sad se već stvarno isplati izdvojit tih "pišljivih" dva i neš sata xD Možda su u filmu trebali neke dijelove malo više objasnit,al' je sve sasvim u redu xD P.S. Čitanje knjige-oavezno! ;)

Sve bolji i bolji...

Harry Potter i princ mješane krvi -jako dobar film i jedva cekam posljednji dio...

Vrlo dobar

Film je vrlo smijesan osim Dumbledorove smrti i scene u spilji, ostalo je bilo vrlo veselo i zabavno ali mi se ne svida nesto kraj nema mi smisla al jedna visoka cetvorka! SVAKAKO POGLEDAT!

Mračno, zanimljivo i odlično zamišljeno

'Harry Potter i Princ miješane krvi' je najbolji Harry Potter film ali i najgora ekranizacija knjige o Harry Potteru. Predivno režiran, vrhunska kinematografije, odlični efekti, najbolja gluma; sve to odlikuje najnovijeg Pottera i kao takav to je objetkivno najbolji film o najpoznatijem čarobnjaku na svijetu. Fanovi knjige će biti razočarani pa će negativne reakcije uglavnom dolaziti sa te strane jer izgledu i efikasnosti filma se nema što prigovoriti. 'Harry Potter i Princ miješane krvi' cilja na široke mase, sa radnjom i krajem koji najviše pašu jednom blockbusteru. Pritom nikako ne mislim na djecu jer ovaj film je davno prestao biti dječji. Odmak od knjige se primjećuje u romansi; puno više vremena je u filmu posvećeno osjećajima između glavnih likova pa tako osim mladenačke zaljubljenosti (koje ima puno), vidimo i odnos Dumbledorea sa Tom Riddleom, te s Potterom. Titulu najbolje nove uloge zasigurno dobiva Jim Broadbent koji u ulozi Slughorna naprosto briljira. Kad sam kod glumaca, Daniel Radcliffe daje do sada najbolju ulogu, izbacujući Grinta i Watsonicu iz konkurencije, a Michael Gambon u svom najdužem Dumbledore pojavljanju daje možda i najbolju glumu u cijelom serijalu. Iako će biti prigovora zbog previše romanse ili zbog udaljavanja od knjige, svaki objektivni promatrač će lako uočiti kako je 'Harry Potter i Princ miješane krvi' bolji za stepenicu više od ostalih filmova iz serijala. Harry Potter je u rukama Yatesa postao punokrvni blockbuster s odličnom radnjom te tako još jednom uspio ismijati novije Hollywoodske uspješnice poput 'Transformera' i sličnih izrazito glupih filmova koji vrijeđaju inteligenciju gledatelja.

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

Solidno ali...

Moram priznati da kad sam prvi put u kinu odgledao "Half-Blood Prince" bio sam blago razočaran. Ali nakon drugog gledanja, priznajem da stvari ipak sjedaju na svoje mjesto. Šesti nastavak Harry Potter serijala je sasvim solidan film kome će većina potteroljubaca zasigurno zanemariti mane. Najveći problem filma je razvučenost i izbacivanje nekih ključnih elemenata iz knjige, i iako vas sve vodi prema finalu i smrti jednog od glavnih likova - puno pitanja ostaje visiti u zraku, tako da se film doima pomalo izdvojen iz cjeline. Što će se sigurno promijeniti kad se pojave zadnji nastavci i zaokruži priča. Glumci su i dalje odlični, i zanimljivo je gledati naše najdraže junake kako se nose s problemima adolescentne dobi. Možda će neki zamjeriti što je toliko prostora posvećeno ljubavnim dogodovštinama Harryja, Rona i Hermione ali za mene je upravo to najveći plus filma. Pohvala autorima i za dobrodošlu dozu humora usprkos tamnom i zlokobnom tonu filma. Iako fali malo više konkretnosti i zaokruženosti kao kod prijašnjih filmova, Princ miješane krvi je više nego solidan i, naravno, obavezno gledanje za sve ljubitelje Harryja Pottera. Sectumsempra!

ma to je super

meni je SUPP

ima nade

prvi dopadljiv filmić o sad već adolescentnom čarobnjaku....

