Dan kada se Zemlja zaustavila

Dan S (kao stop)

Kao prvo priznati ću da nisam gledala originalni film, osim isječaka kao dodatak na DVD-u. Za ono vrijeme je taj film bio atrakcija, ali sada je tek blijeda uspomena na nekadašnju kinematografiju. U ovom remakeu ekipa je dala ono što se u ovom trenutku i traži: puno specijalnih efekata. Pohvaliti ću izvrsno izvedene kugle kao sakupljače života. Bez obzira da li se nekome film sviđa ili ne, on ipak daje neku poruku. Sigurno nismo sami u svemiru, i moramo čuvati ono što imamo. Činjenica je da čovjek sustavno uništava kako sam planet tako i omotač oko njega. Da li će nam netko stvarno doći i reći: Ili prestanite uništavati ovaj dio svemira ili ćemo učiniti sve da nestanete sa lica zemlje. Neki bi to nazvali apokalipsom.

Loše

Ovaj film je sprdnja u usporedbi s izvornikom iz 1951.g koji je jedan od najboljih primjera "rane" znanstvene fantastike u kinematografiji. Keanu Reeves glumi toliko drveno da sam pomislio da je on stvarno s drugog planeta. Nije potpuna bijeda ali nije ni za trojku.

Najgori film godine

po mojem mišljenju ovaj film je jedan od najvećih promašaja tog žanra tj općenito filmova...radnja je tako patetična(netko će uništiti svijet ajoj šta čemo sad)...specijalni efekti su bezveze,glumci loši,film na prvi pogled djeluje kao moguća kopija filma dan poslije sutra(al taj film je definitivno bolji)...ovaj film bi trebao dobit zlatnu malinu za najgori film...sve je tako nestvarno a uostalom ti filmovi katastrofa su sve više i više loši tako da...strava od filma....dajem mu bljednih 0,5/10 ne preporučam ga apsolutno nikome(čak i ako ste ljubitelji ovog žanra,nakon ovog filma ćete ga zamrzit)aaaa

greenpeace alien

film me nije ničim posebno oduševio. bla,bla čovječanstvo uništava Zemlju, treba ga pobiti, bla,bla.

Još Jedan Film Hoolywooda

Vjerujem da je prvotni film po kojem je nastao ovaj remake, u ono vrijeme kada je snimljen bio nešto sasvim novo i neviđeno, ova današnja verzija to nipošto nije. Mjestimično predvidljiv, povremeno čak mrvu patetičan. Sve u svemu ništa posebno, samo još jedna reciklaža Reevsa, Connelly i ekipe.

poruka

Jako interesantan film. Odstupa od tipičnih američkih remakova i ekranizacija u posljednje vrijeme jer u filmu osjetno nedostaje - radnje. Priča je više bazirana na teoretiziranju onog što svi već znamo, samo nikako da shvatimo. Zanijekavanjem tog elementa (radnje) se zapravo poruka filma pomiče u prvi plan a to je nekako nesvakidašnje vidjeti danas u američkoj filmskoj "industriji" koja štanca adrenalinske scene popraćene s jeftinim seksualizmom jer se to najbolje prodaje. Ovdje to nije slučaj. Dakako, iz tog razloga, odaziv na taj film je osjetno malen i ne vjerujem da će doživjeti neku profitabilnu uspješnicu. Izdvojila bih, po meni, najznačajniju scenu u filmu kad se izvanzemaljac susreće s uglednim nobelovcem i vode konverzaciju o uništenju zemlje i u razgovoru nobelovac iskoristi kako su oni (Klaatuov narod) morali evoluirati da bi opstali nakon što im je sunce počelo umirati da uvjeri Klaatua da poštedi Zemlju: "dakle, tek kada je civilizacija suočena sa svojom propasti tek tada može shvatiti, evoluirati i promijeniti se, a to smo sada mi. na nama je red.". Potakne te na razmišljanje: da li smo stvarno takva bića da tek pred propašću (dead-endom) vidimo gdje se zapravo nalazimo i tek tada se mijenjamo? iskreno, iako djeluje nezrelo jer smo se svi naslušali toga "moramo se promijeniti" od sviju pa čak i crkve, jako mi je drago vidjeti da bogati filmaši misle i na nas ljude. ovakvi potezi u filmskoj industriji će biti sve češći i češći, a mi ako ih ne želimo gledati, bolje nam je da usvojimo to znanje i pričekamo da se isfuca sve dok neće biti toliko učinkovito da neće biti potrebe za tim. do tad, svi mediji će nas šopati s time, a na nama je da se mijenjamo i stvaramo svijet u kojem želimo živjeti.

