Prkos
Idi i smotri
Solidan film. U potpunosti bih se složio s tvrdnjama da pomalo podsjeća na partizanske filmove što mu, po mojem mišljenju, nije vrlina. Ako vas zanima ova tematika i ako želite pogledati ozbiljniji i mnogo realističniji film o partizanima u bjeloruskim šumama, preporučujem sovjetski film iz 1985. Idi i smotri. Zapravo, jedina sličnost između Prkosa i spomenutog filma su bjeloruski partizani i Drugi svjetski rat. Većini ljudi se taj film možda neće svidjeti, ali mislim da je uistinu odličan jer na jedan zastrašujuć način progovara što rat doista predstavlja. Pogledajte, ja jesam i nisam zažalio.
Filmski kritičari?
pa tko ste vi da serete po ovakvom filmu,ste vi filmski kritičari? imate pravo iznijet svoje mišljenje,ali nemate pravo srat po ovom filmu... šta je za vas dobar film? AVATAR,HARRY POTTER??
Otporni na smrt
Edward Zwick ('The Last Samurai') snimio je film baziran na isitinitim događajima, prema knjizi ugledne profesorke i istražiteljke holokausta, Nechame Tec: 'Defiance: the Bielski Partisans'. Početkom II svetskog rata u invaziji nacističke Nemačke na SSSR niko nije bio pošteđen. Ratni vihor zahvatio je i četiri brata Jevrejina, koji žive u Poljskoj, mestašcu Nowogrodek, blizu granice sa SSSR (danas Belorusija). Kada bude pogubljen gotovo celokupan jevrejski živalj iz njihovog sela, uključujući i njihove roditelje, braća pronalaze spas u obližnjoj šumi (koju jako dobro poznaju naravno). Takva slika tj. kliše, by the way nešto nam je poznata. Ubrzo im se pridružuju izbegli Jevreji sa raznih strana, tako da ovi izgnanici odlučuju da sagrade kamp ne bi li stvorili elementarne uslove za preživljavanje. Fokus priče je na najstarijeg brata, Tuviu Bielskog (Daniel Craig ) i nešto mlađeg Zusa Bielskog (Liev Schreiber), na njihov međusobni odnos, različite poglede na rat, borbu za opstanak, saradnju sa sovjetskom Crvenom Armijom. Asael Bielski (Jamie Bell) kao treći njihov mlađi brat je rastrzan zbog bratske nesloge, pa ličnim primerima herojstva i posvećenosti borbi, nastoji da skrene pažnju na sebe i time nekako pomiri braću. Najmlađi brat, Aron Bielski (George MacKay, kasnije skrenuo pažnju na sebe u 'Dečaci su se vratili') ratne strahote proživljava jako hrabro za jednog dečaka, s obzirom na činjenicu da vrlo brzo postaje izviđač i pomni posmatrač svega što se dešava (svake potencijalne pretnje) u blizini njihovog kampa. Iako film obiluje akcionim scenama (nalik nekadašnjim partizanskim filmovima iz NOR-a), ipak nam nudi više od sirove akcije. Imamo potresnu dramu o preživljavanju jedne velike prognane grupe ljudi čiji je glavni greh u tim teškim vremenima, to što su Jevreji (potencira se tokom radnje filma da ih ni Rusi uopšte ne vole). Poruka koju gledalac dobija jeste da uvek ima nade, naročito kada su ljudi složni, izuzetno posvećeni jasno utvrđenom cilju (čitaj:sačuvati goli život) i spremni da se i žrtvuju, kako bi utolili žeđ za slobodom. Osnovni problem ovog holivudskog blokbastera, u koga je uloženo respektabilnih $50,000,000, jeste da nisu verno ekranizovani svi istorijski događaji i sve istorijski utvrđene činjenice. Ovo se odnosi na ubistva Poljaka (pod izgovorom da su kolaboracionisti) i pljačku dva poljska sela 1943. godine od strane Bielski partizansko-jevrejske jedinice. Pomenuo bih scenu kada je nekoliko ljudi u kampu obolelo od tifusa, pa mala odabrana ekipa, predvođena Tuviom i Zusom, napada nemačku vojnu bazu,kako bi nabavili lek ampicilin (koji je otkriven nekih 15-ak godina posle II sv. rata). Bez obzira što Mr. Zwick nije vodio računa o takvim njemu trivijalnim stvarima, a zarad stvaranja jednog gorko-slatkog ratnog spektakla, ovaj film uopšte nije loš. Kada je kraj rata dočekalo oko 1.200 ljudi iz kampa braće Bielski (koji se više puta seljakao tokom rata pod naletima jakih nemačkih napada), nesumnjivo da je tako nešto zadivljujuće i predstavlja jedan veliki hrabri poduhvat ispričan u tipično holivudskom maniru (malo patnje, pa osveta uz pucačinu, pa malo ljubavi, svađe i pomirenja). Glumačka ostvarenja glavnih likova su uglavnom solidna, a dodao bih i odličnu rolu lepe Lilke (Alexa Davalos), koja otpočinje romansu sa zabrinutim i često neodlučnim, vođom Tuviom Bielskim, u vremenu kada je ljubav bila gotovo nezamisliva (uostalom jedno od pravila u kampu je bilo i to, da je trudnoća zabranjena). Lokacije na kojima je snimljen veći deo filma, pronađene su u Litvaniji, te otud i mnoštvo domaćih litvanskih glumaca (mahom u epizodnim ulogama, kao npr. Gramov, sovjetski miner, antisemitski nastrojen). Nije loše sve skupa gledano, još da je film jasnije profilisan kao akcioni (ili kao drama), ubeđen sam da bi još bolje prošao kod publike, a verovatno i kod kritike.