još jednom maestralno...

velik sam obožavatelj harrya i moram reći da možda recenzija neće biti objektivna. Film je uistinu odličan, pročitao sam sve dijelove knjige i mislim da je ova po šesti put održala uspješno prenošenje događaja iz riječi na veliko platno. Film je napet,zabavan, vrlo duhovit po čemu se možda i najviše razlikuje od prethodnika, a i mračan pomalo, iako ne baš najmračniji od svih, kako sam čitao u najavama, u tome bih prednost ipak dao četvorci. Nažalost, i to je kao i sve ostale, preneseno iz dugačke knjige od oko 600 stranica, a ako je u prvom filmu puno toga falilo iz knjige od 250 str, možete misliti kako je sad, međutim, mislim da su vitalni dijelovi knjige dobro i ukomponirano ispričani i na filmu, ali kao obožavatelju knjige, uvijek mi je za svaki dio žao što je nešto moralo ostati zatočeno na papiru, a tu bih istaknuo kao minus sprovod Dumbledorea, Harry i Ginny, te ostatak obitelji Weasley pod praznicima, međutim nikoga od njih nismo upoznali ni u prijašnjim nastavcima , atrebali smo, pa ajde... ipak moram reći da, iako se je david yates petim nastavkom dokazao kao dobar redatelj i zadovoljan sam njegovim uratcima, ipak mi je ostao dojam da je Mike Newell koji je režirao četvorku ostao zapamćen kao najbolji redatelj HP-a, on bi možda da je nastavio režirati 5 i 6-icu donesao malo više doze mračnine i napetosti koje ovim završnim nastavcima treba, četvorka je zaista bila perfektna. međutim super film, jedina zamjerka mi je nešto slabija gluma, scene u kojima je harry tužan i plače su totalno isforsirane i neuvjerljive, i za hermionu ista stvar, ali opet ću filmu dati peticu. nije čista, ali je 4,9. pogledati obavezno!

Jako dosadno

Vjerujem da većina vas koji su gledali HP i čitali knjige. Knjige su poslije 4-tog dijela bile dosadne i razvučene, napisane samo da bi se zaradio novac. Tako je i sa filmovima, ali još gore jer redatelj intepretira knjigu kako on želi i često izbacuje ključne djelove radnje. Kao i u svakom HP filmu nas dave sa metlobojem, makar 15-ak min. Već viđeno - 5 puta. Specijalni efekti su odlični, kao i u svakom blockbusteru, ali to nije film. imam osjećaj da su odnosi izmedju hermione i rona preslabo obradjeni a jos gore je izmedju hp ginny koji su zapostavljeni. sukoba sa smrtonoscima mi je nekako premalo, to bacanje magija je ispalo premlako. najgluplja stvar je svakako kad dubledore pogine i svi nesto svijetle sa stapicima. jako lose, vidio sam komcerte gdje ljudi svjetle sa upaljacima koji izgledaju impresivnije od ovoga... osim toga radnja je nekako prerazvucene i dva i pol sata je svakako previse za ovakav film koji je prevenstveno namijenjen djeci. ovako smo dobili film koji traje predugo za djecu a malo ipak previse djetinjast za stariju publiku. sva sreca da je generacija koja odrasla uz hp sada stasala pa im je ovo jako zanimljivo, gledati svoje junake utjelovljene na filmu. i glumci su jednostavno prestari za ono sto se izdaju - djecu. od mene 3 za film

Harry

Posto mi je Princ mjesane krvi inace najdraza knjiga iz ovog serijala... ocekivala sam puno od filma. Nisam se jako razocarala.... iako moram reci da od mracnog nema nista. Dapace, vrlo je smijesan. Osim Dumbledorove smrti i scene u spilji, ostalo je bilo vrlo simpaticno i veselo. Posto su pocele i ljubavne zavrzlame, film je bio sve samo ne najmracniji dio Harry Pottera. Kad smo veckod ljubavnih zavrzlama, sve pohvale na odnos izmedu Rona i Hermione, ali Harryja i Ginny su totalno zapostavili, posto su oni pola knjige bili zajedno... a ovdje je pala jedna pusa iz koje se nista nije dalo zakljuciti. Ostalo, vrlo dobro.

