Pogrešno skretanje

odličan

vrlo zanimljiv , napet top 5

''''''

jel ko gledao wrong turn 4

111

Film je prejak za razliku od većine horor filmova,hoce li mi tko objasniti zasto se danas ne pprave dobri horor filmovi?..... Ali mi je malo glupo do sada u sva 4 djela se dešava ista radnja 1.slučajno zalutju 2.počnu ih ganjati kanibali 3.sređuju ih jednog po jednu 4. uvjek se jebu

Tako-to

Istina, film je stvarno napet, ali dosta površnih situacija tipičnih za ovakve filmove. Npr. svakoga koga su se dočepali ti kanibali su na licu mjesta ubili, samo za Elizu stalno nešto iskrsne kad je krenu ubit. :) I ono na kraju kad Chris kao mudro sačuva zadnji metak, haha, presmiješno.

extra

jedan od bolji fimova ima dobru radnju nije dosadan ma extra,bolji je od 2. i 3. jer u ostala 2 je stvarno amaterski snimak

moram van reć

da je ovo preexstra film!!!awww....nezzznan zasto je ama solidan???al dobro

Horor nove generacije

Bilo bi pretenciozno reći da je ovaj horor išta više od prosječnog horor filma,i očita je posveta niskobudžetnim filmovima sličnog sadržaja, ali ostaje činjenica da je ovo zanimljiv horor uradak i da će ostati upamćen kao jedan od boljih horora ovog desetljeća. Spoj svih klasičnih horora kao što su Teksaški masakr motornom pilom, Zadnja kuća slijeva, Petak 13 dobio je puno fanova svojom jednostavnom pričom i atraktivnim scenama. Ne može mu se osporiti i određena doza napetosti, kao i činjenica da je film izuzetno gledljiv i ne zamara promatrača nebitnim stvarima. Najbolje od svega je to što nije remake, pa i zato malo bolje prolazi. Sve u svemu, ovo je film koji neće pomaknuti granice horor žanra, ali je makar zaslužio da ga se upamti...

Super

Dobra radnja, dobra gluma, dobri efekti, puno krvi i crijeva... Za mene odličan slasher! Preporuka: da Ocjena: 5

Eliza Rocks

Sve u čemu Eliza glumi je odlično. Film mi je predobar,ima nekih odličnih scena,meni jedna od najboljih kako umire ona ženska,kad joj zabije sjekiru kroz usta. I dosta jezivo mi je bilo kad su izlazili iz kuće bez da probude onog lika. Ali,da nije bilo Elize film mi ne bi bio ni uopola dobar. Odlična i prekrasna glumica.

odličan

kao istinski ljubitelj horora mogu reć da film spada u 10 najboljih horora u zadnjih 10 godina. maske su presavršene i odvratne, scene i načini ubojstva za 5+, alba je odlična isto. dvojka je isforsirana i lošija. meni je film puno bolji od brda imaju oči i teksaškog masakra. gledati obavezno!!!

Solidan horor

definitivno bolji od drugog dijela i zaista je strašan a zašto nije za 5?zato što mi je malo naivno zašto su skrenuli na krivi put na početku filma a nisu slušali one upute a put im je bio dobro prikazan zbog toga mi je malo jadno ako kužite al super

horror

ovaj horor mi se bas svida.Pogotovo pocetak dok jos nisu svi bili mrtvi:)

Wrong turn. It's the last one you'll ever take.

Wrong turn nije previše orginalan i dosta posuđuje iz The Texas Chainsaw Massacre i orginalnog The Hills Have Eyes. No to ne znaći da je loš film meni je jako zabavan. Redatelj je dobra i stvara dobru napetost i miksa atmosferu, krv i nasilje vrlo dobro. Mutanti su meni vrlo solidni i dosta zabavni. Imaš jednog s puškom,jednog s lukom i strjelama i jednog s sjekirom. Gluma je dobra. Meni je osobno smetao scenarij koj je stavio par glupost poput onoga što je Dragonrage rekao:mislim,halooo,baraka usred šume,i naši junaci idu provjeriti dali unutra ima telefon i WC a na kilometre oko njih se proteže šuma i nema uopće civilizacije,za to zbilja moraš biti moron. Ćak mi se i neki likovi nisu baš dopali poput para koji se moraju vjenćat i onih koji umru na mjestu auto nesreće. Killovi su dobri i brutalni. Wrong turn nije odlićan no svakako je jako zabavan i držat će vas barem malu u napetosti.

nije da neću otić u šumu više...

ali ima par strašno dobrih scena, onaj lov po drveću mi je zakon... maske su izvrsne, ima dovoljno krvi, a ni Eliza Dushku ni za odbacit

dobar horor

iako relativno predvidljiv, ovaj film me ugodno iznenadio. mogu rec da mu je zapravo najslabija karika scenarij (a danas ih niti nema puno dobrih). glumacka ekipa je mlada, predvode ih jako dobri desmond harrington i eliza dushku, medju kojima definitivno ima kemije...uglavnom, ako ste ljubitelj horora ovo je "must see" a svi koji ga pogledaju ce dvaput promislit prije nego idu na kampiranje :))

"Oslobađanje" za 21 st.

