Milijunaš s ulice

pomoć

kako ga gledati ,gdje se klikne registrirana sam ali film ne ide

Naravno

Film koji me uspio rasplakati (kao i još 26-35 filmova ;) ) Ali radnja je sjajna,prišla je duboka,i teško ću zaboraviti ovaj film.Y P.S. svakako se može pogledati 2 x

Milijunaš s ulice

Topla ljudska priča... na momente zbilja tužna... koja daje novu nadu... daje vjeru u život... u bolje sutra... i pokazuje nam koliko smo zbilja mali i koliko je malo potrebno da bajka o pepeljuzi postane realna i stvarna... sve ovo film čini nečim posebnim... a kad k tome dodamo da je ovaj uradak prava pljuska razvikanim i precijenjenim holivudskim blockbusterima dobićemo pravi razlog zbog kojeg je ušao u vječnost pobiranjem zlatnih kipića... za neke je kraj nespektakularan... po meni logično... bez nepotrebnog razvlačenja i patetike... skromno... jednostavno... jednom riječju GENIJALNO!

Vrlo dobro

Film koji svakako vrijedi pogledati. S obzirom koliki su budžet imali, film je ispao fenomenalno. Za čistu peticu fali mu bolji završetak i malo više realnosti. Oscara je definitvno zaslužio u konkurenciji ostalih filmova koji su se natjecali. Ako u budućnosti možemo očekivati još ovakvih stvari iz Indije, onda naprijed Indija!

jai ho!

pitaju se ljudi da li je zaslužio oskara? a tko to zna.. bilo je i puno lošijih filmova koji su isto dobili oskara, pa zašto ga ne bi dobio i milijunaš s ulice. nitko ne može reći da nije drugačiji filmić... nije neka skroz komercijala. radi se o indiji. treba i hrabrosti za snimiti film o indiji za komercijalu na kraju krajeva.. priča se stalno isprepliće.. milijunaš muzika u pozadini.. smeće, bijeda, blato indije... napuštena djeca.. ljubav.. smrt.. dosadno?... ma ne! nikako! treba pogledati pa suditi.

loš finale

osnovna ideja, prikazati život u mumbajskim slumovima, postavljena je u vrlo dobar kontrast sa rasipnim zapadnjačkim kvizom kako bi dobila još više na uvjerljivosti. izvorno indijski glumci su solidni, dok danny boyle obavlja režiserski posao na razini. što se same fabule tiče, dojam je da se prema kraju nekako raspada u patetici oko ljubavi i smrti glavnih likova, te pretstavlja samo golu srcedrapajuću priču bez bitnijeg doticaja sa osnovnom idejom indijskog sluma. što nije nužno greška, jer ljubavna priča nije loša, ali je film tu, ipak, izgubio taj osnovni šarm i obećavajuću ideju. kako god, američka ga je publika tako brže prihvatila. sve završava sa katastrofalnom idejom kvazi-plesa glavnih likova koja samo potvrđuje slabije odrađen završni dio filma.

Milijunas sa streeta

E vala,dobar film.Poput doma za vjesanje.Bijeda i Bog.Ali prica je super.Na svako pitanje...mala prica o tome kako je saznao odgovor.Ima film ono nesto..i dobru curu ima.Tabijatli snimljen,ima redoslijed,pucano je na Oskara ba,vidi se.Ono skroz komercijalni movie,Tita mi,nema ama bas nista da nije odradjeno..ali ko sam ja,sta ja znam,znanje je krhko...hehe..

Ocjena recenzije: 2.83 Tvoja ocjena: -

tresla se brda...

ništa posebno. Bolji filmovi su prošli nezamjećeno što znači da nisam skontala poantu oko tolike halabuke oko ovog djelca.

Super !

Film je stvarno odličan! Kombinira svijet jednog dječaka iz geta sa suvremenim svijetom u kojem taj dječak u svjetski poznatom kvizu osvoji najveći mogući iznos... Film pun emocija i scena koje prikazuju dječakov život dok je još bio malo dijete, te također sadašnji život s curom koju voli... Jedan od najboljih filmova u zadnjih nekoliko godina... Preporuka: da! Ocjena: 5

dobar filmić

ma film je super ali svi govore da su plakali a na šta? film mi je dobar ali mi nije tužan

Indija

Meni je film bio odličan, jedan od rijetkih zadnjih godina koji sam sa zanimanjem odgledao od početka do kraja. Nelogičnosti poput uživo prijenosa kviza i sl. ustvari se dobro uklapaju u radnju koja je i sama u cijelosti na rubu mogućega ali zato dojmljiva jer i život kao takav ide često preko granica shvatljivoga.

