Otmica metroa 123

Dijalog

Dvojica glavnih glumaca Washington i Travolta gotovo su neprestance u kadru što ostavlja malo mjesta za ostale likove i dijalog između njih dvojice zauzima 80% filma no niije loš, za neko veće ostvarenje trebalo je malo više akcije a i kraj je mogao biti drugačiji budući da navode da je triler.

Dosadno!

eto više ni dobra glumačka ekipa nije mjerilo za kvalitetu filma! jako sam se veselila filmu kad ono tri puta zaspala dok sam ga gledala! Sve već viđeno, ništa napeto ...jednostavno film koji neću pamtiti i sigurno ga neću gledat dva puta... šteta potrošenih dolara jer ipak je ovo remake a moglo je ostat samo na orginalu koji je i zbog vremena kad je snimljen bolji,zanimljiviji i gledljiviji

Razočarenje

Jedino što valja u ovom filmu su zvučna glumačka imena. Denzel i Travolta su pokušali od ničeg napraviti nešto. Travolta je pri tome i pretjerao. Ne znam kako je osmišljen lik Rydera u verziji filma iz '74-e, ali ovaj Ryder je meni besmislen - ponaša se kao da je upravo odslužio 10 godina u najokrutnijem zatvoru na svijetu, a navodno je poslovni čovjek sa Wall street-a? Sve je prenapadno i pretjerano - muzika (ako je ono muzika), to što se scene smjenjuju cijelo vrijeme tako brzo kao da je cijeli film ustvari najava za film pa je sve kao izrezano (oprostite mi na ovom laičkom objašnjenju). Možda sam očekivala puno zbog dobrih glumaca ali dobila sam samo želju da odgledam originalni film iz 1974. godine.

Šta Denzel radi u ovom dreku?

Denzel Washington je jedan od najboljih afroamreičkih glumaca današnjice pa me stvarno čudi što je prihvatio ulogu u ovom sranju. Gledao sam original s Robertom Shawom i mirne duše mogu reći da premašuje ovaj remake u svakom mogućem segmentu. Denzel je, kao što sam rekao je potpuno promašio ulogu (osim ako je prihvatio ulogu radi love onda ga razumijem ali i mislim da mora paziti na reputaciju) ali Travolta je očajan kao Ryder-o čemu su autori razmišljali kada su od glavnog negativca odlučili napraviti vjerskog fanatika.Film nema duše, dialozi su suhi, specialni efekti smiješni, ani nema humora kojem original obiluje. Sve u svemu preporučujem da pogledate originalan, a ovaj drek izbjegavate.

Katastrofa

Tony Scott zna i može napraviti dobar akcijski film ali njegov najnoviji 'The Taking of Pelham 1 2 3' to jednostavno nije. Nije mi jasno koliko Hollywood može napraviti remakeova filmova koji su originalu savršeni. Takav je 'The Taking of Pelham One Two Three' iz 1974. s Matthauom i Shawom, dok je njegov remake smijurija. Redateljski udio Scotta je po meni loš, jer njegova uobičajena "mahnita" upravljanja kamerom nikada nisu bila tako nepodnošljiva. Nadalje film ima toliko rezova, slow motion scena, te izgleda da Scott nije mogao u procesu montaže odoliti a da ne upotrijebi sve svoje fetiše koji dodatno pogoršavaju film. Scenarij je posebna priča pa tako treba kroz sat i pol prožvakati činjenicu da se cijela policija ne može sjetiti da je novac brže prenijeti helikopterom; pa kad već to i spominje Gandolfini onda barem zaustaviti promet. Zar ljudi ne staju u Americi kada čuju sirene? Treba također prijeći i preko činjenice da štakori smetaju specijalcima koji bi istog trena ubili Travoltu kada bi imali čisti pokušaj (a imaju ga cijeli film) jer takva uputstva imaju sve policije svijeta. Vrhunac svega je Washingtonovo besmisleno trčanje za Travoltom na kraju (zašto bi pobogu išao za kriminalcem sam, koji su mu motivi?) i poznata besprijekorna upotreba oružja iako prvi put drži pištolj. I kao da sve to nije dosta, naš glavni junak donosi mlijeko kući kao što mu je rečeno! Unatoč svim tim problemima, film donekle i funkcionira u početku a i zadržava kakav-takav ritam do trenutka kada radnja prelazi iz podzemlja na ulice. Tada pada u vodu ionako slab scenarij, te sav trud glumaca da održe film na životu. 'The Taking of Pelham 1 2 3' je užasna promocija pravih američkih vrijednosti na Scottov način te uvreda originalu kojeg mnogi nisu, a nažalost niti neće pogledati.

