Operacija Valkira

!!!

potpuno nepotreban

Robert Hrkac

Film koji je izrazito napet,ne pušta gledatelja da otide na WC....sve u svemu solidan povijesni film

Nisu svi Nemci bili nacisti

Režiser ovog filma Bryan Singer, definitivno je opravdao moja očekivanja režirajući ovaj ratni triler. Mnoštvo britanskih glumaca, uz sjajnog Toma Cruise-a, fino kostimiranih u nacističke uniforme, smeštenih u Berlinu i ''Vučjoj jami'', pružaju spektakl. Iako film traje 2 sata, radnja je tako koncipirana da sve ide brzo, događaji se prepliću, svaka scena je pažljivo udenuta u ovaj 'fantastičan mozaik' od filma. Povrh svega, verno su iskonstruisane sve relevantne istorijske činjenice (tačno je označen datum dešavanja, svih ključnih događaja prikazanih u filmu).Posle gledanja filma, shvatite da i u ratnom okruženju može da se napravi napeti triler. Bravo za Bryana Singera!

Pobjeda Tom Cruisea

Posljednji uradak Bryana Singera kritički je razapet i to potpuno bezrazložno. Samo loši kritičari podliježu osobnoj netrpeljivosti pojedinog aktera nekog filma; a ovdje je to definitivno slučaj s Tomom Cruiseom koji je pao u nemilost velikog broja ljudi zbog čestih javnih ispada i promicanja scijentologije. S Cruiseom kao s osobom se ni ja ne slažem no Cruisea kao glumca treba poštivati. 'Valkyrie' je odličan povijesni film o pokušaju atentata na Hitlera, koji se za promjenu ne bavi Židovima već Nijemcima i njihovim unutarnjim sukobima te njemačkom postupnom gubljenju rata. Iako svi znamo da je Hitler preživio atentat film nimalo ne gubi na dinamičnosti već vrlo zanimljivo gradi napetost na dijalogu glavnih protagonista, pritom izbjegavajući akcijske scene (koje su nepotrebne u ovakvom filmu). Tom Cruise je jako dobar u svojoj ulozi, suzdržan i uvjerljiv;dok mu dobro pariraju iskusnici poput Wilkinsona, Nighya, Branagha i Stampa. Zanimljiv je i početak u kojem Cruise govori njemački pa onda kao da je uključen prevoditelj za engleski(moguće opravdanje zašto likovi govore engleski a svi dokumenti pišu na njemačkom). 'Valkyrie' je jedan od rijetkih holivudskih filmova koji je povijesno točan i već kao takav je prolazan, no odličan scenarij, režija i gluma ga čine jako dobrim filmom koji ozbiljniji ljubitelji filma ne bi trebali propustiti.

ok...

solidan filmic...nista se tu posebno nema za napravit, sve se zna, pokusali su atentat,bla bla.....uglavnom, dobar film....ljubitelji povijesti i ratova ce uzivati(iako ja nisam jedan od tih,a ipak je bio relativno dobar film..)

Valkyrie

obožavam povijesne drame,ali ova me definitivno nije oduševila. sve skupa mi je nekako dosadno i razvučeno,a baš i nisam fan cruisea.

Povijest piše priče

Konačno smo dobili još jedan ratni film, koji se temelji na istinitim događajima. Zanimljivo je koliko je Hitler imao u svojem vojnom kadru protivnika koji su shvatili da ih vođa vodi u krivom smjeru. I odlučili su pokušati ispraviti to. Jedan od njih, Stauffenberg je odlučio da služi svojoj zemlji i narodu, a ne pojedincu koji je vodi. I tako je njegova grupa odlučila organizirati atentat, ali ni ovaj četrnaesti nije uspio. A vidio je eksploziju. Tko zna kako bi išao tok drugog svjetskog rata, da je atentat uspio? Glumci su odradili svoje uloge sasvim solidno. Tom Cruise s vremena na vrijeme pokaže da nije samo glumac za sladunjave ljubiće i akcije, nego i za ozbiljniju ulogu. Žao mi je jedino što Kenneth Branagh nije dobio "jaču" ulogu u tom filmu. Mislim da će ovo ipak ostati kao jedan od boljih ratnih filmova.

Dobro

Nakon pročitanog teksta u kojem je praktično film popljuvan. Pogledao sam ga i ne slažem se sa stavom da je film loš. Ok je i treba ga pogledati.

