Australija

Faraway Downs

Baz Luhrmann ('Moulin Rouge'!) ponovo sarađuje sa maestralnom Nicole Kidman u romantičnoj avanturi smeštenoj u predvečerje II sv.rata, u dalekoj Australiji.Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman) će se otisnuti na daleki put iz Engleske za Australiju kako bi pomogla suprugu da završi započete poslove.Sudbina će je spojiti s lokalnim goničem stoke, Droverom (Hugh Jackman), čovekom koji je na prvi pogled njena sušta suprotnost.U sudaru britanske aristokratske prefinjenosti i arogancije s australijskom sirovošću i jednostavnim načinom života kakav vodi naš kauboj, nastaće nešto potpuno neočekivano.Transformacija dva glavna lika kako radnja filma odmiče je sve vidljivija i to je ona romantična crta koja se provlači kroz ceo film.Naravno Luhrmann stvara jednu kompleksnu priču koja nas upoznaje sa lokalnim običajima, raznim kulturama (Aboridžini i doseljeni beli ljudi mahom iz Engleske) i uzavrelom političkom situacijom koja je u kranjoj liniji dovela do rata i na tim ogromnim prostranstvima, od momenta kada je Japan napao australijsku luku, Darwin.Ogroman budžet od $130,000,000 i izbor mnoštva atraktivnih lokacija širom Australije na kojima su odrađeni setovi jesu jasni parametri sa kakvim ambicijama je snimljen ovaj epski avanturistički film u produkciji renomiranog 'Twentieth Century Fox Film Corporation'. Zahvaljujući odličnoj glumačkoj postavi (pomenuo bih i glavnog negativca Neila Fletchera u interpretaciji odličnog Davida Wenhama), veoma zabavnoj priči koja drži pažnju više od dva i po sata, kao i odličnoj kameri koja uspeva da nam dočara lokalni prirodni ambijent i tamošnji način života (u tako reći netaknutoj prirodi), sasvim je logično što je film odlično prošao u bioskopima širom sveta, zaradivši preko $211,000,000.Veoma dobro, autentično domaće (uglavnom su angažovani proslavljeni australijski glumci) sa osvrtom na deo svetske istorije koji je zahvatio čak i daleku Australiju, ovaj film pruža zaista nešto više od puke zabave. Preporučljivo!

BEZVEZE

ne, ne i ne... razvučena drama, dosadna taman film za moju mater...

AUSTRALIJA

Dobar film i ništa više od toga...

nisam godinama gledala ovako dobar film

savršeno

Osrednje

Australija je strahovito dugačak i dosadan film, tijekom gledanja sam samo čekao kraj filma a on ko da neželi doči. Vidljivo je da je u film uloženo puno truda (specialni efekti, panoramski pregledi prekrasne divljine Australije, kostimi itd.) ali to ništa ne pomaže ako je film dosadan a to upravo i je. Odabir glumaca je isto osrednji Nicole Kidman je iritantna u svojoj ulozi i onaj klinac koji glumi Nullaha, Jackman je bolji ali isto se prenamaže. Australija je dobar film koji da je malo kraći bio savršen ali ovako ostavlja puno mjesta dosadi i razvučenosti.Šteta a ima potencijala. Dajem ocjenu 3 samo zbog velikog truda uloženog u snimanje.

Australija

Čini mi se da bi ovaj film bio bolji da su se njegovi tvorci odlučili za jednostavniju varijantu i odabrali jednu od priča koje ga čine, da bude centralna i glavna tema. Ovako film je previše zbrkan-počne kao neki dječiji film iz Disney-jeve tvornice, razvuče se u ljubavnu vestern priču, odjednom se preobrati u ratni film i završi kao veliki ep o čovjeku, zemlji i mitologiji. Ono što mi se svidjelo u ovom filmu jeste priča o kulturi Aboridžina, priča o njihovoj povezanosti sa zemljom, priča o ukradenoj generaciji. Žalim što upravo ta tema nije više obrađena.

Uzas

vidim da su recenzije za ovaj film dosta dobre mada se moje misljenje podosta razlikuje. ako pricamo o krajoliku i scenama prirode, tu moram reci da ostavljaju bez daha. ali ostatak je meni bio dosadan, vrlo malo smijesan, kraj nikako da dode, pa se pri kraju svaka scena razvlaci u nedogled pa sam imala osjecaj kao da gledam LotR 3, kada nikako da film zavrsi. predugo traje a radnja uopce nije toliko zanimljiva da ti olaksa 3 sata sjedenja :)

li-la

Ne kužim da li tu Nicole zahvate uvijek takve uloge ili ona jednostavno mene iritira u svakom filmu u kojem glumi. Toliko prenemaganja i cviljenja da mi je pozlilo. Sačuvaj bože razvikane scene gdje pjeva uspavanku. Bljak, bljak. Baš joj zato i pašu uloge aristokratskih finih gospođa. Inače je filmić sasvim gledljiv i zabavan. Obiteljski za gledati u nedjelju posljepodne. Hugh Jackman....žene svakako pogledati film...pravo muško...

odlicno

odlican film moram priznati,neckao sam se da ga pogledam zbog nekih kritika al ipak se nisam prevario!Film traje jako dugo al nije ni na trenutke dosadan...kao sto rece kolega u filmu ima i komedije i avanture i drame...nikol kidman kao i uvjek-prelijepa i odlicno odradjena uloga...film je za cistu peticu i svima ga preporucujem! :)

Australia

Dobar film, ali nije spektakularan, kakav je imao ambiciju biti. S obzirom da film ima dvije priče (spašavanje imanja uz uobičajeni ljubić za žene i priču o dječaku mješancu Aboridžinke i bijelca) od ovog se filma mogla napraviti solidna dvodijelna TV-serija. Ova druga priča o "ukradenoj generaciji" za svaku je pohvalu i to ipak spašava solidnu gledljivost filma.

Autralia

Australia je odlican film, gluma je fenomenalna, likovi odlicno razradjeni, kamera, produkcija, scene, sve je na najvecoj mogucoj razini. Iako traje preko 2,30 sata vrijeme prodje za cas i uopce nij dosadan kako sam negdje procitao. Ako ste voljeli Gospodara Prstenova znat cete o cemu govorim. Vrlodobar 4.

Solidno

Film je dosta dugačak, ali brzo prođe vrijeme uz njega. Ima elemenata komedije, pustolovine i drame. Najbolja scena je kada mali Aboridžin natjera Nicole Kidman da mu pjeva Somewhere Over The Rainbow iz 'Čarobnjaka iz Oza'. I kao što to inače u posljednje vrijeme biva i ovoga puta je zajeban film, a to su zaslužni oni koji su ga prevodili. Naime, u drugom dijelu filma nije uspješno sinhroniziran prijevod filma. Ali, već sam na to navikao. Prokleti cinestar i njegove zajebancije. Sve su lošiji i lošiji.