Sedam duša

Uf

Da je bilo izbaciti ovaj najprimitivniji mogući način izvlačenja emocija upotrebom cmoljavih scena i meditativne glazbe koja te sama po sebi tjera na plač, te povremeno Willovo preglumljivanje koje te s druge strane tjera na smjeh, i ubaciti bar malo života i redateljsko-scenarističkog integriteta, ovo je mogao ispasti jedan pristojan, puno kraći film. Ovako je ispao sramota u karijeri svih protagonista. Toliko loše napravljen film da sam se u nekim scenama smijao do suza. Naravno, ima i gorih filmova od ovog, tako da će dobiti neku nategnutu dvojku.

Odličan

Odličaaaan. Fascinantna drama. Ne mogu vjerovati kako su kritičari popljuvali taj film, ali ipak ostane na svakom od nas da odluči kakav mu je film. Mene je oduševio. :)

FANTAZIJA

Nevjerojatna priča, koju vrijedi imati u svojoj kolekciji, priča o iskupljenju. Will Smith još jednom pokazuje kakav je glumac i sve više me začuđuje da još nije dobio oscara.

Sve što je lijepo, rijetko je!

Kada bih se oslonio samo na vlastiti doživljaj filma i emocije koje sam doživio tijekom filma, nesumnjivo mi je ovo jedan od najboljih filmova koje sam ikad gledao. Priča kojoj bih od mogućih 5 dao 6, a sama izvedba filma je mogla biti i spretnija malo, tako da njoj ide jedna klasična 4. Will Smith odličan, ukupna ocjena ipak 5. Da je veća skala, sve bih uračunao, ovako ću uračunati samo svoj subjektivni stav o filmu.

Maestralan Will Smith u solidnoj drami

Film možda i nije tako dobar niti zanimljiv, ali svakome bih preporučio da ga pogleda upravo zbog fenomenalne izvedbe Willa Smitha. Will je pokazao da je ozbiljan glumac koji može dobro odglumiti baš svaku ulogu koje se prihvati. U filmu mi se svidio kraj jer odudara od klasičnih završetaka holivudskih filmova (kao recimo Sedam). Zaključak: Svakako pogledajte, ako ne zbog filma, onda zbog odličnog Willa Smitha.

Iskupljenje

Nakon uspešne zajedničke saradnje na ostvarenju ''The Pursuit of Happyness'' Will Smith i Gabriele Muccino,ponovo se udružuju da nam dočaraju priču o čoveku koji je počinio greh time što je izazavao smrt sedmoro ljudi,uključujući i svoju voljenu suprugu.Pratimo Bena Thomasa (Will Smith), na njegovom putu iskupljenja kojim će uticati na živote sedmoro potpunih stranaca.Naime, Ben odlučuje da zavešta svoje organe i uz pomoć prijatelja, nakon njegove smrti (doniranjem organa), omogući spas i nov bolji život za sedam nepoznatih napaćenih duša. Plan ipak izmiče kontroli,kad se Ben isuviše vezuje i vremenom zaljubi u jednu od njih,u ženu kojoj je potrebno srce, zgodnu i osećajnu Emily Posa (Rosario Dawson).Ovaj film postavlja provokativna pitanja o životu i smrti,o osećaju krivice i načinu da se takvo stanje prevazidje,o iskupljenju,o tome da se život ne može isplanirati,pa makar to bilo i kratkoročno-do izvršenja samoubistva,kao čina pomoći drugima.Upečatljiva rola glavnog junaka, ali i drugi likovi u filmu su verno oslikali stanje napaćene duše, teško bolesnih ljudi kojima nije mnogo ostalo od života (Rosario Dawson, Woody Harrelson kao slepi Ezra Turner).Will Smith se definitivno nakon ovog filma, može nadati i samom Oskaru, jer se stiče utisak, da je tako nešto samo pitanje vremena. Time bi bio nagradjen njegov glumački talent.Od šoumena do izražajnog karakternog glumca,put može biti trnovit,ali Will Smith ga je prešao i dokazao da nije samo dobar za komercijalne projekte.Valjda neće preći u politiku, kao što je najavio?!

Ocjena recenzije: 4.43 Tvoja ocjena: -

Originalnih sedam duša..

slažem se sa svim vašim komentarima u vezi predvidljivosti i da sam odmah na početku filma znao što će se na kraju desiti ali šta onda?'film djeluje drugačije od ostalih i niste sigurno našili na nijedan sličan film..ovaj film je pravo tužan i čak je mene na trenutke rastužio...dok sam ga gledao baš sam se osjećao tužno i depresivno...will smith djeluje originalno u ovom filmu...jednostavno ono što mislim reći za ovaj film se jednostavno ne može opisat...preporučam svkaome ako želi biti malo tužan ili utonuti u taj drugi svijet gdje su svi nesretni i gdje se will smith pokazao pravim čovjekom tj ben što je napravio takvo dobro djelo što je svima donirao na kraju filma ono što im je potrebno za život...nakon ovog filma ja sam promjenio čak i mišljenje o životu i njegovim vrijednostima...ja jednostavno moram dat peticu ocjena:8,8/10

drama...

