Zamjena

Snaga majčinske ljubavi

Film je dirljiv, a posebno pogađa činjenica, što se radi o istinitom događaju. Prikazuje s jedne strane snagu i upornost majčinske ljubavi, a s druge strane nesposobnost i ispolitiziranost losanđeleske policije. Jolie zadivljuje glumom, s obzirom koliko vjerno tumači ulogu nježne i brižne majke. Sigurna režija Eastwooda. U svakom slučaju pogledati!

Nepobedivi majčinski duh

Polazeći od premise filma: ''Da bi pronašla svoga sina, učinila je ono što se niko nije usudio!'', stari dobri Clint Eastwood režira istinitu priču iz Los Angelesa, daleke 1928. Scenarista J.Michael Straczynski kao bivši novinar sasvim slučajno došao je do istinite priče o samohranoj majci koja ga je toliko zapanjila da je u prvi mah poverovao da je posredi neka greška. Čitanjem svedočenja i transkripta saslušanja osumnjičenih, shvatio je da ima potresnu kompleksnu priču, kao stvorenu za filmsko platno. Uz relativno skroman budžet od $55,000,000 odabrane su različite lokacije u Kaliforniji na kojima je snimano, čime je ostvarena veća autentičnost uznemirujućih događaja od pre nekih 80 godina. Christine Collins (Angelina Jolie) mlada samohrana majka svu ljubav usmerila je prema svom sinu Walteru. Radi kao nadzornik na uspostavljanju telefonskih veza u jednoj LA-pošti. Kada nevoljno pristane da zameni koleginicu jedne martovske subote, prisiljena je da ostavi sina samoga kod kuće i ne sluteći da ga nikad više neće videti. Dete nestaje i svi njeni napori i molbe kod LAPD da se organizuje ozbiljnija potraga, ostaju bez rezultata. Kada posle nekih 5 meseci, policijski kapetan J.J. Jones (Jeffrey Donovan) obavesti unesrećenu majku da su joj pronašli sina, ona ubrzo shvata da je uključena u prljavu policijsku igru širokih razmera. U ćutljivom dečaku nije prepoznala svoga sina. Pokušaji da dokaže kako joj je dete naprosto podmetnuto (niži od njenog sina, obrezan i sl.) doovode je u ozbiljniju nevolju. Po usmenom nalogu egoističnog kapetana, Christine završava u ludnici. Zahvaljujući Pastoru Prezbiterijanske crkve Gustavu Brieglebu (John Malkovich) i njegovim jakim vezama, žena će biti oslobođena. Kada 15-godišnji dečak bude uhvaćen na jednoj farmi, radi deportacije u matičnu državu Kanadu, razotkriće se čitav lanac međusobno povezanih događaja. Njegovo iskreno dečačko priznanje o svirepim ubistvima nasumično otete dece iz LA od strane njegovog poremećenog rođaka Gordona Northcotta, ugledaće svetlost dana samo zahvaljujući inicijativi policijskog inspektora Lestera Ybarre (Michael Kelly) voljnog da pošteno radi svoj posao. Kada pokušaji šefa LAPD James E. Davis (Colm Feore) da se sve zataška suspenzijom neodgovornog policijskog kapetana Jonesa, ostanu bez rezultata, biće pokrenuta istraga takvih razmera, koja će promeniti mnogo toga u gradu, uključujući i sam sistem funkcionisanja policije i sudstva. Kako radnja odmiče stiče se utisak da će misterija na samom kraju biti razrešena (naročito kada je pronađeno jedno od nestale dece posle par godina), ali sled dešavanja je takav da nestali Walter nije pronađen, iako policija nije mogla sa sigurnošću potvrditi da je i on bio među iskopanim leševima (tačnije ostacima od skeleta) na ozloglašenoj farmi. Najveći adut ovog filma jesu emocije. Tragični događaji i zla sreća očajne majke u borbi sa korumpiranim policijskim sistemom, pokazuju da i običan građanin (iz neke srednje klase) ipak može nešto da promeni samo ako ima podršku (u ovom slučaju su to crkva i kasnije siromašniji slojevi građanstava koji su i sami osetili ''blagodeti'' delovanja policijske službe). Dakle, ovakva sudbina može da snađe svakog od nas (nezavisno u kom veku ili vremenu živimo), što neminovno izvlači iz nas saosećanje, žaljenje, humanost u svom najčistijem obliku, a sve kako bi se takvoj osobi pomoglo. Izvrsna ekipa pred kamerama kao i iza kamera, temeljno je odradila svoj posao. Rezultat toga jeste jedan fenomenalan film koji će vas svojim autentičnim, iskrenim, svežim pristupom u tumačenju teške životne priče, najpre preneraziti, a potom zadiviti i ostaviti bez daha (teksta).

Padam na istinite priče...