Dobar koliko ste i čuli da je

Milijunaš s ulice je stvarno vrhunac filmskog stvaranja i stvarno je dobar onoliko koliko ste čuli da je. Gluma malih Indijskih glumaca je predobra kao da žive svoje uloge, glazba savršena, prikaz Indijskog geta i života u siromaštvu i općoj neimaštini je toliko realističan da nisam mogao vjerovati. Jedina mana filma je što me malo podsjetio na Meirellesov Božiji grad. No sve u svemu odličan spoj Bollywooda i Hollywooda i jedan od rijetkih filmova koji slobodno mogu proglasiti modernim remekdjelom.

slumdog

Ma film je odličan. Prvenstveno što nisam mogla zamisliti da bi malena Indija mogla napraviti nekakav dobar filmić. Film je vrlo realističan i vjerujem autentičan no donosi pravu sliku života gdje se čovjeku događaju svakakva sranja da bi na koncu svega dočekao nagradu.

Slumdog Millionaire

Ovaj film je nevjerojatno patetičan. Prva scena trčanja uz super montažu i muziku je odlična, ali u filmu se ta scena ponavlja još 10 puta... zašto??? Poslije gledanja ovog filma uopće nećete razmišljati koliko je užasno ljudima u tim slum-ovima ili o tome postoji li sudbina... razmišljat ćete zašto ste potratili svojih sat i pol vremena na gledanje scena trčanja. Loše.

8 ?

Dobro, ali mi nije za 8 oscara hm....

Slumdog Millionaire

pogledala sam ovaj film prije više od 2 mjeseca,a nikako da nešto napišem. jednostavno nemam riječi kojima bi opisala koliko me film dirnuo, rastužio ali i razveselio. dev patel i freida pinto su savršeni mladi glumci za koje mi je drago da su ostvarili ove uloge. glazba u filmu je apsolutno odlična. zasluženih svih 8 oscara, i OBAVEZNO pogledati ako niste!

Fantastično

nemam nikakvih zamjerki za film,jer je film apsolutni mega hit i definitivno je zaslužio oscara...svaka čast...

Zanimljivo

Odličan film !

Hvalospjevi

Slažem se s vlasnicima nickova mrkemil ( posebice u vezi Freide Pinto ), nika44, Sinja, pa i Lenon. Zašto mi ovaj film baš i nije "legao", iako mi se dopao? Nespretna konstrukcija opisa, ali je tako. OK, zbilja mogu prihvatiti da se "zvijezde poklope" i da je netko na ovakav način spoznao odgovore na pitanja iz "Milijunaša", to mi nije prefantastično. Ono što me smeta jest izvrtanje općepoznate činjenice da kviz "Tko želi biti milijunaš?" ne ide u izravan prijenos! Samim tim radnja filma pada u vodu. Samim tim ostaje nakon gledanja taj teškodefinirani okus sladunjavosti. Sve ostalo štima - razglednica Indije, muzika, glumci itd. Mislim da je egzotičnost Indije "odradila" svoj posao u skretanju pažnje s očitog propusta. Neka nama i toplih ljudskih priča, neka Indije, film je dobar! - ali, nemojte nas farbat! Još nešto: ples na kraju je odjavna špica i nema veze s radnjom filma, a njim je istovremeno odana počast bollywoodskoj produkciji kod koje su ovakve scene uobičajene. Dao bih ocjenu 3,5 ali pošto ne mogu evo 4, u korist učenika.

Zasluženo do Oskara

Film je dobar i tko kaže da to nije istina,laže.Dobar,ne znaći nužno i najbolji,ali ove godine dovoljno dobar da pomete konkurenciju.