Iako film svojom radnjom podsječa na spoj Masakra Motornom Pilom i Oslobađanje Johna Boormana,moram priznati da se radi o jako dobrom,napetom,zastrašujučem i zanimljivom horroru.I kao takav je savršen ommage tim klasicima horror žanra iz 70-ih. Uz remake "Masakra" i Zore Živih Mrtvaca ovo je definitivno jedan od najboljih horroraca koje sam gledao u zadnje vrijeme. To možemo ponajprije zahvaliti talentiranom redatelju Robu Schmidtu,koji na pametan način režira film,postepeno gradeći napetost i ne prikazujuči nam potpuni izgled gorštaka koji vrebaju na glavne junake do samog kraja filma,več samo detalje čineći ih tako još strašnijima i prijetečim,a kod publike istovremeno stvara isčekivanje i strah. Redatelj također odlično i pametno koristi šumu koja okružuje glavne junake,prikazujući ju kao prijeteći krajolik prepun nepoznatih prijetnja,a ujedno i na pametan način koristi i ono malo efekata koje film sadrži. Glumačka ekipa je jako dobra i sastoji se od sve redom mladih i relativno nepoznatih imena,izuzevši dvoje glavnih aktera,Elizu Dushku(Serije Buffy i Pravi Poziv)te karizmatičnog i skuliranog Desmonda Harringtona(Ukleti Brod). Likovi naravno ginu na razne brutalne i krvave načine,ali ima tu i malo humora.No isto tako i naive,to je ujedno i največi minus ovom filmu s moje strane,mislim,halooo,baraka usred šume,i naši junaci idu provjeriti dali unutra ima telefon i WC a na kilometre oko njih se proteže šuma i nema uopće civilizacije,za to zbilja moraš biti moron.No nema veze,zato je redatelj uspio izvuči ono najbolje iz cijele priče. Treba spomenuti i to da je masku radio cjenjeni Stan Winston,koji je ujedno i jedan od producenata filma.Također je radio na odličnim filmovima poput Terminator 1,2,3,Jurski Park,Predator 1&2 itd.tako da možete očekivati kvalitetnu masku. Sve u svemu,nije loše,jako dobra režija i gluma,dobri efekti i atmosfera,ne manjka napetosti. Svakako preporučam da ga pogledate,nečete požaliti. Good Oldfashion Slasher Horror!!

STRAVIČNO SKRETANJE!

Ovo je jedan od najboljih horora koji sam vidio u zadnje vrijeme, o ono što je najvažnije, užasno je strašan i napet! Trojica kanibala koji napadaju protagoniste ove priče su nešto najstrašnije što sam ikad vidio na filmu, a vidio sam puno toga. Eliza Dushku, osim što je prezgodna, super je odglumila svoju ulogu. Desmond Harrington odlično parira Elizi. Jeremy Sisto, Emmanuelle Chriqui i ostali su zaista odlični. Rob Schmidt režira sjajno i u svaku sekundu filma unosi neizmjernu napetost i stravu, a ne ustručava se prikazati i neke uistinu gnjusne scene. Jeziva glazba samo pridonosi scary ugođaju filma. Pogrešno skretanje je krvav, stravičan, napet i uzbudljiv horor. Fanovi horora ovo ne bi smjeli propustiti... Ocjena filma: 5

Ima i boljih ! ! !

Film je po žanru horor.Definitivno film nije baš odličan,ali nije ni loš. Radi se o grupici ljudi koju napadaju kanibali. Film nije nešto novo što će vas sad oduševiti.Nije napravljen na neki novi,maštovitiji način.Sličan je malo filmu "Teksaški masakr sa motornom pilom" ... mislim zbog izdeformiranih ubojica - kanibala. Film je dosta dobro napravljen sa pristojnom glumačkom ekipom. Glumica iz Buffy Eliza Dushku(poznata po nizu horor filmova) i ne baš primjetna grupica ostalih koja je dosta dobro obavila posao. Uglavnom film nije za baciti i dobar je za ubijanje dosade ali bih vam prije preporučila "Teksaški masakr s motornom pilom".

Pogrešno skretanje

Film je OK ali ima puno nepotrebnih scena koje se uopće ne slažu u film.Pogledao sam ga sa prijateljem na DVD-u,a njemu se svidio.Ali ja mislim da ima puno boljih horora nego ovaj.Npr.Teksaški masakr motornom pilom je odličan horor koji se vrijedi pogledati.Ako pogledate oba dva,usporedite razlike i vidjet ćete koji je bolji!

Pravi horor !!!

Inače sam ljubiteljica horora, tako da mi se ovaj film jako sviđa.Film je odlično napravljen,pogotovo oni kepeci(ili šta su već).Film je sjajan,napet,strašan...jednostavno....fenomenalan!Ljudi,pogledajte!!!

Napokon

U zadnje tri godine nije bilo filma koji se mogo nazvt horor, napokon povrtak na izvor tog žarna. Mladi glumci su obavili dobar posao te je film glediv u odnosu na prethodnike. Sve pohvale.