Brzi i žestoki: Povratak

fast and furious

slucajno sam upao na ovaj sajt i vido ove glupave komentare i morao sam da se prijavim da kazem i ja nesto ovim neznalicama.....

fast and furious

sta lupate vise,nemate pojma vi o filmu.Film je extra....vi ste neki kriticari.....

Vrlo ne loše ali ne bog zna što

Ljubiteljima brzine i automobila biti će svakako interesantan ako stavimo na stranu vožnju u gotovo nemogućim uvjetima, te poteze automobilima koji su plod bujne mašte. No kako je u filmu sve moguće, tako i busevi skoće kada ih vozi S.B. Kraj filma daje naslutiti nastavak koji će kao i 2. i 3. vjerojatno bit smeće.

Vin Diesel spašava film

Prvi je enastavak bio pomalo revolucionaran u svijetu akcijskog filma, a samim time i odskočna daska za štancanje nastavaka, drugi i treći su zanemarivi, a ovaj posljednji pokušava biti pravi nastavak prvog što i uspijeva, ali je rezultat očekivano razaočaravajuć. Kao prvo, gluma je očajna, svi odreda glume kao da im je to prvi put pred kamerama ( Diesel je loš glumac, al je ''njuška'' pa volim njegove filmove ), drugo, priča je plitka i dozlaboga predvidljiva al više od toga nisam ni očekivao, i treće, premalen je naglasak stavljen na automobile koji su trebali biti nosioci glavne ideje filma. Ispada da film pokušava biti ozbiljna priča o ljubavi i osveti, a nema potencijala za takvo što, dok su trke i bijesne mašine pomalo zapostavljene. Ljubitelji akcije ipak će doći na svoje gledajući ovaj film, ali se iskreno nadam da neće biti nastavaka.

kritički pogled

a šta reći,,već sve viđeno u prvom nastavku,,ovaj nastavak je predvidljiv,naivan i ništa vas nemože iznenaditi,,ali kad se pogleda 3 nastavak pa i drugi ovo je filmčina,,auti,efekti,,akcija,,sve to ima ovaj film samo kažem dosta sličnosti prvom nastavku,,i sudeći po kraju biti će i 5 nastavak,,što moram priznati po mom mišljenju ipak malo previše..

Brzo i naivno!!!!!

Brzo, žestoko, naivno, klišejasto sa pokušajem vraćanja na put gdje je prvi dio krenuo i stao (drugi i treći dio nemaju veze sa serijalom) iako ni prvi dio nije nešto posebno ali u svakom slučaju je bolji od ovoga i xy nastavaka koji će usljediti….

Muški film

Odlican adrenalinski uradak....ko god voli dobre aute i jos bolje zenske...uff kako ce uzivat u filmu, ja jesam..:D:D odlican,i u prvom redu dinamican film koji definitvno ne bi reko da je za zensku publiku....osim ako doticne ne vole toliko vin diesela pa da ga mogu gledat sat i 40 a da ostatk radnje bace u drugi plan... ali to mogu jednostavno na netu pogledat njegove slike... dakle, decki navalite,odlican je film..:D