Punoljetna djevica

Niskobudzetna komedija

A evo, dobio je prolaznu ocjenu od mene..sinoć ga pogledala na nekom Kapital networku, neki žnj kanal jer nije bilo ništ pametnije na programu, bilo je par smješnih scena,ali to su uglavnom očekivane stvari... Ali glumci su mi čak bili simpatični, no produkcija loša... Kao neki tulum, a uopće se ne čuje muzika iz kuće, nego ova koju filmaši ubace naknadno... Ugl. ako nabasate na njega i nema ništ pametnije, ok.

Apsolutni promašaj

Film sam krenula gledati bez ikakvih ocekivanja. Dakle, ocekivala sam blesavu pricu, bez ili sa malo humora i uobicajenim tinejdzerskim glupostima. Ali i uz takva (ne)ocekivanja, ostala sam ušokirana glupošću ovoga filma. Dakle imamo vec uobicajene scene americkih partyja... puno srednoskolaca sa pivom u ruci, i puno srednjoskolka koje su sve promiskuitetne i iz kuta vrebaju sljedecu zrtvu. I naravno, imamo jednu koja se tu svakako ne uklapa.... gđicu. djevicu, koja se te titule mora rjesiti sto prije (nece valjda brizna na krenuti na fakultet, bez da nekome podari svoj cvjetic. Kazem titula, jer je naravno svi ljudi na tulumu pozdravljaju: ''Bok djevice.'' I sad, covjek ocekuje glupe fore.... ali ti njezini pokusaji gubljenja nevinosti su jednostavno ocajni. Pogotovo onaj dio sa djedom u komi. Boze mi oprosti, ali onaj ko je to smislio nije bas zdrav covjek. Ostalo, jako loše.... zapravo ni nema ostaloga... tako da - glumci jako losi. Film bez radnje, glumaca, scenarija i smisla. Nikako ne preporucujem - ako vam je dosadno radije odite brati ljubicice, nego gledati ovaj film. A ukoliko vam se zalomi... mozete se utjesiti jedinom dobrom stranom filma - traje sat i 20.

Dobro je...

kad sam počeo gledat film mislio sam da je opet riječ o nekom glupom seks teen filmu ali prevario sam se..film je apsolutno drugačiji i smiješan na čudan način..mislim ima toliko glupavih scena koje nemaju smisla ali te svejedno nasmiju...puno je zabavniji od recimo zack i miri snimaju pornić..prevrt radnje se cijelo vrijeme događa,film nije dosadan i mislim da je ovaj film izvrstan lijek za one nevine...poučan je također,gluma je fora,ima dosta zgodnih cura...najsmješnije mi je u cijeloj priči što ona pod hitno želi prestat bit nevina pa bi se kresnula(haha)s bilo kim i sad se događaju situacije kad ona probava sa nekim dečkom i svaki put drugim u krevetu al nikad ne uspije zbog nekih razloga npr neki kaže da se moraju 10 h seksat....hahahha...fora film i vjerujte mi punoooo drugačiji od ostalih filmova