10/10

Emotivan, energičan, zabavan, pozitivan... Rezija odlicna i dinamicna, glumci ubjedljivi, muzika nezaboravna, vizuelno krajnje dopadljiv. Priča topla i surovo realna u isto vrijeme zapakovana u dobar scenarij. Prosjecan gledatelj(vecina ih je takvih)nazalost nece opaziti svu ljepotu ovog remek djela. Oni pak koji malo bolje kuže filmove (šakica ljudi) ce maximalno uzivati u ovome.

Zaslužena pobjeda

Pogledao film i stvarno je dobar, no baš osam oscara...pa ne znam baš. Radnja, gluma, zaplet i rasplet bez prigovora - čak mogu reći da me i oduševio, ali opet ostaje neki ali...

SLUMDOG MILLIONAIRE

Pogledala sam ovaj film prije nego se počelo na veliko pričati o njemu.I moram priznati da me oduševio,završetak je očekivan za film D kategorije,a ovo je zbilja jedan super film koji je zasluženo osvojio hrpu Oscara.

Milijunaš

Po meni film zaista zaslužuje sve Oscare koje je dobio, ugodno me iznenadila sama radnja filma, priče povezane sa svakim pitanjem, gluma, prikaz života u Indiji, samo nepovjerenje i uvjerenje da netko može osvojiti milijun samo varanjem. Film koji se zaista treba pogledati..

iskrojeno da dobije oscara

iako je fascinanntno gledati slike indije, drugaciijih mjesta, nama nepoljmljivog ludila svakodnevnice sve se presavrseno slaze na mjesto predetaljno objasnjava jadnom gledatelju da slucajno ne bi ostalo nesto sto nije skuzio ili krivo shvatio ili nedajboze sam dosao do necega pa se dobije 'toplaljudksprica'uvaljana u boje i mirise indije ali po svim oscar kriterijima...i to malo ide na zivce..ali neka mu!

Ništa posebno

S obzirom na silne Oscare, možda sam malo prviše očekivao od ovog filma. Zanimljiva koncepcija radnje ne spašava sam njen razvitak od potonuća u prosječnost i predvidljivost. Niti u jednom se trenutku nisam iznenadio, niti jedna me scena nije oduševila, pa je moj krajni dojam potpuna ravnodušnost. Ipak, poneka topla ljudska priča na kakve smo već zaboravili svakako treba dobiti šansu, pa je Milijunaš po tom pitanju zavrijedio priliku.

Milijunaš s ulice

Oskar zasluženo dobiven. Boyle je odlično odradio posao, u čemu je sigurno značajan doprinos dala i, čini mi se nepravedno zapostavljena, suredateljica Loveleen Tandan, kao odličan poznavatelj života u Indiji. Film nam daje odličan uvid u život indijske sirotinje do njihova djetinjstva do odrastanja, dajući pouku, odavno poznatu, ali dobru za ponoviti, da nije novac taj koji nam može donijeti sreću, odnosno za nju nam nije potrebno mnogo. Izravno doznajemo i ono čega nismo uvijek svjesni, a to je da mnoge stvari možemo naučiti na neuobičajenim situacijama i na neobičnim mjestima (primjer tko je na novčanici od 100$, a da se ne zna lik s novčanice svoje vlastite zemlje).

prosječan film

Mene ovaj film nije nimalo oduševio. Toliko se najavljivao da sam i sam kao večina očekivao mnogo. Netko je rekao da je film vizualno sjajan. Meni je film vizualno užasan. Prilaz siromašnog indijskog grada i sve bijede na ulicama je previše za moj želudac, da ne spominjem scenu s govnima - fuuuj. Eto, dosta toga u ovome filmu mi je bilo odvratno malo toga zanimljivo. I tema o malome koji pogađa pitanja, prisječajući se pojedinosti je previše napuhana. Tu je naravno dodano malo i priče o ljubavi da bi malo povečalo šanse na Oscarima. I na kraju sve završi blesavim plesom, a glumci iza kamera se tuže da nemaju što jesti. Šteta da je ovaj film dobio glavnog Oscara jer je bilo puno boljih.

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -

Odlično!!!