prkos
mislila kako će to biti jedan veliki film ,ali malo sam se prevarila,prilično dosadno ,razvučeno
Defiance
Lijepo je 'Lenon' primjetio kako dosta dijelova ovoga filma podsjeća na naše partizanske filmove i to je stvarno tako. No da se ne zadržavam puno na tome, htio bi iznjeti svoje viđenje ovog filma. "Defiance" je još jedan pokušaj Hoolywooda da obradi jedan dio Drugog svjetskog rata; i naravno opet povijesno netočno. Obitelj Bielski se nije borila protiv Nijemaca, ni nikakvih tenkova, a posebno ne u toliko prilika koliko film prikazuje. Oni su bježali i skrivali se po šumama te krali kako bi preživjeli a borba je dolazila u obzir samo ako nije bilo nikakvog drugog izlaza. Prejednostavno su razdvojeni Nijemci kao loši a partizani kao dobri jer je situacija na istočnoj bojišnici u 2. sv. ratu bila puno kompleksnija. Čak su i neki od Bielskijevih partizana bili optuženi za ubijanja, palež i silovanja, doduše ne obitelj Bielski sama. I meni je potpuno jasno da je Zwick htio usmjeriti film na njegove protagoniste i postaviti pitanje da li čovjek mora postati životinja, baš kao njihov neprijatelj, kako bi ga porazio. To je dobra stvar no zbog previše akcijskih scena, likovi pate i oni nisu dovoljno razrađeni što je moja najveća zamjerka ako stavimo na stranu Amerikance i njihovo znanje povijesti. Naravno da će se naći ovdje tipične američke rečenice poput: 'Nothing is impossible...' no mislim da smo svi oguglali na takve stvari. Sama priča nije loša, ona nas drži zaintersiranima, gluma Craiga i Schreibera je dobra kao i uvijek, a fotografija i režija su solidne; no jednostavno sam više očekivao od ovoga filma a dobio sam premalo.
prkosni film ..
Ovakvo je moje misljene o svemu ovome.. prvo je Zwick napravija Legendu o jeseni koja me odusevila, onda je malo zasra ali isto ostavija dobar dojam sa poslednjim samurajem, onda je nakon toga napravija jos slabiji krvavi dijamant da bi kruna srozavanja bio Prkos.. mislim film nije los, lijepo je prikazana zelja i borba za prezivljavanjem i sve to stoji.. al nekako nije me odusevilo, malo se rasteglo, premalo rata za WW2 iako mu to nije i bila namjera(prikazivanej krvavih scena di se glave kotrljaju) ali ipak svejedno, moram priznati da sam cesto gleda na sat dok sam bio u kinu u zelji da sto prije zavrsi. Svidija mi se Schreiber. ALI ipak nedovoljno za vecu ocjenu.. ode sam mu zalipija 4 a na imdb-u 7 samo zbog "stare Zwickove slave"... ocekiva sam vise...
Prkos
Edward Zwick još jednom je pokazao da se zna baviti povijesnim temama u stilu "nepoznato o poznatome". Film je solidno režiran i može zadovoljiti one kojima je poznata složenost teme Drugoga svjetskog rata, osobito holokausta i antisemitizma koji je u Istočnoj Europi bio dosta jak, što objašnjava zašto je Hitler logore za istrebljenje Židova uglavnom stavio na Istok. Naime, nažalost, ma koliko ga mrzili zbog toga što je i njih stravično progonio, mnogi ekstremni desničari u tim zemljama ne zamjeraju mu previše progon Židova, pa su čak skloni i relativiziranju holokausta. Takav odnos vidljiv je u ponašanju kvinslinških Bjelorusa, pa i ruskih partizana. One kojima tema nije toliko poznata, ako su zadovoljni viđenim, film može potaknuti da se dalje informiraju. Za kraj malo dobronamjerne šale. Zwick i suradnici kao da su gledali naše partizanske filmove, osobito Bulajićeve, jer mnogi prizori kao da su direktno iz njih preuzeti. Tako jedan glumac fizički dosta podsjeća na Yula Brinera iz "Bitke na Neretvi" (čak minira jednu prugu). Prizor sviranja violine jednog Židova podsjeća na sviranje violine Cigana u "Kozari" ("Letu štuke, letu avioni"), prizor masovne osvete Židova nad zarobljenim Nijemcem kao da je posuđen iz "Velikog transporta", a prizor kako Daniel Craig nosi starog učitelja podsjeća nas kako Yul Briner nosi Vladimira Nazora preko Neretve. Općenito cijeli film podsjeća na njih, jer film ima sve potrebne sastojke (Nijemci, kvislinzi, partizani, Židovi, način partizanske borbe). Možemo reći nakon mnogo godina napokon jedan dobar partizanski film.
Prosjek
Iako su akcione scene vrhunski odrađene, moj dojam je da filmu ipak nešto fali. Glumci su solidni, ali opet ne spektakularni. Odnos između dva brata je dosta šturo napravljen. Nema se što više reći o ovome prosječnom ostvarenju. Navučena trojka.
Solidno i sirovo
Nisam previše očekivao od ovog filma, nisam previše ni dobio, no ukupni dojam sasvim je zadovoljavajuć. Snažna priča o borbi čovjeka za opstanak, i svemu što je spreman učinit kako bi u toj borbi pobijedio. S obzirom da je radnja bazirana na istinitoj priči, to joj daje jednu drugačiju dimenziju. Daniel Craig je dokazao da je sjajan glumac i da se dobro snalazi u svakoj ulozi, no svi ostali nisu baš bili na visini zadatka. Emocije likova odrađene su tek toliko, bez pravih emocija, a odnosi između protagonista su hladni i neuvjerljivi, te zbog toga dajem manju ocjenu.