Koja je ona prava?

Ispovest moga tate

Adam Brooks se latio režiserske palice radi ekranizacije sopstvene filmske priče.Poznat je još od ranije njegov dar da pažljivo oslika sve nijanse kompleksnih muško-ženskih odnosa ('Bridget Jones: The Edge of Reason', 2004.), tako da nam donosi jednu ozbiljno-romantičnu komediju. Polazeći od neuobičajenog koncepta, gde u fokus stavlja oca i njegovu desetogodišnju ćerku, razvija narativ koji nudi zavidnu količinu zabave, protkanu humorom, ali i umerenom dozom drame, što u krajnjoj liniji proizvodi željene emocije kod publike. Will Hayes (Ryan Reynolds) je odveo ćerkicu Mayu (Abigail Breslin) kući, ali umesto neobavezne priče za laku noć, devojčica ubeđuje oca da joj ispriča njegov životni 'love story'...U pripovedačkoj formi, radnja se postepeno razvija, gde upoznajemo niz likova koji su manje ili više ostavili traga na život glavnog junaka.Na jedan nepretenciozan, opušten način, u duhu romantike, pratimo avanture čoveka koji je prošao kroz period tranzicije, kako na emotivnom, tako i na poslovnom planu.Mnoštvo lepo osmišljenih dijaloga odlično je upakovano u celu priču, jer stvara potrebnu dinamiku i jednostavno vas uvlači u priču, drži u prividnoj neizvesnosti skoro da samog kraja.Renomirana glumačka postava opravdala je očekivanja.Ryan Reynolds kao nosilac glavne uloge dovoljno je zanimljiv, a adekvatnu podršku dobio je od svojih kolega.Posebno bih tu istakao više nego pristojno odigranu rolu April, jer je Isla Fisher dokazala da joj leži ovako koncipirana priča odnosno podžanr rom/kom.Naravno vredna pažnje je i Summer Hartley, definitivno najprovokativniji i najinteligentniji lik, što je kroz umešan performans Rachel Weisz, upečatljivo oslikano na filmskom platnu. Ako imamo u vidu da nas radnja vraća u blisku prošlost, mora se odati priznanje što se vodilo i o nekim detaljima.Kao npr. da je Gary Jones odlično odradio svoj kostimografski deo posla.Clint Mansell je autor emotivnih muzičkih aranžmana, u duhu romantičnih filmova koji se bave ljubavnom tematikom.Posebno mi se dopada što je politički aspekt priče stavljen u pozadini, tek kao podloga koja nema nikakav suštinski značaj ili uticaj na osnovnu tematiku priče.Dopadljivo, zabavno, pomalo inovativno, sa univerzalnim porukama, pa iako nije remek-delo u žanru komedije, ipak zavređuje vašu pažnju.Pogledajte, pa procenite i sami.

Reynolds

U posljednje vrijeme Reynolds se istaknuo u jednog od po meni najboljih glumaca u holywoodu, te se definitivno odmaknuo od glupavih retardiranih komedijica i to na najbolji mogući način sa nizom vrlo solidnih drama/romansa a ova je samo jedna u nizu.

Film pun obostrane ljubavi...

Moram reći da me se film dojmio i da me je ugodno iznenadio to što nema „onog“ kao u ostalim romantičnim komedijama, a to je da imate ljubavni trokut i da od početka filma znate s kim će završit. Svakako dajem preporuku za sladokusce ovog žanra da ga pogledaju.