Čovječe, volim te

dosadno

film je bezvezan, još jedna u nizu glupih nazovi komedijica, radnja je skroz nerealna, ispada da svi živimo u svijetu super prijatelja, svi kao imaju po 20 najboljih frenova koje viđaju svaki dan, ma nebuloze Fore su izlizane, i nimalo smiješne, ugl pogledati ako nemate pametnijeg posla, inače ispodprosječno

lagan lep film

simpatican film koji vredi pogledati.

Mali veliki film

Eto zanimljivo je vidjeti da u moru praznjikavih, šabloniziranih romantičnih komedija kakve Hollywood štanca posljednjih godina, može neprimjetno iskočiti jedan ovakav mali dragulj. Iako I Love You, Man pati od nekih tipičnih boljki za ovaj žanr, utoliko je šarmantan i svjež pogled na veze, ljubav i prijateljstva. Relativno manje poznati glumci ovdje nisu prepreka, već upravo suprotno - sjajno odabrane uloge i očito odlično raspoložena glavna glumačka postava osvajaju spontanošću i odličnim timingom za komediju. Što reći osim odlično, svježe, i s puno duha i ukusa za humor makar se pokrade i koja Farrelijevska fora. Glumci su odlični i šarmantni, a iako je ovo romantična komedija - nikad ne prelazi u zašećerenu patetiku, osim možda pomalo, ali očekivano, tek na samom kraju filma. P.S. Za one koji posude DVD izdanje filma obavezno pogledajte gag reel pa će vam biti jasno koliko su se i sami glumci zabavljali tokom snimanja ove simpatične komedije.

I Love You, Man

Napokon jedna komedija za odrasliju publiku, koja ima priču koja drži vodu te se bavi ljudskih odnosima na jedan svjež način. Apsoultno je zanimljiv scenarij koji prikazuje par koji se treba oženiti i našeg glavnog protagonista koji nema muških prijatelja. Izrazito dobro su prikazani međuljudski odnosi u vezama; kako oni između muškarca i žene tako i između dva muška prijatelja (super je pronađen balans i poveznica između veze s djevojkom i druženja s najboljim prijateljem). Osim glavnog para Petera i Zooey, prikazan je i odnos između Barrya i Denise (najbolja prijateljica od Zooey). Kratko su na ekranu no njihove uloge su urnebesne čemu su dakako doprinjeli uvijek dobri Jon Favreau i Jamie Pressly. Muški 'par' Paul Rudd i Jason Segel funkcioniraju savršeno i tu treba napomenuti činjenicu da su oni odlični komičari koji točno znaju tempirati pojedini trenutak kako bi nas nasmijali. Ukratko, 'I Love You, Man' je odličan film za one kojima je dosta glupih teen komedija u kojima nema poante. Dakako ovo nije savršen film, uključuje izlizane fore s povraćanjem no te fore su svedene na minimum minimuma i prevladava radnja i dobar scenarij koji je napisao scenarist, ujedno i redatelj, Hamburg. 'I Love You, Man' je komedija koja iskače iz mnoštva zbog inteligentne radnje, odličnih glumaca, svježeg prikaza muško-ženskih i muško-muških odnosa i svakako je ne smijete propustiti ako ste ljubitelj 'ozbiljnijih' komedija.

Superb!

Nepretenciozna i jako zabavna komedijica. Odusevila me!

i love you ,man

zanimljivo ,sviđa mi se :-)

I Love You, Man:

Neznam zašto je film kod nas prošao takom lošom ocjenom.. Naravno da novije komedije nisu kao što su nekad bile... ne možeš se pošteno na smijat, ali kao film je dosta dobar...samo da ima malo više smjesnih scena.. ocjena 3

odličan;)

Izuzetno zabavna i ugodna komedija, vrijedna odlaska u kino! Glavni glumci izvrsni, glavna zenska glumica izuzetno zgodna i oku ugodna....film nikako nije naporan ko što su znale bit komedije u zadnje vrijeme, vrijeme provedeno u kinu brzo prođe....sve u svemu dakle vrijedi pogledat!!!ocjena: odličan