96 sati

taken

Kako Liam pegla. Ovo je film s 87 minuta adrenalina, a ostatak otpada na scenu u restoranu i odjavnu špicu. yap dobar film.

VRHUNSKA AKCIJA

Film koji nikome ne može biti dosadan!Čak i onima koji misle da je TAKEN još jedan u nizu Bessonovih akcića moraju priznati da su akcijske scene uistinu impresivne,redatelj Morell (inaće vrlo talentirani kamerman) snimio ih je na klasičan način,bez upotrebe specijalnih efekata,tako da djeluju zbilja realistično.Neeson briljira kao akcijski junak i svoj je posao odradio vrhunski.Scenarij je vrlo dobar,unio je malo svježine u žanr,no ipak vidljivi su tipični klišeji koji pravim filmofilima umanjuju konačni dojam filma koji je bez tih klišeja mogao biti remek djelo akcijskog žanra.Međutim,svakako preporučam Taken jer će vas zbilja zabaviti i 90 minuta će proletjeti za tren.

Jedva dva

Predvidivo, sve već viđeno, klišej do klišeja. Tolika ubojstva me ne impresioniraju, nego čine film nerealnim.

Super!

Vrhunski film, napeta radnja koja vas uvuče u vrtlog akcije toliko da ne čujete ni ne vidite ništa osim filma. Za pet!

predobarr

ovo je jedan od najboljih akcijskih filmova koje sam gledo.... nema dijela koji mi nije dosadan... priča i pogotovo njegovo špijunsko umijeće je fenomenalno :)

POSEBNO

Film koji kao temu ima OSVETU... mnogo je filmova na tu temu, jedina razlika je dinamika, ovaj film ima odličnu dinamiku, kratak je i jasan, nema puno razmišljanje, odlična akcija. Vidi se kakvi se dobri filmovi snimaju kada su iza kamere stari lisci koji znaju svoj posao.

Rambo u Parizu

On ubio njih dvjesta a njemu samo ogrebotina.

Good luck!

Vrlo zanimljiva priča koja u suštini vjerojatno nije daleko od surove realnosti(sheme otmice i "navlakuše" kao i postupanja s djevojkama poslije te hladnokrvnost dobro obučenog agenta u složenim situacijama)s izvrsnom napetošću tijekom zaista cijelog filma. Akcija kao akcija,negdje je malo prenategnuta ali globalo je brutalno dobra. Scenarij je mjestimično(ne puno)prepatetičan i neuvjerljiv ali dobra gluma i vrlo velika napetost i to neutraliziraju. Sve u svemu jedan od zanimljivijih dinamičnih(probavljivih)filmova koji definitivno treba pogledati bez straha u razočarenje. "I will found you and i will kill you"

Pariz-grad svetlosti sa primesama kriminala

Akcija koja sadrži sve elemente potrebne da vas zadrži nekih 90 minuta, prikovane za stolicu. Priča jeste kliše, glavni lik (bivši CIA-agent) koji čini sve da spasi mezimicu (Maggie Grace iz serije 'Lost'), nemilosrdna albanska mafija, brzi automobili, a sve to smešteno pod svetlošću velegrada znanog kao Pariz. Film je baš urađen onako zanatlijski, ništa pretenciozno (specijalni efekti u podnošljivoj dozi nam se serviraju), uz očekivani happy-end. Od sada će ime Pierra Morela (režisera filma), kod mene izazvati povećanu pozornost. Jako solidno ...

nisam veliki ljubitelj akcijskih filmova ali trilera jesam, pa pošto je ovo akcijski triler odlučio sam ga pogledat i moram vam reći da mi je film toliko dobar da sam ga gledao tri puta u roku tjedan dana, naravno sa drugim osobama...a i velika pohvala liamu za odličnu glumu.

Odlična akcija i briljantni Liam Neeson

Film govori o stvarima koje bi trebale brinuti svake roditelje,tj otmice i trgovina djecom što dodaje pozitivne bodove zanimljivosti samog filma. Scene pucnjava i tučnjava su fenomenalno snimljene jer redatelj je bivši kamerman,a sam film nebi bio toliko dobar bez briljantog Liama Neesona. Neeson je lik umirovljenog špijuna doveo gotovo do savršenstva,a radnja filma je odlična tako da nećete moći odvojiti oči sa ekrana,nijedna scena nije suvišna i ovo je prava poslastica za sve ljubitelje žanra kao i filma uopće.Neesonu je ovo možda jedna od najboljih uloga.Bond i Bourne čuvajte se!

