Metastaze

gluma za oskara

rene je odglumio skidam kapu a film je prosecan ima brdo filmova sa takvom tematikom kod nas,ali bez ovakve upecatljive glume i odlicne transformacije u filmskog lika film mi se ne bi svideo,znaci samo zbog glume film mi je dobar.

Moglo je i bolje

Likovi su previše plošni, nema razrađenih motiva. Zašto bi djevojka trpila onako nasilnog tipa? Trebalo je dublje prikazati njihov odnos, možda njegova pokajanje nakon svake svađe i obećanje o promjeni koja naravno nikada ne uslijedi što je za kućne nasilnike tipično. Ne mogu se poistovjetiti s likom koji nema i drugu stranu medalje. Gluma solidna, atmosvera vrlo dobra, kraj nejasan i nedorečen

Realnost

Svi vi koji pricate da vam se nije svidio ovaj film ocito ne osjecate ili vas ne pogada stanje u kojem se nasa drzava nalazi. Po meni je ovo odlican film jer mislim da se nije bolje moglo pokazat stanje naseg drustva,pogotovo mladih ljudi koji se ubijaju u alkoholu i drogama jer su im mogucnostt za bolji zivot svedene na minimum. Nigdje love nigdje posla,frustriranost,pa sta onda drugo ocekivat neko vulgarnost i nasilje. Ne zelim nikoga uvrijedit ali ocito da svi vi kojima se film ne svida vozite nove mercedese,izlazite na poznata mjesta,imate love i briga vas za nas male ljude koji bi puno toga htjeli a nemozemo nista.

Super

Komedija, drama... ovisi kako gledate. Od vizualnog opisa huligana do fenomenalnih dijaloga ili monologa. "Ak mi imaš kaj za reć reci mi to u facu. Kaj je najbolje ovaj mi je i reko u facu, al nemreš mi to govorit." :D Dakle, u filmu je prikazano ono što se trebalo prikazati, huliganstvo, ne prezanje ni pred čim, opljačkat kladionicu ili prošvercat drogu ili pak prebit ženu je kao dobar dan. Rene Bitorajac u svom stilu. Ma definitivno u samom vrhu domaćeg filma.

HRVATSKI FILM

Ako je ovo najbolji hrvatski film onda je hrvatski film u govnima.

NIŠTA POSEBNO

Iako sam vidio brojne pohvalne kritike iskreno,ne slažem se da je film kultni kao primjerice Ne Okreći Se Sine ili Ničija Zemlja ali film je gledljiv.Međutim,priča je nerazrađena,kraj je nerazjašnjen i neki djelovi su neshvatljivi i kofuzni,također radnja je prebrza za pratiti.Glumačke izvedbe su dobre iako je lik Renea Bitorajca najiritantniji lik u filmu i ništa posebno nije tu odglumljeno jer Bitorajac nije morao upoće glumiti...

NEMAM RIJEČI

GLUMCI SU VRHUNSKI. SNIMLJENO JE PREDOBRO. PRIČA JE REALNA BEZ IMALO GUBLJENJA U BESPOTREBNIM PRESERAVANJIMA. VRLO DINAMIČNO I ODRJEŠITO. SVAKA ČAST SVIMA KOJI SU RADILI NA FILMU......