vrlo dobro

U moru svakakvih filmova ovaj je zbilja malo drugačiji. Iako, Valkyrie djeluje kao serija, kao što je mrkemil rekao, ipak film budi veliku pažnju. Naravno, zna se da Tom Cruise i ekipa ipak neće svrgnuti Hitlera ali je radnja vrlo napeta, pogotovo u onom ključnom dijelu filma gdje Cruise konačno postavlja eksploziv, potpuno uvjeren da je operacija izvršena uspješno. Malo je teško popamtiti sve te likove i na čijoj strani djeluju. Režiser nije puno vremena trošio na prikaz ratova niti na nekakav spektakal. U prvom planu ipak su uloge i njihovi odnosi, sve djeluje realistično i svi glumci su savršeno sjeli u svoje uloge. Čak se i Tom Cruise odlično uklopio u ambicioznog pukovnika i zbilja mi je tužno gledati kako njega i njegove suradnike ubijaju što odiše otužnom i melankoličnom filmu. Eto, ja sam se nadao da će redatelj uzeti sebi umjetničke slobode i preokrenuti radnju tako da Hitler bude likvidiran. Nažalost, redatelj nije išao protiv povijesti. Film je sveukupno mogao biti bolji, ali po informacijama neki dijelovi filma su slučajno uništeni pa se moralo kretati ispočetka, što je izazvalo stisku i sa buđetom, koji je prijeko potreban za realizaciju ratnih filmova. Preciznije, Valkyrie je špijunska vojno-politička drama i sviđa mi se što se film nije kretao prema komercijalnim vodama. Ovako, to je ispao vrlo ozbiljan film koji će zanimati ovakva tematika. Velikih zamjerki nemam, ali jedino je režija trebala biti nekako drugačija, mislim maštovitija. Ali naravno, nikad ne valja pretjerano očekivati, nego valja sjesti i pogledati ovaj film bez ikakvih predrasuda. Mene nije nimalo razočarao, mislim radi se o vrlo kvalitetnom uradku. 9/10

solidan žanrovski film

hvala bogu da smo konačno mogli pogledati jedan vrlo solidan žanrovski film sa dobrim scenarijem i čvrstom pričom. znam, mnogima će nedostajati nekakva ljubavna ljiga u stilu pearl harboura koja se odvija usporedno sa glavnom radnjom, ali na sreću ovdje takvih izmišljotina u stilu hollywooda nema. činjenice i manje više kako se to odvijalo. odlična scenografija kao i izbor glumaca – posebno briljira tom wilkinson kao fromm, a pohvale i u zadnje vrijeme omrznutom cruiseu. njegov von stauffenberg djeluje uvjerljivo i snažno. iako ovdje u nekim recenzijama piše kako je fizička sličnost cruisea s originalom velika to baš i nije tako. obojica su crnokosi, ali tu sličnost uglavnom prestaje. možda malo smeta njegov niski rast koji kamera uspješno sakriva. cruise je odigrao svoju ulogu vrlo suzdržano i displinirano, dok je pravi stauffenberg bio nešto veselije i življe naravi. valjda je takvo bilo uputstvo režisera. još jedan odmak od povijesti u filmu (iz dramaturških razloga?) je pripisivanje same ideje o operaciji valkyrie stauffenbergu. ova dva detalja ipak ne smetaju previše jer ostalo štima. fascinantno je vidjeti kako su se ti dramatični događaji odvrtili. tako je malo nedostajalo da povijest bude potpuno drugačija – npr. sastanak nije održan kako je bilo predviđeno, u bunkeru već u vanjskom objektu, zatim netko je pomaknuo torbu s eksplozivom prema masivnoj nozi stola od hrastovine itd. stvarnost je često puno fantastičnija od izmišljenih scenarija. šteta da nema više sličnih filmova i priča.

Ništa posebno, ali vrijedno pažnje

Tom Cruise osoba je koja me jako iritira u stvarnom životu, a nije ni bogznakakav glumac, ali mora se priznati da snima dobre filmove. Valkyrie nije ništa spektakularno o čemu će se pričati nekoliko dana nakon gledanja, ali će vam pružiti sasvim ugodnih i neizvjesnih 120 minuta. Cruise se sasvim dobro snašao u ulozi pukovnika Stauffenberga, čemu pridonosi i njihova fizička sličnost, te od njega u budućnosti očekujem i malo ozbiljnije uloge, jer teško da će još dugo moći glumiti akcijske junake.

Napeto djelce

Prvih 20 minuta filma kvari prespori tempo, ali zato daje dobar kancelarijski štih iz tog doba. Kako se bliži kraju, film pruža mnogo situacija kada nam živci popuštaju, mada svi znamo tijek povijesti. Solidno, iako se ničime ne izdvaja.

Velika greška pirotehničara!

Plan atentata na Hitlera uspio bi da nije pametni pirotehničar u prvom dijelu filma uporno tvrdio da je dosta jedan blok plastičnog eksploziva, a mogli su onu torbu natrpat do vrha sa eksplozivnim sredstvima. Film je zanimljiv i napet iako se zna krajnji ishod. Cruise je odglumio sasvim solidno. Stoji zamjerka autora ispod da se većina filma odvija unutar 4 zida. Film i nije osmišljen kao ratni spektakl, nego kao vojno politička zavjera, tako da većina filma se svodi na kovanje planova. Smatram da su trebali spomenuti i Rommela koji je bio upućen u slijed događaja operacije Valkira direktno preko generala Olbrichta, također i on je imao malu ulogu u tome. Da ne duljim, film je vrlo dobar!

Solidno

Solidna ispričana pričica o ubijanju Hitlera. Jedina zamjerka je u tome što je film sniman kao neka tv-serija. Većina filma odvija se u četiri zida s naglaskom na dijaloge. Ipak, film je dosta zanimljiv jer se temelji na istinitim događajima. Solidno.