Filmčina i po!! Sve je u ovom filmu besprijekorno; orginalna i dirljiva priča, genijalna glumačka postava- (izvedbe ama baš svih protagonista uključujući i klince su briljantne i neka se hollywoodske kolege na njima obrazuju ); izvrsna glazba te dakako odlična režija i montaža. Po meni film nema greške i to je to. težak pa opet optimističan; dirljiv i didaktičan, topao i upečatljiv. svaka čast, zasluženi oscarovac!

Tko želi biti milijunaš?

Moram reci da mi se obicno, filmovi dobitnici Oscara ne svidaju, cast izuzecima. A i ovo je jedan. Film je jednostavno odlican, mozda nerealan, ali, potrebno je malo nerealnosti da bi to ispalo savrseno, jer da stvarnost svakako nije savrsena. Iako, moram priznati pocetak mi se nije svidio. Ne znam ni sama zasto, ne znam kako objasniti, ali nekako mi nije sjeo. Kao ni kraj... onaj ples je po meni ptpuno nepotreban, jer je to ispalo kako neka srednjoskolska komedijica sa navijacicama, sto ovaj film svakako nije. Tako da ne vidim poantu dodavanja tog plesa na kraju. Ali, zato je sredina bezprijekorna i zivotna...

remek djelo

odličan film koji je zasluzio svih 8 oscara ...svaka čast .. ..ne propustiti pogledati ..

milijunaš

Svatko tko od romantične komedije očekuje išta više, ili zbog toliko nagrada očekuje tko zna što, ne bi trebao ići gledati ovaj film. Ja sam bila oprezna pa mi se film jako svidio. Uostalom Danny Boyle je Danny Boyle. Tragikomičan, dinamičan, živopisan...Glumci, radnja, glazba odlična..

Slumdog Millionaire

Lijep spoj Hollywood-a i Bollywood-a. Lijepa ljudska priča kojoj mnogi zamjeraju to što nije realna. Kao nema šanse da je Jamal na svom životnom putu stekao iskustva koja su se savršeno utkala u odgovore na pitanja koja su mu postavljena na kvizu. A ja kažem - Pa šta? Pa šta ako je nerealno? Zar ne možemo prosto uživati u filmu, osjećati neku priču, potresnu i toplu? Film nosi neke dobro poznate univerzalne poruke "Novac ne donosi sreću", "Ljubav je jača od svega", "Dobro pojeđuje zlo".... Film svakako pogledajte, bez predrasuda, bez stavljanja na oscarovsku vagu. Opustite se i uživajte.

Da li je zaslužio Oscara ?

Film počima , po mome mišljenju posve nepotrebim scenama mučenja s elektrošokovima zbog eventualnog varanja na kvizu.To mi se čoni nepotrebno i ništa ne dodaje cjelokupnom dojmu. Djeca glumci su savršeni a njhovo djetinjstvo strašno i realno prikazano. Te potresne scene neće biti lako zaboraviti. Glavni glumac koji igra odraslog Jamala baš mi nije uvjerljiv. Sve u svemu nekako mi to nije film koji bi me ostavio bez daha i nije , po meni, baš toliko bolji od ostalih kandidata za Oscar.

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Da li je zaslužio Oscara ?

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Prosjek

Film se u foršpanu reklamira kao najpozitivniji film desetljeća uz izvrsnu pjesmu A-HA 'The Sun Always Shines On TV'. Nažalost, to nije točno. Zašto? U filmu se djeci kopaju oči, da bi više mogli zaraditi kao prosjaci u Indiji. To sigurno nije nešto zbog čega ćete se osjećati pozitivno. Film je zapravo razglednica Indije, i onaj koji ga je snimao imao je na umu prikazati turističku propagandu Indije (Taj Mahal, pa onaj njihov Bog zaboravio sam mu ime). Pravo osvježenje je još jedno Indijsko mače u filmu (Freida Pinto), koje predstavlja pravi melem za oči nakon godina gledanja dosadnih Hrvatica u stvarnome životu. Ako naše cakane Hrvatice budu gledale ovaj film, valjda će prestati pričati da su najljepše žene na svijetu kada vide gospođicu Freido. Film se kao i inače hrpa današnjih filmova temelji na nemogućoj pretpostavci. Naravno da je nemoguće proživjeti sve odgovore i doći na milijunaša tek tako, ali nek im bude. Solidan prosjek, ali ništa više.

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -