Goldfinger

Ultimativni James Bond film

Iako mi Goldfinger nije najdraži Bond film iz Conneryeve ere već je to Iz Rusije s Ljubavlju mogu se složiti sa kritičarima da je to najutjecajniji Bond film,odnosno film koji je praktički odredio James Bond franšizu.Dok je Iz Rusije s Ljubavlju snimljen sa realističnim pristupom te je pomalo izgledao kao Hitchcockovski triler,a Dr No prvi film franšize snimljen sa relativno malim budžetom,Goldfinger je odredio stil Bond filmova te je prvi Bond film sa svim Bond elementima,a to su:egzotične lokacije,ekscentrični negativci,spektakularna akcija,napredni gadgeti,sexy djevojke,sofisticirani humor i over the top radnja.Goldfinger je prvi film u kojem Bond dolazi u Q-jev odijel po spravice i auto te prvi film u kojem se Bond oslanja na tehnologiju,a uvodna scena(prije glazbene sekvence) prvi put pokazuje Bonda na misiji nepovezanoj sa glavnom radnjom.Unatoč tome što je radnja over the top,nije blesava jer je za razliku od filmova iz Mooreove ere uspijela zadržati dozu realističnosti.Ovo je kultni film,klasik sedme umjetnosti i vjerovatno najutjecajniji špijunski film u povijesti nakon kojeg su snimljene brojne parodije i imitacije poput Austin Powers trilogije i Johnny English filmova,Mission Impossible tv serije i filmova i brojnih drugih.Nema se što više što pametnog reći o Goldfingeru...Pjesma Shirley Bassey je nevjerovatna i zasigurno u top 3 pjesme serijala,a Gert Frobe(Goldfinger) je stvorio jednog od najupečatljivijih negativaca svih vremena,a Connery je glumac koji je odigrao Bonda na jedinstven način kojeg nitko nije uspio imitirati ili nadmašiti.

Najbolji Bond!

Ovaj film je jedan od glavnih razloga zasto sam Bondov fan! Osnovni zaplet je vrlo jednostavan: vlasnik najvecih zlatnih rezervi u svijetu zeli kontaminirati zlato u Fort Knoxu kako bi njegova 'hrpica' postala jos vrijednija, a pritom ce unistiti i americku i svjetsku ekonomiju. Sean je apsolutno fantastican kao Bond u ovom filmu i nijedan drugi glumac nije mu se tu uspio pribliziti. Negativac je takodjer vrlo zivotan lik, kao i njegov ledeni pomagac Odd-Job. Uvodna sekvenca je apsolutno savrsenstvo i usitinu nezaboravna. Svoj debi ovdje ima i Aston Martin, a kad svemutome pridodate i sjajnu pjesmu Shirley Bassey, dobiva se nesto sto svakako treba imati u kucnoj kolekciji jer definitivno tamo nece skupljati prasinu!

standardno...

još jedan u nizu, niš' posebno, ali jako zabavno!

ne najbolji, ali

ali vrlo blizu najboljega bonda. gotovo jedini koji ima priču sa glavom i repom. ovo je bond s definitivno, ali stvarno definitivno najboljom uvodnom pjesmom, sa neponovljivom shirley bassey, koja je ustvari obilježila cijeli film, po mojemu mišljenju

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -