje čekićem po glavi, psihopatski izrazi Vinnie Jonesa i ostalo. To bi bila glavna radnja filma.

mesari

odlicna ideja zapakirana je u ne toliko odlican, no ipak gledljiv film. iako glumci drze atmosferu, glavni je nedostatak to što koliko se god trudili, film na trenutke postaje zamorno dosadan i monoton. redatelj igra na brutalnost i realnost ubojstava, pa tako zaista ovdje i vidimo neke od najkrvolocnijih scena masakra, na koje smo navikli u saw-u, hostelu i slicnim. no da nema upravo takvih povremenih scena, mislim da bi vecina zaspala, izgubivsi se u prepricavanju radnje filma. s druge strane, toliko je upravo tako brutalnih scena u filmovima u zadnje vrijeme, da se ovako dobra prica ne bi smjela oslanjati samo na to. no bez obzira na sve mane i to koliko je toga moglo biti napravljeno puno bolje, preporucujem ovaj film svim ljubiteljima horrora koje ce, ako nista cijela ta prica podsjetiti na horrore iz 80-tih i 90-tih. ipak pogledati

Ostavlja puno pitanja no dobar horor

Gledao sam ovaj film u 10 navečer, a ne kako i priliči u ponoć no nema veze. Dojam; ah šta reći. Horor kao horor je dobar jer nudi nešto drugo, nešto novo, nije naivan, nije glup, nije negledljiv. Dapače,režija Japanca Kitamure je jako dobra, Vinnie Jones je kul ubojica (što nitko ne skriva), a Leslie Bibb je zgodna. Imamo tu i našeg glavnog junaka fotografa, koji postaje opsjednut Jonesom i tako saznaje polako što se dešava u vlaku, vlaku smrti. No na kraju se događa puno toga što nije objašnjeno (moguć nastavak); sam obrat je dobar (Jonesa zamjenjuje...) no tko su ona čudovišta?? Uglavnom ima puno krvi, solidnu priču, režiju i glumu koja će vas privući da ga odgledate do kraja. Za objašnjenje je možda najbolje otići na Imdb i pod Message Boards saznati više ili pročitati novelu od Barkera koja nije duga i može se naći na netu.