Odličan film

Jezik zagrebačkih kvartova u ovome filmu toliko je stvaran i autentičan da naprosto tjera suze na oči u trenutku identificiranja sa stvarnim ljudima i živom atmosferom jednog tipičnog zarebačkog kvarta.. Odličan scenarij, odlična režija, savršena kamera, odličan casting, dijalozi i glazba čine savršenu cjelinu ovog neobično kratkog ali cjelovitog fima. Meni osobno u ovom filmu konačno sve štima. Možda ima nekih propusta i nedorečenosti u scenariju, ali sve u svemu film je zaokružen i sve je na svome mjestu. Rene Bitorajac je po mnogima ovdje odigrao ulogu svoga života i ja se sa time potpuno slažem. Njegova energija i snažan libido jednostavno pokreću ovaj film. Ono što je mene osobno oduševilo je gluma Franje Dijaka, glumca o kojemu ništa ne znam i do sada ga nigdje nisam vidio. Njegov lik je toliko stvaran a gluma toliko uvjerljiva da mi se čini kao da osobno poznajem Filipa Marcijuša, jednog tipičnog zagrebačkog kvartovskog dečka sa jedne recimo Knežije. Njegovi dijalozi i polemike sa ocem (Ivom Gregurevićem), naprosto oduševljavaju. Franjo je u ovom filmu gotovo savršeno odglumio post narkomansku paranoju i vrlo uvjerljivo prezentirao lik jednog u stvarnosti dobrog i kvalitetnog dečka čiju su osbnost oblikovale hrvatske poslijeratne okolnosti i subkultura jednog tipičnog zagrebačkog kvarta. Jezik kojim govori nevjerojatno je stvaran, reakcije životne, a interakcija sa ostalim likovima savršeno opisuje besmislenost, apsurdnost i beznađe takvog načina života i društva koje ih okružuje i determinira. Po meni je Dijakova uloga jedna od najboljih općenito u hrvatskom filmu i veselim se što sam otkrio još jednog od vrlo rijetkih, dobrih hrvatskih glumaca. Zahvaljujem cijeloj ekipi ovog filma na dobroj umjetnosti. Možda je prerano govoriti o najboljem hrvatskom filmu. O tome ćemo kasnije kada sve sjedne na svoje mjesto.

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

Negledljivo

Stvarno ne znam što bih mogao pozitivno napisati u vezi ovog filma. U filmu nema ničega, niti priče niti neke glume. Film se svodi na vulgarne ispade Bitorajca. Posebno me zasmetalo vrijeđanje građana Rijeke da nisu pravi Hrvati, jer nisu ustaše. Mislim da je već svima dosta tih retardiranih razmišljanja. Kraj ostaje nedorečen, na kraju se ne kuži što je autor/redatelj htio prikazati.

Metasranje

Na nagovor prijatelja pogledao sam ovaj film...u početku ga nisam htio pogledati ali imao sam 1 sat slobodno pa sam pogledao.. I mislio sam da će biti sranje,jer mje vec pun k**** ovih Hrvatsko-Srpskih ratnih pizdarija Film ne samo da je oduran, vec je i gadljiv... Nadam se da će do kraja godine doći neki bolji domaći film. Sve u svemu, loš film hrvatskog društva... (1/5).

sirovo i realistično

Osobno, od htvatskih filmova nikad ne očekujem previše. Također se može to reći i za ovaj film, o kojemu sam imao prrolazna očekivanja i minimalna znanja o tematici filma. Nisam baš ljubitelj filmova o sjebanom ekipi ili disfunkcionalnom društvu. Ali, ovaj film mi je odmah počeo plijeniti pažnju svojom realnošću i pojavljivanjem Ive Gregurevića u ulozi strogog i gunđavog oca, primitivnih nazora na svijet. Ono šta me je odmah zagrijalo za film je sam način snimanja, dakle trzava kamera koja pridonosi realnosti filma i daje mu nekakvu spontanost. Rene Bitorajac mi je najupečatljiviji lik u filmu, i svoju je ulogu odigrao uvjerljivo i energično, naravno ne štedeći na 'jeziku' odnosno prostačenju i psovanju. Mislim da film nije za neke ljude koji su osjetljivi na jezik, jer u ovome filmu smo se po tom pitanju približili srbima u čijim se filmovima vrlo često rabi prkomjerno psovanje. Ali dobro, psovanje postoji radi dodavanja realnosti jer je ono samo po sebi u našem društvu dio svakodnevnice. Ne može se reći da je ovo djelo nešto posebno originalno ali ipak pruža zanimljivih sat i petnaest minuta. Samo mi je kraj prenagal i neočekivan i ostavlja osječaj nedorečenosti, kao da je redatelj nešto zapostavio na svome putu. Svakako ne savršen ali dosta ili čak vrlo dobar film koji se ne bavi problemom rata i ratnim traumama, iako ima malo spomena i o tome, ali sve da bi se prikazalo realno stanje društva.

