Putnici

Lista putnika

Odmah nakon avionske nesreće, mlada psihoterapeutkinja Claire Summers (Anne Hathaway) biva angažovana od svog mentora Perryja (Andre Braugher) da pomogne grupi preživelih da uspešno prebrode posttraumatski stres.Ali kako period oporavka protiče, jedan po jedan preživeli nestaje.Claire se prilikom individualnih tretmana sa zgodnim Ericom (Patrick Wilson) postepeno zbližava i ulazi u strastvenu ljubavnu vezu.No iako provodi puno vremena s njim, lepuškasta psihoterapeutkinja nije u stanju da shvati odakle Eric zna neke činjenice iz njenog privatnog života...Kolumbijski režiser Rodrigo García ('Albert Nobbs', 2011.) potpisuje psihološku dramu prožetu pozamašnom dozom misterije.Ronnie Christensen potpisuje svoj scenaristički prvenac za dugometražni film, dajući nam intrigantan uvod koji je posedovao sve odlike punokrvnog trilera.Nažalost, kao da je zatajio u daljoj razradi priče, pa je središnji deo radnje pretežno klišeiziran (pojava nepoznatih, sumnjivih lica, dok se glavni lik smuva s pacijentom i tako prekrši radnu etiku, ali nema veze, jer zaboga ljubav je jača od svega, zar ne?).Završnica nam donosi jedan solidno odrađen twist, iako to nije ništa novo, niti originalno, tj. nešto što već nismo videli.Nivo prikazane glume je usklađen s narativom, tako da nosioci vodećih rola, dvojac Anne Hathaway & Patrick Wilson, nije uspeo da se tu nešto posebno nametne (nisam baš primetio da tu ima one prave hemije).Od epizodnih rola vredi istaći pojavljivanje harizmatičnog David Morsea, jer tip zaista pleni pažnju u svakom kadru (šteta što njegova uloga nije bila značajnija, veća).Imajući u vidu podatak da je film sniman mahom na lokacijama Vancouvera, razumljivo je što se radi o američko-kanadskoj koprodukciji.Uložen novac u produkciju u iznosu od oko 25,000,000 nije se vratio, a kamoli doneo priželjkivani profit, renomiranoj filmskoj kući 'TriStar Pictures' i njihovim kolegama iz 'Mandate Pictures' i 'Persistent Entertainment'.Ovo je jasan pokazatelj šta publika misli o kvalitetu filma.Međutim, ja neću da budem toliko strog, pa stoga mogu da konstatujem da ova drama (a ne triler kako je najavljivano tokom medijske promocije filma), definitivno nije realizovala pristojan potencijal u kvalitetno filmsko štivo. Međutim, bez obzira na vidne nedostatke, možda ipak naterate sebe da ga pogledate u retkim trenucima dokolice odnosno viška slobodnog vremena, jer film nije toliko loš kao što se mnogima čini na prvi pogled.

adzo je kreten

taman sam mislio pogledat ovaj film i eto prije odlučim doć ode pogledat ocjene i recenzije i onda pročitam recenziju totalnog kretena adze koji otkriva kraj filma.Apsolutno se slažem s tobom tottul. Zbilja mi nije jasno jel čovjek glup ili što jer otkrije graj filma koji bi trebao biti iznenađujuć i onda napiše da ga preporuča svima, mislim ono WTF??????

Dosta dobar

Iskreno, meni ovo uopće nije nit triler nit horor, večinu filma sam se smijala.. Anne mi nekak ne paše za tu ulogu,možda zato što ju baš ne preferiram,al mi je zato Patrick Wilson bio fantastičan, odlična gluma, nasmijao me pošteno... Ako netko voli Patricka,kao ja,zbog njega se ispalti pogledat film..

Majko mila!!

ja se slažem apsolutno sa kritičarim ai smatram da ovaj film nije trebao dobit uopće 13& nego puno manje...radnja je totalno bezveze a i sama anne mi ne paše za tu ulogu..mislim pao je avion i odmah sam na početku mogao skužit da su na kraju svi mrtvi mislim baš bi netko mogao preživjet toliki pad aviona i bez i jedne opekline zbog vatre..i cijelo vrijeme mi u filmu smetaju pokoji detalji kao npr ona baba susjeda što stalno upada kod claire pa se claire stalno voza u svom autu a nikakav cilj nema??uvijek ode kod nekog i vrati se bez ičeg...jadno...iako je kratak činilo mi se kao da ga gledam cijelu vječnost...užas ocjena:0,5/10

Putnici...

a prilično dobar film pošto sam mislila da će bit totalna katastrofa. Iako sam tu već pročitala komentare i saznala da se na kraju ispostavi da su svi mrtvi, ja sam mislila da se pod tim "svi" misle samo putnici, ali ne i ona, za nju sam samo mislila da je spremna za umobolnicu i da si ih ona umišlja. Ima mi dobar završetak s onom pričom kako po njih dolaze oni koji su ih voljeli i kako sami trebaju shvatit da su zapravo umrli. Patrick Wilson je super odglumio i mogu reč da sam se nekim scenama baš nasmijala... U svakom slučaju ovo nije horor kao što su napisali u žanru.

adzo89

Čak iako bih htio pogledati ovaj film, nađu se kreteni poput adze89 koji ti odaju kraj i napišu da su likovi u filmu zapravo mrtvi. Nevjerojatno neinteligentan moraš biti da na ovaj način usereš drugima film. Ubuduće, za debile poput adze89, ako već planirate otkriti neki bitan dio filma onda stavite u naslov recenzije da recenzija sadrži spoiler ili pak na neki drugi način obavijestite ostale. Strašno do kakvih granica seže ljudska glupost. Uostalom, na kraju recnzije napisao je da ga preporučuje svima. Znači, to se odnosi na one koji ga nisu gledali. Pa tko će ga gledati nakon što pročita tu recenziju?! SLIJEDI SPOILER: To je kao da netko za film Šesto čulo napiše da je Bruce Willis zapravo mrtav.

Dobar film...

Prvo moram reci da se ne slazem sa prethodne dvije recenzije da je film los...od mene je zasluzio dobru cetvorku...Ja npr nisam znao da su oni ustvari mrtvi sve do samog kraja price-sto je inace i svrha ovog filma...jako mi se dopao film i radnja koja je na kraju odlicno objasnjena.Znaci uzivao sam u ovom filmu i preporucujem ga svima...

loše...

Od 82 minute, koliko traje film, u nekih 5 minuta je moguće uočiti nekakvu radnju. Ostatak je površno razvlačenje priče. Iako mi se na prvi pogled svidjela priča, i još u kombinaciji horor/triler, smatrala sam da će biti, u najmanju ruku, gledljivo. Film ne samo da nije triler niti horror, već drama - i to dosadna.

Strašno

Strašno loše. Ovakvo nešto snimiti, mora biti stravično iskustvo. Srceparajuća pričica koja se u foršpanu reklamira kao nekakav misteriozni triler. Kraj je uočljiv nakon 15 minuta gledanja filma. Sreća u nesreći je to što film traje 83 minute bez odjavne špice. Možda sam trebao gledati samo odjavnu špicu, a ne sam film. Vjerojatno je zanimljivija od samoga filma. Ocjenu ovome filmu vjerojatno pogađate nakon pročitane moje recenzije.