Loše

Moram priznati kako nisam gledao orginal iz 1951. te sam zato mnogo očekivao od ovog filma. Nažalost, film je ispao katastrofalan. Radnja je toliko površna i predvidljiva, da već nakon pola sata znate kako će sve završiti. Daleko najneuvjerljivije je to što Klaatu svoju odluku da spasi Zemljane donese na na temelju tipične američke patetične scene na groblju, dok je sve ostalo vrijeme hladan i uvjeren u svoju misiju. Jaden Smith je vrlo loše odradio ulogu, Connelly i Reeves solidni. Ako niste gledali film, a zanima vas, pogledajte foršpan jer će te nakon toga imati osjećaj da ste sve vidjeli.

Nije loše

Film je dosta dobar. Onaj tko voli filmove 'Dan nezavisnosti' i 'Dan Poslije Sutra' voljeće i ovaj film. Klasična priča o izvanzemaljcima koji napadaju zemlju. Keanu Reeves izuzetno elegantan i smiren u crnom odijelu (najvjerojatnije njegova najbolja uloga) i solidna Jennifer Connelly. Jaden Smith, sin Willa Smitha izuzetno loše dijete glumac. Najvjerojatnije je tu ulogu moglo dobiti i drugo dijete. Ali, ako može Saša Sušec komentirati utakmice zbog tate Bože, zašto Jaden ne bi mogao glumiti u filmu zbog tate Willa. Kopija u Cinestaru u Avenue Mallu ovoga filma je izuzetno loša. Tijekom cijele projekcije pojavljuju se četiri crte na ekranu koje nisu dio filma. Zbilja katastrofa. Dobro da nam Slovenci nisu dali dozvolu u ulazak u Europsku uniju, jer nismo ni zaslužili. Ni film ne možemo pustiti u kinu, a da ga ne zaseremo. Bolja da sam ga skinuo na internetu i odgledao doma. Naravno da sam tražio povrat novca, jer se ne dam više zajebavat. Djevojka na pultu koja prodaje karte vrlo rado je to učinila, makar je lupkajući nogom iza pulta dala do znanja da to ne odobrava. E pa tako ti je to. Ni ja ne odobravam da me neko zajebava puštajući mi tokom filma neke crte po ekranu koje nisu sastavni dio filma. Da zaključimo: svakako pogledati ovaj film, ali ne u Avenue Mallu gdje je kopija loša.

Još jedan dobar remake

Iako ima mnogo različitih mišljenja koja su podijeljena na one kojima se ovaj film svidio i one kojima nije, ja sam od onih prvih. Odlična glumačka postava, barem što se tiče Reevesa i Connelly. Mali Smithov sin i Kathy Bates mi nikako ne pašu ovdje dok vojska koja nas štiti od svega, ovdje pokazuje pravo lice. Njima izgleda uopće nije stalo do ljudi nego žele uspostaviti kontrolu nad Klaatuovim robotom dok njega podvrgnu nizu testova umjesto da ga poslušaju. I dok mu Helen govori da se ljudi mogu promjeniti i da ne mora uništiti čovječanstvo nakon čega na samom kraju filma on povjeruje u to i spasi nas, mi sami shvatimo da nam nema spasa. Filmu nije glavni cilj uništavanje i specijalni efekti nego poruka o ljudskoj naravi koja nas može uništiti i bez utjecaja neke druge vrste.