Da li može bolje?

Predobar film!

hrvatski trainspotting

mene ovaj film neopisivo podsjeća na boyleov trainspotting. i ovdje kao i u trainspottingu priča prati nekoliko prijatelja( u tr 5, ovdje 4) koji život troše na drogu i alkohol i na ko zna šta još. imamo usporedbu rentona i filipa. oboje se nastoje riješit droge i nastavit sa životom ali im to ekipa ne dopušta. i po meni najbolji lik u filmu je krpa. njega možemo poistovjetit sa begbeim. oboje su nasilnici i opsjednuti nogometom i tučama. i da ne nabrajam dalje baš se i nemogu sjetit. ugl jedan od najboljih hrvatskih filmova u zadnje vrijeme.

Bravo!!

Branko Schmidt nam donosi 'Metastaze' po istoimenom romanu Ive Balenovića i nogometnim rječnikom on pogađa; pogađa u svemu, odabiru glumaca, prenošenju knjige na film, odabiru lokacija te svega ostalog. Nevjerojatno je realno prikazano hrvatsko društvo kroz 4 prijatelja koji nemaju budućnost. Ovdje se može polemizirati da li su oni uopće imali pravo birati nešto u svome životu ili su izabrali pogrešan put pod pogrešnim utjecajima (Filip u jednoj sceni kaže da bi zajebali i da su rođeni kao djeca doktora u Švedskoj!). Neki su već nakon uvodnih par minuta odšetali iz kina očito iznenađeni brojem psovki i brutalnosti u filmu. No, to je realnost, ti ljudi postoje u svakom gradu diljem ove zemlje i upravo zbog toga je film dobar. Tu nema pozitivnog lika;Filip i Dejo narkomani, Krpa ludi nasilnik kojega se treba kloniti i Kizo alkoholičar. Jedini Filip pokušava nešto promijeniti u svome životu (liječnje od droga)i najhrabriji je što je otišao živjeti život. On će barem pokušati u Amsterdamu i nitko mu neće biti kriv, dok su ostali osuđeni na propast. Lik Filipa je odlično razrađen, dok mislim da je Krpin odnos s ženom trebao biti produbljen (prekratak je film),a ostali jednostavno nisu mogli dobiti više vremena. Iako će od glumaca svi najviše pričati o Bitorajcu, koji je stvarno dobar, Dijak je odigrao maestralnu ulogu i on je jednostavno najbolji. Svaka čast Rushaidatu i Ugrini kao i svim poznatim sporednim glumcima. Schmidt kroz humor, suze, nasllje, ovisnost pokazuje sliku hrvatskog društva zazidanu na očito krivim temeljima kad nam po gradovima hodaju likovi poput Krpe. Zasigurno jedan od najboljih hrvatskih filmova 2009.!!

Metastaze

svi glumci su odlični, a rene se odlično snašao u ulozi krpe. na žalost u filmu sam prepoznala dečke iz svog kvarta,koji si svakodnevno uništavaju život. film je dosta realno napravljen i dobro prikazuje našu svakodnevnicu. iako sam našla par malih propusta, i ne sviđa mi se nagli kraj,sve u svemu je to dosta dobro.

Odlično

Tvrd, sirov, realan, tragičan, mračan, vulgaran. Sve ovo bi se moglo uzeti za opis jednom riječju za film Metastaze. Omnibus od četiri životne priče četiri prijatelja iz kvarta koje se isprepliču u jednom filmu. Bitorajac očekivan. Ugrina inenađenje. Rushaidat odličan. Dijak maestralan. Pravi sirovi Zagrebački film. Koga smetaju nasilje i vulgarnost, neka slobodno zaobiđe ovaj film. Ostali obavezno gledati!

metastaze

najbolji hrvatski film:))obavezno pogledati