I zbog toga filmu visoka ocjena. Inače, sve ostalo (gluma, režija i slično) je uredno i prosječno! PS: jebena policija. Kad je trebaš nikad je nema, a inače te svaki put nekako ''sj.bu''! ;)

Ne volim Angelinu i stvarno izbjegavam filmove u kojima ona glumi jer mi je antipatična ali u ovom filmu mi stvarno nije išla na živce, dapače. Film je pravo osvježenje, ima dobru priču i tijekom cijelog filma nisam se ni jednom uhvatila da zjevam ili da se dosađujem, film vas održava napetim i koncentriranim do posljednje minute. Dobra priča, dosta dobra razrada likova i Angelinina gluma je čak i od mene dobila prolaznu ocjenu. Definitivno se isplati pogledati ovaj film, ima ono nešto u sebi.

Master Clint

Istina je što kažu. U ovom je filmu stari lisac Clint uspio i od Angeline Jolie napraviti glumicu. Iako na nekim mjestima dolazi do njenog klasičnog tika, preglumljivanja, atmosfera i besprijekornno oblikovana radnja uspijevaju prikriti taj gaf glavne glumice. Mislio sam da nakon Gran Torina neću gledati bolji Eastwoodov film i tu sam bio u pravu, ali ovaj mu je toliko blizu da o tome odlučuju nijanse i ukus gledatelja. Kafkijanska tematika sjajno je pretočena na celuloidnu vrpcu i niti u jednom trenutku vas ovaj film neće uspavati ili vam priuštiti minute praznog hoda. Glazba kao i uvijek nezamjetna i kvalitetna te jedan od nosioca atmosfere, kamera pravovremena i izrazito dobro korištena u trenucima kada dijalog mijenjaju emocije. Ostatak glumačke ekipe jako dobar, Malkovich u svojoj najboljoj ulozi. Preporučam svima koji s vremena na vrijeme vole pogledati dobru dramu.

i opet clint

sve mračniji ali sjajan clint i za promjenu vrlo dobra angie...pomalo šokantno ali dobar filmić.

changeling

vidjevši tko je redatelj očekivala sam da me film ne će razočarati. i film je stvarno dobar i mislim da je sve rečeno kako treba, ali unatoč svemu osjetila sam neku nedorečenost.angelina je stvarno odlična, ali nije imala šanse u oscarima protiv kate winslet, mada je meni bila bolja u prekinutoj mladosti. što se tiče sadržaja, da nije istina djelovalo bi mi nerealno, jedino mi je nejasno zašto je ubojica na kraju pozvao christine, ako joj nije planirao reći ništa pametno. lokacije i kostimi su odlični, za 20-e i 30-e godine. unatoč nedorečenosti, dobar film, ali nije pri vrhu najboljih eastwoodovih.

Pravo osvježenje.-)

ovaj film me je iznenadio u potpunosti...kad sam vidio koliko traje mrak mi je pao na oči ali sad shvaćam da mi gledanje filma bome nije bilo uzaludno...angelina jolie je kod mene dobila jedan veliki plus i njoj definitivno idu sve pohvale kao i onom dječaku što je sudjelovao u ubojstvima...zapravo je i ovaj film poučan jer nas uči o problemima u svijetu a ovdje je izrazit onaj u borbi za slobodu i pravdu,vrhunski scenarij i neočekivana radnja tokom cijelog filma i na nijedan trenutak film nije bio dosadan...taj ubojica kao što je on je trebao dobiti veću i oštriju smrtnu kaznu i moram priznat da sam se uživio u film i da me je sve to šokiralo kako netko uopće može raditi nešto toj jadnoj djeci...jedina mala zamjerka je kraj filma...kao nije ga prestala tražit,bzvz ali sve u svemu pravi film s pravom dramskom radnjom...svakako pogledati moja ocjena: 9,3/10

Zamjena

Dobar film iako nije ostavio nikakav poseban utisak ,kao da mi je nešto falilo.Clint Eastwood je inače odličan ,uvijek su mu pričice dirljive .

Zamjena

Ono što mi je najviše držalo pažnju dok sam gledala ovaj film je činjenica da je baziran na istinitoj priči. Naravno tu je i izvrsna gluma Angeline Jolie. Djelim mišljenje ostalih da je Clint, sa jednom ovako dirljivom i snažnom pričom i svojim talentom i iskustvom, mogao napraviti nešto puno, puno bolje.

Zamjena

Film ocjenjujem s vrlo dobar zbog jedne primjedbe. Ne znam jel se to meni ucinilo samo zato sto sam bila bolesna i jedva sam cekala da se dignem iz kina i odem doma jer me sve bolilo, ali kraj je tako jako razvucen. Sat vremena prije kraja, mislila sam da ce biti kraj. Ono sudenje je bilo malo pre rastegnuto. Takoder, neke stvari su predidljive. Npr. kad je isla na kolodvor, da to nece biti njen sin. Zatim, kada policajac zaustavi onog tipa na cesti da pita gdje je onaj ranc, odmah znas da on ima prste u nestanku maloga. No, svejedno je zanimljivo, napeto i ostanes zaprepasten. Mozda bi bilo jos bolj da kraj mene nije sjedila neka baba koja je stalno podrignjivala i uzdisala na sav glas. I jos se smijala na scene koje apsolutno nisu bile smjesne... npr. kad djeca bjeze od onog manijaka OMG.

