RocknRolla

genijalno

što reći, u nedostatku ideja prije neki dan sam ga pogledao ponovo i nanovo se oduševio....meni je ovaj film skroz u rangu snatcha i lock, stock.... -brilijantno. sve . gluma, likovi , mjuza , radnja sve je čista 5

Veliki comeback

Svaka cast Guyu Ritchieu...Mislio sam da ce mu Snatch biti zadnji veliki film koji je snimio. ROCK N ROLLA je prije svega zabavan film...Film koji se moze gledati svako malo zbog jednostavne,a ipak kompleksne radnje.Po meni ROCK N ROLLA ima sve elemente koje je Ritchie koristio u svojim prijasnjim uspesnicama,a to su:besprijekoran vizualan stil,cool muzika,otkaceni likovi i crni humor.Ti su elementi Rock N Rollu bez pretjerivanja svrstali skoro uz bok Snatchu i Lock,Stocku no nazalost ne uz bok jer su ovakav tip filma Ritchie i njegovi copycatovi isisali do kraja.Međutim,RR je pun odlicnih glumaca sa naglaskom na sjajnog Toma Wilkinsona koji je dokazao da je jedan od britanskih dragulja,Mark Strong kao Archie(glumac koji posjeduje zavidnu karizmu i koji je spreman za glavnu ulogu u velikom filmu) i Tom Hardy koji je najsvjetlija tocka filma.Njegov ce lik postati kultnim kao Pittov iz Snatcha.Muzika je jebeno cool,a radnja ce nekima iz prve biti malo komplicirana no brzo ce pohvatati konce.Sve u svemu toplo preporucam RR jer je primjer pravog,velikog comebacka.

Londonsko podzemlje

Guy Ritchie se vraća proverenom obrascu pravljenja filmova koje publika od njega očekuje i u kojima logično, uživa.Smeštena u londonsko podzemlje radnja prati nekoliko, u prvi mah odvojenih priča, koje će se međusobno ukrstiti u formi obračuna nekoliko kriminalaca, korumpiranih političara i običnih zaposlenih 'poštenih ljudi'. Lenny Cole (Tom Wilkinson) mafijaški bos starog kova biće prinuđen na ustupke kada ga pritisne dobro organizovana ruska mafija, predvođena nemilosrdnim Uri Omovichem (Karel Roden).No između ovih mafijaških organizacija nalazi se i sitni krimos, One Two (Gerard Butler), čovek koji je sam svoj gazda i koji hoće da dođe do 'svog dela kolača' u mutnim poslovima s otkupom zemljišta i gradnjom stambenih i poslovnih objekata širom Londona...Brza, dinamična radnja jeste pomalo isforsirana, ali ipak uspeva da nam predstavi na pravi način galeriju tipičnih britanskih gangstera.Prožeta suptilnim britkim dijalozima, gde ne manjka ni pravog britanskog humora, radnja klizi uvlačeći gledaoca u bizarni svet nasilnog i hiperstilizovanog podzemlja, koga krasi pohlepa, svirepost, ljudska zloba zasnovana na bezočnim lažima i stalnim spletkarenjem, uz neizbežnu ljudsku glupost.Odličan kasting za ovakvu galeriju likova u filmu daje poseban kvalitet, a kvalitetna muzika stvara još bolji (audio) ugođaj.Autentičnost same radnje postignuta je izborom lokacija po Londonu i na još par mesta u Engleskoj, na kojima je snimano. Pohvale i na račun režije (utisak je da kameri ništa ne promiče, uključujući i neke naizgled nevažne detalje).Dva sata proleteće brzo, a što je pravi dokaz da je ovaj Ritchiejev uradak pre svega zabavan koji će držati prosečnog gledaoca u stanju napetog iščekivanja do samog kraja.

Ocjena recenzije: 4.83 Tvoja ocjena: -

Prej...n film!!!!!!!!!!!!

ma film je prej...n!!!!!!!!!!!!!!!! Živio Guy Ritchie!!!!!!!!!!!!!!!!!! sam nek on snima što više filmova, svi njegovi filmovi su zakon.......

Premalo humora-previše likova

RocknRolla me prije sve razočarala na polju humora jednostavno ga gotovo i nema, kad se sjetim zdrpi i briši ili lopove i ubojice... filmove u kojima sam se smijao gotovo svakoj sceni i svakom dialogu rocknrolla ostavlja gorak okus u ustima jer je na tom polju podbacila. Drugi problem je previše likova kojima većini nisam razumio mjesto u priči, a nije film je malo predug da bih ga gledao dvaput, a i preplosnato su okarakterizirani. Ima par dobrih scena npr. ona u kojoj Butlera progone rusi ali opčenito ostavljea dojam da je Ritchie napravio toliko dobar posao sa LOPOVIMA UBOJICAMA I DVIJE NABIJENE PUŠKE i ZDRPI I BRIŠI da nije mogao nadmašiti sam sebe ali je barem pokušao. Cijenim trud.

Dobaar!