Prava akcija

Ovo je konačno prava akcija nakon 80-ih i 90-ih godina.

tipično akcijski!!!

ja nisam ljubitelj akcijskih filmova jer mi je u svakom akcijskom filmu maltane ista radnja i previše pucnjave koja je naporna i tuče...svaki glavni lik uvijek pobjedi sve neprijatelje pa to više postaje naporno...uvijek je on onaj glavni koji zna sve borilačke vještine il nešt slično...al ovaj glavni lik jest dobro odglumio kao i njeogva kćer a ostali glume prosječno,nema nekih specijalnih efekata,radnja je dosadna od 30 min pa do kraja...početak je bio izvrstan i nisam znao što će se desiti,tako da je bilo sve neizvjesno ali jako je loš napredak i zapravo sredina i cjelokupni dojam ovog filma---samo jedn au nizu ipičnih jedva gledljivih akcijskih filmova

Nenadmašan

definitvno jedan od najboljih i najintrigantnijih filmova zadnjih godinu dana.. Izuzetno napet,dinamican i zanimljiv Odlično ostvarenje, svakako pogledati, ja jesam- cak 5 puta..

akcija!

Dobar film, bio bi odličan da se nije pretjeralo sa ''mačističko-akcijskim forma'' Imao sam osjećaj da bi L. Nesson prebio i najpoznatijeg kostolmca S.Segala!haha Ono što je bitno i zanimljivo u ovom filmu je sam motiv filma. Tema o otimanju mladih žena koje se kasnije pretvaraju u drogirane prostitutke mora potaknuti sve ljude na razmišljanje, a policiju na djelovanje. PS: svaki otac koji pogleda ovaj film, a ima mladu kćerku, dobro će se zamisliti za njezinu sigurnost.

96 sati

Dobra akcija u kojoj možete zasigurno uživati ukoliko se opustite i ne razmišljate previše o tome da li je sve to već viđeno. Liam Neeson je svoj dio posla odradio odlično!

film

ma film je perfektan.Najbolji dio mi je kada su oteli kcer.Ma mislim cjeli film je savrsen.Ima i akcije meni se sve svidalo.Film se obavezno mora pogledati.

ah parissss

šta sve američki penzioner ne napravi albanskoj mafiji i trgovcima robljem u Parizu da sačuva kćerinu nevinost. film koji sigurno nije dosadan i dobar za pogledati

Liam Neeson je odličan!!

Napokon sam i ja pogledao "Taken" i mogu reći da je to upravo način kako bi kvalitetan akcijski film trebao izgledati. Film je francuski, sve su Francuzi odradili a u glavnoj ulozi blista Liam Neeson koji još jednom dokazuje je odličan glumac. Ne trebaju ti mišići, možeš imati 56 godina, ali isto tako moraš biti karizmatičan što Neeson svakako je. Što se filma tiče, njegova ljepota je upravo u tome što nam ne predstavlja ništa novo. Besson ne izmišlja toplu vodu; on kreće od 100 puta ispričanog motiva osvete s sretnim završetkom. No način na koji je to postignuto je ključan jer i Seagal snima filmove s istom tematikom. Ovdje se vidi da se nije štedilo novaca na tome da sve akcijske scene izgledaju uvjerljivo i jako dobro, također pun pogodak je i mladi redatelj Morel koji daje par dobrih kadrova, no bez Nessona film ne bi bio ni upola dobar. On je taj koji daje uvjerljivost svemu i zbog kojeg vrijedi pogledati ovaj film. Preporučljivo!!

Ocjena recenzije: 3.29 Tvoja ocjena: -

Steven (sve bum ih spasil) Seagal

Rijetko se vidi na ovom siteu toliko „pozitivnih“ recenzija za neki film od strane običnog puka, pa sam evo i ja odlučio pogledati ga. No izgleda da sam ja previše očekivao, jer me se film nije dojmio ni približno toliko kao neke recenzente. Naime kako sam prošlu godinu odgledao oko 120 filmova (bilo je i boljih godina) s pravom mogu reći da sam se nagledao previše dobrih i loših sranja da bi me ovakav uradak ostavio bez daha. Film sam po sebi hvata nekakav komercijalni prosjek, te će te ga pogledati jer nažalost ima i gorih. Prvih 40 minuta filma je nadasve vrlo klišejasto, površno; polazeći od samog standardnog prikaza „funkcionalne“ američke obitelji i prikaza glavnog lika kao umirovljenog tajnog agenta, pa sve do trenutka kada glavni glumac vrlo naivno (s obzirom na njegovu reputaciju) hvata osobu koja „otima“ turiste. Poslije tih 40-ak minuta čiste komercijale dolazi na red filozofija Stevena Segala, gdje je najlakše i najučinkovitije razbiti organizirani kriminal sa golim rukama i tuđim oružjem i na taj način film privesti kraju za manje od sata i pol (u ovom slučaju 1:28h) te tako u ovim teškim vremenima stegnuti remen i uštedjeti koji cent. I što reći za kraj nego dečki sa B produkcije (Seagal, Van damme…) čuvaj te se dolazi novi razbijač u kvart.

Malo je reci najbolji film....

