Sudnji dan

loše

Jaooo kako loše ne mogu vjerovat. Baš sam htio pogledat neki apokaliptični film i naletim na ovaj trash.Film je teška trashina..

Samo solidno nažalost

Nakon dva odlična filma ("Dog Soldiers" i "The Descent") puno se očekivalo od trećeg uratka Britanca Neil Marshalla, no nažalost nismo puno dobili. Glavni problem filma "Doomsday" leži u činjenici što previše podsjeća na druge filmove tipa "Mad Max", "Escape from New York", "The Warriors"...a i prigovori se mogu naći posebno u drugom dijelu (srednjovjekovni dio) filma koji je puno slabii od prvoga. Iako Marshall uspjeva vješto realizirati vlastiti scenarij, dojma sam da nije trebao napraviti ovakav film nakon uspješnih prvijenaca. "Doomsday" ima veći budžet od njegova prva dva filma zajedno a učinak nije zadovoljavajući, pritom nikako ne mislim da je film loš već da sam imao veća očekivanja. Ne očekujte previše i film će biti solidan a i Rhona Mitra je prezgodna:)

Zbunjujući sudnji dan!

Zanimljiva ali ipak pomalo zbunjujuća mješavina nekoliko filmskoh žanrova!Imamo prisutne i "divljake sa ludim vozilima iz Mad Maxa","smrtonosni virus iz 28 dana/tjedana kasnije" pa čak i "škotski dvorac pun viteza na konjima?"(moram priznat da me ovo zadnje totalno izbacilo iz filma!)...no sve u svemu,ovo je jedno od zanimljivijih filmskih uradaka u posljednje vrijeme - koliko je zbunjujuć zbog te silne kombinacije raznih žanrova toliko je i originalan!Također bi preporučio obavezno pogledati remek-djelo istog redatelja pod nazivom "The Descent"!!!

Trash film

Loša gluma, jeftini specijalni efekti te već toliko puta ispričana postapokaliptična priča, jedino je što će te vidjeti u ovom filmu. Ako pak volite trash, mislim da se nećete razočarati, ali samo ako ga gledate kao takvog.