Anđeli i demoni

A kaj očekivat...

Mislim, a film ko film, nije savršen, nije loš... Na trenutke je zanimljiv, pa se to slijedeće sekunde promjeni, pa malo kužiš, pa malo ne...sama tematika je dobra, al mislim ono, zar postoji film koji nema predvidljiv i razočaravajući kraj???!!!!!

LOŠ PRIKAZ JOŠ JEDNE ODLIČNE KNJIGE

Redatelj Ron Howard se jednostavno nije snašao u ovoj ekranizaciji vrlo dobrog romana te je napravio isti vizualno neuredni i konfuzni film kakav je napravio sa Da Vincijevim Kodom.Glumačke izvedbe nisu ništa posebno osim možda one Ewana McGregora.Film nebi bio toliko loš da su redateljsku palicu predali nekom drugom.

Na trenutke zabavan...

Pitam se da li bi ovaj film bio uopće zapažen i da li bi se zbog njega uopće lomila pera da zapravo nije ekranizacija super uspješne knjige. Dan Brown je svakako sjajan primjer kako zainteresirati čitatelja i pružiti mu intriganntno štivo koje će teško ispustiti iz ruku do zadnje stranice. Ron Howard, kao redatelj, nije očito do kraja shvatio poantu literarnog predloška pa film djeluje plošno i na trenutke zamorno ( iako inače cjenim dotičnog redatelja ). Mnogo je toga izostavljeno iz same priče, ali to je razumljivo, međutim segmenti koji su upotrebljeni djeluju nabacano i nerazrađeno, a sam radnja naposljetku ispadne prilično plitka. Malo toga saznamo o Illuminatima koji su zapravo trebali biti nosioci radnje, a reizbor pape, koji je možda nekom i zanimljiv, postaje središte pozornosti, što za dinamiku filma nije nimalo dobro. Glumci djeluju ( pogotovo Hanks ) nezainteresirano te se stječe dojam kako samo odrađuju svoje role. Ima i pozitivnih strana. Kamera je odlična te sjajno hvata krucijalne scene, lokacije su prekrasne, međutim sumnjam da je to dovoljno da se najnoviji Howardov uradak proglasi boljim od prosjeka.

Prosjek prosjeka

Bestselleri Dan Browna su loše napisane knjige iz kojih tvorci filmova vole vući inspiraciju zbog zanimljivih tema i u nedostatku novih blockbuster ideja. Prvi film je bio glupava razbibriga a ni drugi, nažalost, nije puno bolji. Iako je vidljiv mali napredak, još uvijek je sve to samo odrađen posao i ne mogu reći da je ovo u globalu dobar film. Sve preduvjete je imao za to; od solidnog redatelja do dobrih glumaca no rezultat je ljetni blockbuster s puno rupa u scenariju i nedovoljno dobrom pričom da vas je ustvari briga za glavne protagoniste i radnju. Tipični holivudski scenarij obavezno uključuje preokret na kraju a nekad i više njih (kao u ovom slučaju); problem je što su svi ti preokreti predvidljivi. Između trojca McGregor, Skarsgård i Mueller-Stahl se traži glavni vatikanski krivac, dok plaćeni ubojica (odlični danski glumac Nikolaj Lie Kaas) u jednoj sceni ubija 20 policajaca sam samcat. Sve u svemu, puno trčanja, akcije i radnje u kojoj su sve nelogičnosti zamaskirane na prvi pogled. Prosječan film u kojem se nitko nije osramotio, a Hanks postao najplaćeniji glumac u povijesti filma.

moralo je ovo biti i bolje...

Ok, tema je intrigantna. Ali to je uvijek tako kad je riječ o crkvi, religiji, nečem mističnom i okultnom... Dobro je što su nam ovaj film i ''Da Vicijev kod'' pokazali mnoge svjetske umjetničke i kulturne vrijednosti po Parizu, Rimu i sl. S te strane je film zanimljiv i kvalitetan, ali zapleti, glavni negativci, ''akcijske'' scene, teorije zavjere i slično - - - > tipično holivudski predvidljivo, da ne kažem jadno!

loše

Od prosječne ili čak i loše knjige ne može se napraviti dobar film. Jedino je fotografija vrlo dobra.

Korektno napravljen!

Nakon sve medijske pompe, crkvenih napada na knjigu i film "Da Vincijev Kod" , koji su uzgred rečeno zaradili milijune i milijune dolara, moram priznati da su "Anđeli i demoni" bolji od prethodnika uz tu i tamo neke izuzetke. Teško je ekranizirati knjigu a da se ne upadne u neke klišeje ali je Ron Howard ipak uspio napraviti donekle smislen film. U svakom slučaju zanimljiv film ali naravno nije bolji od knjige. Moje je osobno mišljenje da je bilo puno boljih kandidata za ulogu profesora Langdona, ni u ovom a ni u prethodnom naslovu Tom Hanks mi nije ostavio dojam uvjerljivosti. Ostatak filmske ekipe je odradio profesionalno svoj dio a posebno bi pohvalio Ewana McGregora. Vrijedi pogledati u svakom slučaju ali treba prvo pročitati knjigu!

"U Vatikanu"

Dugo sam čekao ovaj film i napokon ga dočekao...Nakon Da Vincijevog koda mislio sam da će ovaj film ponuditi nesto više, ali sam se gadno prevario... Sam naslov filma je dosta čudan, čovjek bi pomislio da će se raditi o nekakvom fantastičnom spektaklu a ne o "papima"... Za razliku od prvog dijela, ovaj je film dosta povučeniji, što se tiče " sranja o Bogu i ostalih religijskih izmišljotina", ali ne nudi ništa više od običnog trilera... Niti gluma glumaca nije na nekakvom visokom nivou Jedina svijetla strana filma je dio gdje se dogodi explozija bombe, vrlo efektivno :) Sve u svemu, prolazan nastavak publiciranog Da Vincijevog koda...(3/5).

Angels & Demons

Kao i sa Da Vincijevim Kodom i ovaj film je po meni dobra ekranizacija popularne knjige koju nažalost još nisam pročitao ali hoću jer film nikako ne može u dva sata pružiti onoliko kao knjiga. Za one koji nisu očekivali radnju vezanu za Papu i Vatikan očito nisu čuli ni za knjigu. Jedina zamjerka filmu mi je ta što je za pola sata kraći od Da Vincijevog Koda.