Pa sigurno jedno godinu dana nisam gledao bolji film...znaci pored ovoga filma sigurno nijedan minut proveden pored vaseg televizora ili kompjutera vam nece biti dosadan!Uloge su odlicno podijeljene-Liam Neeson je odlicno odglumio ozbiljnog oca i pokazao zavidne borilacke vjestine!Ubjedljivo mi je najaca scena i za mene sigurno unikatna-kada Liam cerci preko telefona kaze "spremi se sada ce te kindapovati"....preporucujem ovaj film svima! 5 od mene!

Akcija vrhunska, no nespretno zamotana

"Taken" bi se mogao opisati kao agresivni akcijski angažirani film o problemima prostitucije i trgovine ljudima. Zašto? Akcijski dio filma je odličan. Fenomenalno povezan, dinamičan i realističan, bilo da je riječ o scenama lomljenja vratova i grla, tehnikama tajnog operativca ili procesu novačenja prostitutki. Glumci su uvjerljivi, Liam Neeson pogotovo. Ono u što je zamotan glavni akcijski dio je već problem. Dalo bi se zaključiti da su početak i kraj filma namjerno napravljeni sterilno kako bi film dobio štih "pravog akcića bez šećerne vodice", no rezultat izostaje. Iako je riječ o filmu koji se ponosi svojim "akcijskim" porijeklom, kvalitetniji scenarij na početku i svršetku filma te izbjegavanje lobotomiziranja likove na kraju bi mu osigurali najvišu ocjenu.

Nije loše

U potpunosti se slažem sa citadelom jednim od rijetkih ljudi koji nije nepismen i koji može složiti više od dvije rečenice u svojim recenzijama, pa je zbog toga zaslužio da mu ostali tzv. 'pismeni ljudi' ocjenjuju recenzije sa niskim ocjenama samo zbog toga što je dečko pismen. No, vratimo se filmu. Klasični Luc Besson. Upucaj, izudaraj, a ono što ne uspiješ upucati, ZAKOLJI. Radnja u drugom planu, akcija u prvom. Barem me ne tjera na pretjerano razmišljanje i ispraznu filozofiju kao novi filmići tipa 'Nema me'. Šteta što film još nije počeo igrati u kinima, a u ostatku svijeta je već na DVD-u. Ali to je već stara ispričana priča. Welcome to Croatia. Zemlju 'lijepih' žena i 'novih' filmskih naslova sa 'razvijenim' turizmom od kojega svi lijepo živimo i gdje u glavnom gradu metropole ne smijete parkirati auto ispred svoje kuće jer će Vam za to biti naplaćena kazna u iznosu od 300 kuna jer je tako odlučio Krapinski pračovjek Milan Bandić. tzv. gost ove države. Uskoro očekujemo naplaćivanje disanja u glavnoj metropoli, zatim pisanje Hollywoodskog scenarija po istoj temi i naravno, snimanje filma. Film će snimiti 'depresivac' Matanić jer ima vezu za snimanje filma, a talenta ne. ITD,itd,itd,itd....

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

Taken

Najbolji film ovakve tematike koji sam gledao u zadnje 2-3 godine. Liam Neeson kao umirovljeni specijalac je briljantan, nisam ga zamišljao u ovakvim filmovima ali ostavio me je bez riječi!! Famke Janssen koja tumači njegovu bivšu suprugu je jednostavno prekrasna a cijela plejada glumaca u ovom je filmu na zavidnom nivou. Nema suvišnih dijaloga, nema praznog hoda, film ima kontinuitet i nema niti jedne sekunde suvišnoga kadra ili scene u filmu. Albanska mafija u filmu je prikazana i više nego uvjerljivo, uviđamo kolika je samo povezanost mafije sa svim aspektima društva u današnje vrijeme a to je prestrašno. Neću previše o samoj priči, treba svatko da doživi na svoj način ovau vrhunsku akcijsku poslasticu! Poslije "Viteza tame" , mogu reći da je ovo najbolji film u posljednje vrijeme ako ne i film godine!

brutalno

Ovaj film sam pogledao bez očekivanja. Liam Neson mi se odlično uklapa u nekakvog bivšeg specijalnog agenta i čovjek koji se bori protiv kriminalaca. Početak je malo predvidljiv - odmah znamo da će Liamova kćer, čim dođe u Europu, biti u nevoljama, unatoč očevom upozorenju da se čuva. Malo mi je glupo kako čvrsti roditelj je mogao pustiti 18-ogodišnj curu na drugi kontinent i to bez vodiča ili zaštitara. Naravno, onda nebi bilo ni radnje filma odnosno otmica. Liam je vrlo uvjerljiv i beskompromisan dok traga za svojom kćeri, usput nižući leševe za sobom. Film je vrlo nasilan i dosta provokativan, po atmosferi me podsjetio na Borneovu trilogiju. Vrlo je zanimljivo prikazana i albanska mafija i ostali šljam sa velikom dozom sirovošću a k tome film još više pridonosi surovošću Liamova nemilosrdnost. Odličan akcijski triler, iako već viđeno vrijedi pogledat, baš kao stvoren za mušku publiku.