Max Payne

solidan

meni film sasvim ok, možda zato jer sam i fan video igrice. Ali po meni i jedna od boljih ekranizacija video igara kakvih sve ima i ima popriličnu hrpicu općepoznatih glumaca.

Uvredljiva i primitivna ekranizacija videoigre!

Kao što znamo, prošla su vremena kada su videoigre bile zabava ''za malu djecu'' - danas imamo gotovo pa novu granu umjetnosti, nakon filmova i stripova, u kojoj nisu važni samo tehnički dosezi i vrhunsko audiovizualno iskustvo. Samim time, videoigre su izrodile nekoliko ikona pop-kulture na koje se počinje gledati kao i na kultne likove iz naših omiljenih literarnih i filmskih ostvarenja, ali jedan od najjačih karaktera koji su se pojavili u videoigrama svakako je Max Payne. On je naizgled, ali samo naizgled, oličenje prekaljenih predstavnika zakona koji uzimaju stvari u svoje ruke, pucaju pa onda upitaju, i upravo zbog prikaza glavnog lika bez uobičajenih stereotipa Max je postao tako omiljen. Nažalost, autori videoigre opravdano su pljuvali po recentnoj filmskoj adaptaciji koja je zasluženo propala u kinima i tako si zaključila planove za nastavke. Ovo je totalna katastrofa jer s jedne strane autori i Foxov studio kao da nisu bili upoznati s predloškom, a s druge radi se o šlampavo režiranom i glumljenom filmu gdje se jedino vizualna strana ponekad ističe. A moglo se izvući nešto koherentno i gledljivo, tek toliko da zabavi brojne fanove igre. Mark Wahlberg je grozan u glavnoj ulozi i dokazuje kako uopće nije zanimljiv niti privlači publiku kao akcijski glumac (da ne bude zabune, kao dramski dokazao se u Kralju Pornića, Three Kings i The Departed, kažu da je dobar i u nadolazećem Jacksonovom The Lovely Bones). Da ne duljim puno, ako ste imali kakva očekivanja za filmsko uprizorenje Maxa Paynea, znajte da je na svim poljima zakazao i nastavlja neslavan trend, videoigre (Tomb Raider, Resident Evil, DooM... uz časnu iznimku Silent Hilla) nezahvalan su materijal za film jer ih se hvataju idioti.

Valjda je moglo biti i gore

Prosjecan akcijski filmic koji ponekad zna ici i ispod prosjeka. Mark Wahlberg mi je nelogičan izbor za ovu ulogu (buduci da sam igrao igricu prije par godina) al i pored toga, mislim da su daleko vise uprskali s pricom koja i nema pretjerane veze s originalnom pricom o Max Payne-u koja je mnogo cvsrce stojala na zemlji. Filmasi su ocito unijeli odredjene izmjene u prici da bi se posvetili akciji, ali je nekako film i tu zakazao buduci da akcijske scene nisu intenzivne, a cijeli dojam kvari i sporiji tempo. Vizuelno, film se tu i tamo moze pohvaliti kinematografijom i pokusajem stvaranja atmosfere noir filma, ali noir je daleko kompleksniji pojam i prekrupan zalogaj za tvorce ovog ispraznog djelca. Haj eto mu 2,5/5

ufa

nisam igrao igricu,ali film mi je ok snimljen premda po ničem posebno ne odskače od sličnih takvih akcijskih filmova...

pain in the ass

u dobrom filmsokme ozračju propričana priča.najzgodniju glumicu su ubili odmah dok ćemose s ružnijom sestrom valjda i u drugom dijelu patit.vukao sam neke paralele kad je izlazio novi batman i max payne i radovao se maxu,no batman ga odmahao s ekrana

Loš je ovaj Max

Film mi se uopće nije svidio i neznam zašto dobiva tolike pozitivne kritike.Walberg je loš kao Payne jer jednostavno nije uopće sličan (po izgledu i karakteru Maxu iz igrice).On je i sam priznao da nije nikad igrao igricu što se i vidi. Režija je isto loša i nenadahnuta.Prvih 30 minuta uopče nema akcije i film je prilično dosadan.Ona ženska što na početku pogine uopče nema veze s prićom i tu je samo da bi film imao malo golotinje.Neki likovi iz igre se uopče ne pojavljuju na filmu (Vladimir Lem, Vinni Gognitti i dr.) što je za mene, velikog fana igre, prilično svetogrđe. Film je prepun rupa u radnji koje kao da su ih namjerno stavili( npr.Max ulazi u sobu svoje žene i odmah puca ,a da nije ni pogledao dali mu je žena unutra, tip se znoji kao da je u sauni iako je u filmu zima,autore boli briga za vremenske uvijete pa tko se redovito izmjenjuje kiša i snijeg.Ima takvih rupa još puno ali mi se neda nabrajat. I ono što me je najviše živciralo je nekakvi zmajevi ili ptice ili neka pizda materina koje se pojavljuju svaki put kad je lik nadrogiran. U IGRI TIH SRANJA NEMA PA KOJI K.... SU IH TU UBACIVALI. Nevjerojatno, John Moore je jedna jako glupa osoba i sramota za profesiju zvanu filmski redatelj(pogledao sam mu i druge filmovi i svi su više manje sranje). Ako ste igali igre onda izbjegavajte ovaj film u širokom luku!!!

dobar film

Igrao sam igricu i prešao i prvi i drugi dio pa sam naravno morao pogledati film.I nije me razočarao.Ona zaista posebna atmosfera s igre je po meni dobro prenesena na film.Ja mislim da će se film ipak više svidjeti onima koji su igrali igru dok onima koji to nisu film i neće biti nešto posebno.Priča se uglavnom uz male preinake drži priče iz igre tako da imamo detektiva kojemu su ubijeni žena i dijete,a on se naravno ne može s tim pomiriti budući da jednog ubojicu nije uhvatio.Mark Wahlberg mi se svidio u ulozi Maxa Paynea, a nekoga poput njega sam i očekivao u toj ulozi budući da on fizički dosta sliči Maxu Payneu iz igre.Sve u svemu dobar film.

Prosjek

Max Payne je film koji se svakako isplati pogledati, ako zbog ničeg drugog, onda baren zbog tjeskobne atmosfere koja je odlično prenesena s igre na film. Sve ostalo je prosječno. Radnja je pomalo predvidljiva, efekti slidni, a kronični nedostatak akcije drastično snizuje ocjenu filma. Wahlberg se dobro snašao u glavnoj ulozi iako je vjerojatno bilo i boljih izbora.

Max Payne je kreten

U filmu se pojavljuje Olga Kurylenko (popljuvao sam je u Jamesu Bondu zbog nedostatka sisa i guzica.). Međutim u ovome filmu izgleda sjajno. Možda i zbog photoshopa. Ipak, ona na početku filma biva ubijena. Kako? Tako što nakon što se nudila Marku Wahlbergu koji ju je trebao poseksati, a on ju odbije ona odlazi iz njegovog stana. Da ju je on seksao, ona bi ostala živa i film bi bio zanimljiviji (barem Vizualno). Ukrajinke se ne odbijaju tek tako (ipak nisu to Hrvatice), a to se odnosi i na našeg nogometnog izbornika Slavena Bilića koji je nedavno odbio teškog komada iz Ukrajine kada smo igrali sa Ukrajinom. Ostatak filma je upravo zbog toga dosadan. Par uobičajenih polu salto pucačina i to je to. Scenaristi bi ipak trebali paziti koga ubijaju u filmovima.

Ocjena recenzije: 2.86 Tvoja ocjena: -