Dobaar!

dobro došao natrag

volim gledat guyove filmove još otkad sam pogledao snatc i lock stock. oduševili su me britkim engleskim humorom, savršenim scenarijem i odličnim glumcima i likovima. prvih deset, dvadeset minuta je pomalo zbunjujuče, ali kasnije je film savršen. neki su rekli da film ima previše likova ali takvi su svi ritchijevi filmovi, a i likovi su toliko dobro zamišljeni i odglumljeni da uopce nisam to primjetio. scenarij je ok, o novom valu kriminala, ali najviše bih pohvalio soundtracke koji su odlični. jedva čekam "the real rocknrolla"

Ritchijev povratak na stare staze slave

Guy Ritchie se nakon blijedog 'Revolvera' vraća na stare staze slave. 'RocknRolla' je uspio film zbog činjenice što je Ritchie talentiran redatelj s nevjerojatnim osjećajem za stil, no on je također i vrhunski scenarist koji nam stalno pruža zanimljive nove likove i stavlja ih u još zanimljivije situacije, pritom pišući briljantne dijaloge, monologe, doskočice... Ovoga puta se 'okomio' na građevinsku mafiju i šefa Lennya koji može sve pa tako i srediti Rusu Uri Omovichu (Abramovich) dozvolu za gradnju. U toj interesantnoj priči Ritchie previše vremena troši na Urijevu sretnu sliku pritom razvodnjujući radnju i zbog toga film ne može dobiti najvišu ocjenu kao njegovi besprijekorni 'Snatch' ili 'Lock,Stock...'. No 'RocknRolla' je dovoljno dobar film s genijalnom glumačkom ekipom u kojoj su svi savršeno odglumili svoje uloge. Nema tu puno filozofije jer Ritchijev scenarij govori sam za sebe; jako dobar film, Ritchijevi ljubitelji će biti oduševljeni!!

totalno zabavno

a s manje histerije u izmjenjivanju scena i s odličnim aluzijama na abramovića...zaaabaaavnoooooo

Sjajno

Nisam ljubitelj lika i djela Guya Ritchia jer me smeta njegov nonšalanti stil ravijanja radnje koja se često pogubi u moru likova (vidi Revolver). Rocknrolla ne odstupa od gorespomenutog okvira ali me osvojila sjajnim humorom i detaljno razrađenim likovima i njihovim međusobnim odnosima. Duboka kritika suvremenog društva na satiričan način koji će vas natjerati da neke scene pogledate opet i opet... Obvezna literatura za svakog ljubitelja filma!

rockn'realestate

Meni je film bas super. Pa to je Guy Richie!Tko voli njegove filmove svidjeti ce mu se i ovaj. Netko me pitao da li je tematika slicna prethodnima: propalice, pljackasi, ubojstva i humor....i odgovor je pozitivan. Narocito mi se svidjelo to sto oko svakog lika stvara neku pricu. I bas ta prica nas nagna da pogadjamo tko je the fuckin'dousnik?A stari Lenny...je pravi „gospodare svemira“. O Rusu da ne govorimo. Da li slucajno ima sastanke na nogometnim stadionima?Slicnost je smijesna. Osobno volim Richia zato sto su mu scene nasilja potpuno na tragu škotskog temperamenta a poneke i urnebesno smijesne, koliko god to glupo zvucalo.

Cool

Ovaj film je zabavan, svjež i COOL!

gajričijevski

Guy Ritchie se oslanja na sve konvencije žanra, što mu je zapravo potrebno da bi mogao unijeti svoj pečat: film kao da se vrti na prevelikom broju okretaja i stvara ludi ritam u kojem je akcija živi adrenalin, a nasilje smiješno. Ako film može bit 'stripovski' bez da koristi animaciju, onda to uspijeva Guy Ritchieju. Brdo zabavnih likova, over the top i plošne karakterizacije, prije svega d u h o v i t o. Slaba točka je sam Rocknrolla, lik se dobro odmotava kroz priču no čini mi se da je glumac malo podbacio. Vidjet ćemo u sequelu!

Građevinska mafija

Jedan od boljih „mafijaških“ filmova koje sam imao prilike vidjeti u zadnje vrijeme, ponajviše zbog toga što se ne bavi dilanjem droge, prostitucijom i slično, već građevinom :) koji je jel, danas mnogo unosniji posao. Uz to film sadrži dozu sarkazma, ironije i humora tipičnog za engleze što ga definitivno ne svrstava u tipične mafijaške mračne filmove već u jednu dobru zajebanciju. Naravno dio draži film dobiva od vrlo solidne glumačke postave, a posebno me se dojmila kučkasta Thandie Newton, jer je nisam imao još prilike vidjeti u takvom izdanju. Tu je i Rus koji neodoljivo fizički i metaforički podsjeća na Romana Abramovića, slučajno ili ne :) Kao negativno, izdvojio bi to što se redatelj možda malo previše bavio sa slikom koju je ukrao sin narkoman, što je sami film skoro dovelo do graničnih 2h trajanja.

one two

dvije riječi: Guy Ritchie !!! film je genijalan kao i svi njegovi gdje prikazuje Londonsko podzemlje. obavezna domaća zadaća za ljubitelje Guyevog rada