HP 6

Po svemu sudeći, Harryjevi fanovi su oduševljeni, pa tako i ja s njima, baš kao prava obožavateljica lika i djela Harry Pottera i svih njegovih prijatelja i neprijatelja. Aplauz za J.K.Rowling koja nam je dala izvrsnu priču. No, ajmo sad na detalje o filmu. Priznajem, jedva sam dočekala da film dođe u kina i naravno među prvima sam kupila karte kako bi još jednom mogla uživati u zgodama i nezgodama mladog čarobnjaka. No, imam par zamjerki, a to je da su neke važne stvari iz knige izbačene. Znam, znam, sve je to redateljev pogled na knjigu ali opet...pa čovječe, ne možeš izbaciti najvažniju borbu u filmu (borba u školi) i sprovod najboljeg ravnatelja škole vještičarenja i magije Albusa Dumbledora. Ali opet, te stvari znaju oni koji su knjigu pročitala. Kao jedna od tih nije mi uopće bio problem pratiti film jer mi je sve bilo jasno no i meni je neš' falilo, neki sitni detalji. Dok s druge strane, oni koji knjigu nisu čitali nisu pohvatali sva događanja. To zaključujem prema milijn pitanja koja sam dobila od svoje prijateljica koja naravno knjigu nije čitala. U filmu mi nedostaje Dobby,Kreacher,Tonks,Bill, Fleur i mnogi drugi a i neke scene su mi malo bespotrebne kao npr.scena požara kuće Weasleyevih. Također se neke scene čine nedovršene, no opet kažem, kako sam ja pročitala knjigu meni nije bio nikakav problem povezati sve. Slažem se da su specijalni efekti fenomenalni, iz filma u film sve bolji. Sve ostalo je po starom. Najbolji dio svega je bio taj da sam skoro sve zamišljala baš tako kako je u filmu. Kao zadnje ću samo napomenut odličnu glumu Helene Bonham Carter kao Bellatrix Lestrange i Alana Rickama kao Severusa Snapea,moji naj glumci od svih u HP-u. Zbog par sitnica dajem 4 al' jako dobra četvorka. =) A sad strpljivo čekam zadnja 2 nastavka Harry Pottera. Vidimo se svi u kinima u 11.mjesecu sljedeće godine btw.najdraža scena: kad Harry popije Felix Felicis, prezakon =)

loše

Moram priznati najlošiji H.P. do sada. Nepovezano, fragmentirano, dosadno. Kada su Poter i D. bili u onoj špilji, mislila sam da gledam Gospodare prstenova.

Princ miješane krvi

Ovo je do sada najmračniji dio serijala, što je i normalno s obzirom da se zlo navlači nad čarobnjački i bezjački svijet, opasnost je sve bliža, smrtonoše sve jače i opijene prvim pobjedama. Helen Bonham Carter kao Bellatrix Lestrange je fantastična, Tom Felton kao Draco Malfoy je pokazao velike glumačke potencijale, da ne pričamo o Alan Rickmanu kao Snapeu koji mi je privukao pozornost već u prvom dijelu. Dobri mali čarobnjaci su odrasli, i divno je pratiti kroz filmove ista lica kako rastu i razvijaju se kroz serijal. Sada su došle na red i pubertetske mušice i prvi ljubavni problemi. Ovaj film je puno bolje prenesen iz knjige nego prethodni, ali ipak preporučam čitanje knjige.

Svaka čast!

Skroz sam oduševljena!Još sam namjerno šestu knjigu pročitala prije filma,iako mi to nije bilo u planu(htjela sam je čuvati za poslije šestog),sad mi je drago što jesam!Film je spektakularan,efekti,sve!U prvoj sceni-u Londonu,kod onog mosta-mislila sam da gledam u 3D tehnologiji,tako dobr su bili efekti!Napokon je došao i Harry uz kojeg sam se mogla nasmijati do suza,a pogotovo smiješan je bio Horace Slughorn!Ujedno i prvi Harryev film u kojem sam mogla uz smijeh (naravno) uživati u ljubavnim jadima puberteta!Sigurno dugo iščekivan film godine,i najbolji od svih Harrya!Vrijedi u kino ići i 2 puta zbog njega!