Ipak s greškom!

Prvo, da razjasnim: film je odličan u svakom pogledu. Ali, postoji greška ( nazovimo ju tako ) i to scenaristička: g-đa Collins na početku, pri odlasku iz kuće kaže sinu kako će jedna gospođa s kćerkom doći pričuvati kuću. Poslije se ona više nigdje ne spominje. Nelogično mi je da ju g-đa Collins nije čak niti nazvala ( tj. da to nije prikazano ) nakon što je shvatila da joj je sin nestao. Kakogod, ocjena je i dalje:5

Zamjena

Stari majstor Clint Eastwood ne odstupa od svog starog stila. A zašto bi kad je uspješan. Jednu malu ljudsku osobnu priču uklopi u jednu veliku društvenu priču i pogodak. Koliko je i ovdje Eastwood kvalitetan redatelj, govori i odabir glumaca. Glavne uloge daje provjerenim i afirmiranim glumcima (vjerojatno malo cilja i na komercijalni uspjeh, ali odabir je uglavnom uvijek kvalitetan), a sporedne (i velike i male) daje manje poznatim, ali solidnim glumcima. Da sve ovo potkrijepimo možda malo zločestim primjerom. Čak je i Angelina Jolie, koja u posljednje vrijeme baš ne djeluje tako ni u filmovima ni u stvarnosti, nekako uspjela odglumiti normalnu ženu.

Bez greške

Kao i inače kad majstor režira film nema greške. Odličan izbor uloga. Angelina Jolie jedina može glumiti u ludnici, jer je zapravo luđakinja. Clint je trebao više vremena posvetiti Angelini Jolie i njenom boravku u mentalnoj instituciji, ali to je jedina greška ovog izvrsnog filma. Kao i inače, Eastwood ima smisla za detalje. (npr. cigareta koja je policajcu izgorila do kraja i pala na pod dok je slušao iskaz dječaka koji je svjedočio ubijanju djece). I glazba je naravno izvrsna. Jedina greška ovoga filma što je 'Gran Torino' još bolji.

tipična clintova drama

Naširoko reklamiranje filma i imajući u vidu tko stoji iza kamere očekivao sam mnogo. Možda sam mnogo i dobio ali ovo je tako tipična drama. Film plijeni pažnju i jer je prema istinitom događaju. Drama o nestalom djetetu je tako otrcana radnja, ali ipak Clint je ovdje jako siguran i uvjerljiv. Da ne kažem kako on majstorski uspijeva radnju prikazati smještenu u kasne 20-e. Mene je iznerviralo to što glavnu ulogu nosi Angelina Jolie, mislim, ona ima glumačkog talenta, ali ja nju ne mogu doživljavati kao brižnu majku, makar bilo to i u filmu. Kao što kaže mrkemil, sve je bez greške, režija je sigurna, fotografija primjerena za vremensko razdoblje u kojem se film nalazi. Malkovich mi je nekako suvišan u ovome filmu, uloa mu zbilja nije legla. I ovdje vidim neke podudarnosti u načinu snimanja kao i sa Gran Torinom. Sve u svemu, kad idem ocjenjivati Clintov film, već unaprijed imam ideju da je film dobar pa se tu teško može biti objektivan. Ovo je sadržajna drama, visokobuđetna sa snažnom postavom ispred i iza kamere i mislim da stari Clint je dobro napravio svoj posao. Uglavnom, nemam neki zamjerki, osim da se tu i tamo može ispustiti koji zijev. I naravno, tako klišejiziran i tipičan odjavni kadar, identičan u prošlome Clintovome filmu Gran Torino. Ali tko sam ja da kritiziram staroga Clinta. Pogledajte ovo ako volite drame, you won't be dissapointed.

Vino

Clint Eastwood što je stariji to je bolji. Kao vino. Osim Angeline Jolie, vrhunsku izvedbu doživljavamo preko svevremenskog Johna Malkovicha te, meni "novog" glumca - Jeffreya Donovana. Uz fenomenalnu scenografiju 20tih i 30tih godina prošlog stoljeća, Clint Eastwood se je dokazao kao pravi režiser drama. Dramatične situacije dolaze do izražaja na način da nema "napete" muzike. Samo tišina. To je drama. Dugo nismo gledali ovako dobar film na velikom ekranu. Remek-djelo.

Zamjena

Odličan film.Clint Eastwood je odradio fenomenalan posao,a Angi fenomenalno odglumila i zasluženo dobila nominaciju za oskara.Film treba svakako pogledati.