Posljednja kuća nalijevo

Konačno odličan remake

Ugodno iznenađenje.Last House On The Left nije još jedan u nizu na silu odrađenih remakeova hororaca iz 70-ih i 80-ih već vrlo dobar,čak odličan remake.Redatelj je samu radnju prikazao suvremenijom,realnijom te time i brutalnijom.Scena silovanja je vrlo brutalna i držim da može parirati onoj zloglasnoj iz Irreversiblea.Po meni ovaj film nije horor već inznimno burtalan triler o osveti sa vrlo dobrom režijom i jako dobro odrađenim scenama nasilja.Najveći aduti su što je sve odrađeno realno,bez previše pretjerivanja i patetike i napetost koja gledatelja drži doslovno prikovanog za ekran i navijaju za osvetu.Svakako preporucam.

The Last House On The Left

Film ima smisla, što je bitno.. da postoji istina , da... Uglavnom napeti horor-triler koji ipak valja pogledati... Sasvim u redu radnja režisera...

1972 godina...

Cemu ovoliki rimejkovi? Malo je onih koji su pogledali originalnu verziju Posljednje kuće nalijevo iz 1972 koja je 10 puta bolja od ovog novog isforsiranog djelca. Wes Craven je još davne '72 napravio film koji je i dan danas mucan i pogađa vas baš tamo gdje treba, zbog svojeg skoro dokumentarističkog načina snimanja. Ovo novo djelce je ušminkana verzija fima koji je još i danas zabranjen u nekim zemljama. Ipak ima jedna dobro odrađena scena a to je scena silovanja u šumi. U toj se sceni vidi dio onoga što je ludi Wes snimio 1972, a to je čista ljudska nastranost i poruka da horor filmovima ne trebaju samo čudovišta iz druge dimenzije da budu strašni, potrebna mu je samo ljudska nastrana psiha, koja je najstrašnija stvar na svijetu.

ne idi u posljednju kuću nalijevo

Ovaj filmski uradak zaintrigirao me svojim naslovom no moram reći da je film osredje kategorije gledajući na scenarij. No likovi bolesnih kriminalaca nisu tako bolesni kao što su njeni roditelji koji se osvećuju. Pitanje je što bi u nama izazvali takva tragedija; možda bi naša osveta bila još krvavija. "Oko za oko , zub za zub." Jedino je dobar štih u cijelom filmu prevrat kada dobrice postaju uboice.

predugačko

Original je bolji,film nije toliko loš,ali je dosta razvučen,kad već nema danas orginalnosti u hororima,nego se rade remakovi remakova nije toliko ni loše.Prva polovica filma je bolja,a u drugom sam očekivao više brutalnosti,tj bolju osvetu.Možda mi nije dobro sjeo jer sam dan prije pogledao The midnight meat train koji je puno brutalniji i veća zabava ako se netko odluci za dobar horror.Ali inace nevolim previse remakove,a i navikao sam na azijske filmove tako da subjektivno gledajuci film mi je dosadan. Gluma je dobra,sve to stoji,ali malo likova pa postaje dosadno,a i kraj je mogao biti brutalniji,a ne toliko borilački.Nist posebno,sve u svemu

Komentar

moram priznat da nisam baš oduševljen ovim filmom i očekivao sam puno više...iako je napet ali sve to navodi na nekakav već viđeni triler...sara paxton je jedina svijetla točka glume...ima previše akcije i previše tučnjave te previše borbi s noževima i sličnih stvari(to jest dobro ali ne u tom žanru kojim se film predstavljao)...dalje nemojte čitat ako niste gledlai film jer ću nešt komentirat...ja da sam redatelj ovog filma ja bih recimo osmislio puno više prijatelja koji će bit negdje zarobljeni a ne samo dvije cure a i glupo je štu su mama i tata preživjeli mislim baš je žena od 40 god toliko jača od tih terorista...ne znam...sve mi djeluje nekako neuvjerljivo...prvi dio filma je doar što njih dvije budu zarobljene ali onda stvarno ide ka nižem a pogotovo jer je ona bila i silovana i preživjela je sto pucnjeva maaa....u ovom hororu kao da je samo dobro pobijedilo a u hororima tako ne bi trebalo biti...

klasičan teror

S obzirom na remake ovo zbilja nije loše, na momente čak i vrlo dobro. Priča je vrlo jednostavna ali uznemirujuća. Par likova ubiju jednu djevojku a drugu siluju i upucaju u jezeru. Odluče se obratiti u jednu kuču za pomoć pri ozljedama ne sluteći da su u prisustvu roditelja čiju su djevojku silovali i upucali... Do pola film je djelovao poprilično normalno, sve do scene silovanja i kasnijeg terora u kući gdje je nasilje postalo preforsirano ali je napetost u tom dijelu filma dosegla vrhunac. Iznenadila me vrlo dobra gluma, budući da u večini horora ili filmova ovakvog tipa gluma je vrlo loša. Film obiluje sa nekoliko zbilja vizualno atraktivnih scena prikaza jezera i prirode. Dojmila me se scena u kojem silovana djevojka očajnički roni kroz jezero i izbjegava metke da bi na kraju ipak dobila metak u leđa - što mi je bilo vrlo žao. Tek poslije nekog vremena kadar prikazuje kako se ženska ipak izvlači iz jezera i na sve četiri dolazi kuči gdje započinje brutalni okršaj između dvije obitelji. Sve u svemu, zadovoljavajući triler bez velikog pretjerivanja osim u količini nasilja na koje je publika ionako navikla u sličnim naslovima. Ništa preposebno ali pruža 90-ak minuta zabave. 7/10

its only a movie, its only a movie...

odlicno! to jednom rijecju mozemo reci za ovaj napet, brutalan i poseban remake. iako nije zahvalno usporedjivati ga sa originalom iz 1972, jer osim sto je proslo puno godina, a kriteriji i ocekivanja publike su se uvelike promjenila, te su okolnosti snimanja originala bile drugacije (prvotno je to trebao biti brutalan pornic, u kojem bi osim explicitnih scena sexa bilo i ubijanja i krvi?!, pa su cak i angazirali porno glumca koji je na kraju i ostao u finalnoj verziji filma). same 70-te bile su revolucija na svoj nacin pa je tako ovaj film donedavno bio zabranjen u engleskoj i jos nekim zemljama zbog svoje brutalne i dotad nevidjene tematike, scena silovanja, ubijanja i opcenito maltretiranja. svega toga naravno ima i u ovom remakeu, no donoseno na nov, svjez nacin uz dodatak gore-a i mase krvi bez cega kao da ne moze vise nista proci kod publike navikle na to. neke su stvari ublazene (poput scene pusenja-zna se na sta mislim), dok su neke zaista pojacanog inteziteta beskompromisnog uzasa. neminovan happy end ne kvari pretjerano dojam, no ipak mi se vise svidjela originalna verzija svrsetka, krug kao glavni negativac neusporedivo je uvjerljiviji u originalu... bez obzira na sve pluseve i minuse prilikom usporedbe ova dva odlicna filma, ostaje nam jedan kulti horror i jedan odlican remake koji novu publiku na nov nacin , zabavlja, zaprepastava i cini ono sto svaki horror i treba. pogledati obavezno!!