Princ je zakon!

I to sam dočekala – ha! posljednji Potter kojeg sam gledala ostavio mi je mlak okus u ustima a sad i znam zašto – jer nisam bila zaražena «potteromanijom» kao što sada jesam! :-) Jučer, prvog dana prikazivanja filma u Zagrebu napokon sam pogledala film kao potpuni obožavatelj serijala! Istina, opet imam malu zamjerku – pred kraj filma tako su otegli scenu u pećini da mi je to ipak bilo too much! Al cijeli je film tako zabavan, tako vrckast i brz pa je to otezanje na kraju bilo zato posebno bolno... šmrc! Nisam osjećala Voldemortovu prijetnju iako kažu da je film mračan i apokaliptičan? Ja sam se došla zabavljati pa sam mračne scene jednostavno nekako previdjela – jer su veselje i humor prevladali i u dvorani se često čuo zajednički smijeh. A na kraju i plač. A sad o glumcima :-) Moj najdraži Alan Rickman odličan i predobar, malo ga ima, ali u nekoliko zbilja odličnih scena – recimo, s Malfoyem u kupaoni i na kraju filma, u astronomskoj kuli kad stavlja prst na usta ušutkavajući Harrya da se ne otkrije. Pravi princ miješane krvi! Iskreno, najviše sam uživala gledajući malog zločestog Malfoya – velik dio filma nosi baš on, Tom Felton kao Draco i mislim da je bio odličan. Grozničavost i strah, predanost zadatku, bijes – lijepo i fino odglumljeno. Al najbolja scena je kad Harry pokazuje Hermioni da nije Ronu u sok ulio Felix Felicis. Zakaj? Zato, ne znam zašto. Samo dobra gluma bez dodataka :-) Film je u svakom slučaju dobra zabava, ja ću ga pogledat još koji puta, zasigurno, da uživam u magiji koju donosi u svakom pogledu.

extra

ova recnzija ne moze bit objektivna jer sam jedan od najludih potteromaniaka.stvarno film je savrsen prventstveno zbog rezije:david yates je redatelj koji je od harry pottera stvorio lika od krvi i mesa punog teen problema i punog problema za svijet.istovremeno je ovo nasmjesniji i natuzniji dio.apokalipticki i mracan kada gledamo kako gori dom a ne kuca wesleyewih.prikaz malfoya,snape,dumbldore svih bio je predobar ali netko se uzdignu iznad svih.helena bonham carter kao bellatrix je apsolutno vanzemljska.sto je joker batmenu to je ona harryu potteru.takva gluma je apsolutno maestralna.je da mi je ona najdraza glumica ali ovo stoji.glumci su svi najbolji iz britaske stare skole glume koje sam zagrizeni fan vjerovatno zbog samo harrya.gluma prefektna rezija takoder scenarij zadovoljavajuc(ipak sam ludi fan harrya dosta mi toga fali,trebat cu gledat jos nekoliko puta da se naviknem da nema onog djela s voldemortovim sjecanjima na ubojastva i kraduom predmeta za horkuse)fotografija i opcenito scenografija glazba sminka efekti daju magicni efekt koji je u ovom djelu mracan.film je najbolji blokbuster godine za mene,uistinu savrsen.na kraju hvala cijeloj ekipi za najbolji harry dosada a ocjena je beskonacno dobra 5.da ima 5555555555555555555555555555555555555555555555555555555555 ovakava ocjena dao bih je jer to je harry,magija,djetinjstvo moje koje raste paralerno sa likovima.

Harrry Potter i Princ miješane krvi

Po traileru se čini kao da ce ovaj nastavak biti sasvim ok,da ne kazem i odlican.5. dio me malo razočarao,ali to nije nista sto sjajna produkcoja ovoga fila nemože rijesiti. Preporucujem da se pogleda. Biti ce na Pulskom filmskom festivalu. Festival ce se održavati od 18. do 25. 7. 09. i jedan od tih dana bit ce prikazan Harry Potter i Princ miješane krvi.