Napetost pod zemljom

Iako se radi o rimejku filma iz 1974.godine, prilagođenom savremenim tekovinama današnje civilizacije (mobilni, internet, web kamere i sl.), Tony Scott uspeva da nam predstavi priču na jedan drugačiji način. Dva glavna lika, dispečer podzemne železnice, Walter Garber (briljantni Denzel Washington) i okrutni, odlučni kriminalac Ryder, nekadašnji broker sa Wall-Streeta(John Travolta, sjajan kao negativac), dobar deo filma vode pravi verbalni rat. Dobrica je gore u kontrolnom centru, dakle iznad zemlje, a zloća je u metrou, pod zemljom - simbolično se prikazuje kome je gde mesto u radnji filma. Veoma zanimljiv, inteligentan triler, koji iziskuje od gledaoca maksimalno fokusiranje na svaku scenu, a posebno na dijaloge dva glavna navedena lika u filmu. Na kraju imamo ipak nešto što je i bilo očekivano, da potpuni amater u rukovanju s oružjem upuca kriminalca (policija dolazi kasnije, po običaju). Efektno, zanimljivo, napeto do samog kraja. Gledati u jednom cugu, bez prekida. Držiš rejting Mr.Tony Scott!

nije lose

Film je klasicna akcija.Za pohvalu svakako,dinamican,drzi paznju di kraja,malo kraj razocarava,ocekivan,da je kreativnije priveden kraju bio bi za cistu peticu,ovako solidna cetvorka.

Dosadno i razvučeno

The Taking Of Pelham 123 film je koji ćete pogledati i brzo zaboraviti jer jednostavno ne posjeduje niti jedan element koji bi vam se urezao u pamćenje. Film koji spada u žanr akcijskog trilera trebao bi imati intrigantan zaplet i akcijske scene koje ga podupiru čineći tako napetu cjelinu koja će vas držati u neizvjesnosti do samog kraja. Ovdje to nije slučaj. Cjelokupna se radnja svodi na dijalog Denzela i Travolte koji nam pokušavaju prodati priču sa dubljim značenjem koja će nas poučiti moralnim vrijednostima i prioritetima pojedinca. Iako je gluma dobra, ne uspijevaju jer je scenarij užasan. Neuvjerljivo je, također, što Travolta glumi burzovnog mešetara sa zatvorskom prošlošću, a priča poput crnaca iz geta koji nema završenu osnovnu školu ( bez ikakvih rasističkih aluzija, samo primjećujem ). Svaka mu rečenica počinje i završava sa ''motherfucker'', što postaje vrlo naporno nakon pola sata. Ne znam kako se priča na Wall Streetu, ali očito ga je zatvor jako pokvario ;). ''Zanimljiva'' je i uloga Jamesa Gandolfinija koji glumi gradonačelnika jer zapravo uopće nema smisla, tek toliko da se pojavi, potpuno nerazrađeno. Radnja strašno predvidljiva, bez ikakvog twista, napetosti ili akcije, a traljavi hepiend dolazi kao šećer na kraju.

odličan film!!!

Sjajan film sa dvojicom glavnih glumaca. Tony scot pokazuje da se vraća u formu nakon 3 godine a imamo i čitavu plejadu poznatih glumaca(pored washingtona i travolte imamo i jamesa gandolfinia i john turtura). Radnja je prožvakana nebrojeno puta,no vrijedi pogledati. preporučujem svim ljubiteljima filmova sa die hard scenariom!