Teška, spora i sumorna drama! Nekako imam osjećaj da tema nije baš originalna. No, filmu dajem ipak visoku ocjenu jer postoji neka dobra vibra među glumcima, a ni režija ni loša. Nekako mi je kraj kvaziholivudski; što mi se i sviđa. Mješa se neka tužno-sretno atmosfera. To što scenarij ima par rupa i nelogičnosti neću pun zamjeriti. (ma, ionakio nema filma bez neke scenarističke rupe ili ''gluposti'')

dosadno i predvidljivo

Osobno nisam ljubitelj Will Smitha ali imajući u vidu da je ovo drama, baš me zanimalo kako se on tu snašao. naravno, ova mu uloga niti malo ne paše, jer u biti ovaj film je jedna tužna i emotivna drama ali se meni čini, dok gledam Willa, da je ovo jedna u nizu njegovih komedija. Nikad mi taj lik nije djelovao na glumca više na nekoga NBA košarkaša. Dobro, pustimo sad Willa, recimo nešto o filmu. Po atmosferi, film je vrlo sličan Things We Lost In Fire, naravno, taj film nije bio dosadan koliko ovaj. Početak radnje daje naslutiti sve: naš Will je skrivio prometnu nesreću u kojoj je poginulo sedmero ljudi, što je na njega djelovalo traumatično. I na neki način, on se pokušava energično iskupiti, gdje upoznaje slijepca Woodya Harrelsona i Rosario Dawsona, ženu sa srcem u krizi. Odmah sam tu nanjušio tko će joj srediti srce, a vjerujem i velika večina drugih filmofila. Naravno, na kraju, dobričina Will Smith srce i daje i tako spašava život toj ženi a donira i ostale organe drugim ljudi, samo da bi prikaz nejgove dobrote dobila na nekoj težini. Naravno, tu je dodano i ljubavno vezivanje sa dotičnom ženom, što je toliko otrcano kao i glazba. Tijekom filma sam se dosađivao i zijevao i bio na rubu sna. Jedino mi je privlačilo pažnju netipična uloga Woodya harrelsona. Film završava otrcanom i stoput viđenom scenom. Dakle, radi se o dosadnom i već viđenom filmu koji nije ništa posebno. Ovo je jedan od onih filmova uz koje je lijepo zaspati i to je njegova jedina vrijednost. Siguran sam da će nekima ovaj film biti odličan ali iako volim drame, meni je ostavio potpuno ravnodušnim.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

will smith i rosario dawson dovoljno govore o kakvom se odličnom filmu radi. Ako ste ljubitelji drama i filmova sa jako dobrom životnom poantom , onda ovo ne propustite gledati.

Katastrofa

Nakon izvrsnog filma 'U Potrazi Za Srećom' moram priznati da sam puno očekivao od ovoga filma. Ono što sam dobio je čisto razočaranje. Ovaj film spada u kategoriju najdosadnijih filmova svih vremena. Toliko predvidljivosti, nemaštovitosti već dugo nisam vidio. Kada vidite početak filma značete i kraj i ništa Vas ne navodi na daljnje gledanje. Will Smith u ovome filmu izgleda očajno poput nekog ispaćenog crnca koji bere pamuk i nakon Hancocka ovo mu je drugi veliki podbačaj u nizu. Strašno loše i naravno opet sigurna jedinica.

Seven Pounds/Sedam oskara :)

Teška, tužna ali izvrsna drama/romansa koja vjerujem nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Koncepcija filma je vrlo dobro osmišljena iako je početak filma dosta maglovit (naravno pod uvjetom da niste pročitali radnju filma) te se lagano otkriva sa nenametljivim flash backovima. Srcedrapajući elementi filma ublažuju se sa po meni vrlo dobrim romantičnim odnosom Rosarie Dawson (koja je bila prekrasna) i samoga Smitha. Film se vjerojatno neće svidjeti onima koji ne vole „usporene“ drame, ali eto s obzirom na glumce i režiju, nisam nijedanput pogledao na sat :) Film ujedno daje skrivenu moralnu poruku; kada je u pitanju darivanje organa. Sve u svemu žene ponesite paket maramica više, a muški neka ponesu tamne naočale :)

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -