Lara Croft Tomb Raider: Kolijevka života

MALO BOLJE

TREBALO BI DA NAPREDUJU DO DOBROGA

može bolje

pomalo dosadan

Dosadno!

Ne mogu vjerovati da je onako dobar prvi dio morao dobiti ovaj grozan nastavak.Ali film još nekako drži Angelina Jolie.Ali radnja je tako glupa da,...mislim stvarno,nemogu vjerovati da film,...ma joj.Nemam rječi.

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

tko je izgubio mozak???

mi koji gledamo/smo gledali ili oni koji su ovaj film napravili, pitanje je sad. mislim obje grupe ljudi. prvi nastavak je bio podnošljiv, ali ovaj je sve najgore. chriss barrie je jedino osvježenje ( a to je bio i u prvom nastavku), ali mu ovo nije trebalo. snimio je on dosta boljih stvari (viva red dwarf). užasno loše.

ajme meni

Kao veliki fan serijala igrica Tomb Raider, moram priznati da me prvi film strašno razočarao, a drugi razbijesnio. Film nema niti šarma kao Indiana Jones niti humora kao Mumija, ima jedino uvijek prekrasnu Angelinu Jolie, a kao što smo vidjeli, to nije dovoljno za dobar film. Lara se doima preozbiljnom i preplastičnom, odijela koja nosi nemaju veze s mozgom, a akcijske scene su sve samo ne uzbudljive. Radnja je toliko dosadna i besmislena da je nećete ni pratiti, režija je otišla u skroz krivom smjeru, a ostatak glumaca djeluje nezainteresiranije za glumu od Lare. Užas. Fanovi stop, ostali...isto stop! Ocjena: jedva 2 (zbog Chrisa Barrie-a)

Loše

Ja sam veliki fan Tomb Raider igara, ali koliko god volio Laru i njezine pustolovine ne mogu ocijeniti ovaj film većim od 2. Kritičari su najviše “ispljuvali” prvi film o Lari zbog pretjeranih akcijskih scena i lošom radnjom. Dakle sve se svodilo na prikazivanje fizičke sposobnosti okretljive Lare, pa su u nastavku odlučili napravit bolju radnju, a malo smanjit akciju. Rezultat: smanjenje akcije, radnja još dosadnija. Ovako loše filmsko izdanje Lara nije zaslužila jer taj lik ima toliko potencijala koje bi ljudi s malo više talenta i mašte pretvorili u zanimljiv i zabavan proizvod (primjer Mumija). Snimanje loših filmova prema igrama je postala svakodnevica, ali ne zato što je nemoguće napravit dobar film, već zato što oni u Hollywoodu misle da je sama popularnost igre dovoljna za prolaz filma na kino blagajnama. Takvi projekti se pretežno daju ne previše talentiranim redateljima ili redateljima koji ne shvaćaju igru, pa naprave film po svome, a to onda nije to. Iz te hrpe redatelja iskače Paul Anderson koji je napravio solidan Resident Evil, a trenutno radi na još jednom gamerskom hitu – Aliens vs. Predator. Osim filmova nastalim prema igrama danas je “moderno” raditi filmove prema stripovima, ali za razliku od filmova prema igrama, filmove prema stripovima režiraju najveći redatelji današnjice (R. Donner, T. Burton, S. Raimi, Ang Lee…). Ali vratimo se mi na Kolijevku Života. Na žalost ne mogu izdvojiti niti jednu dobru akcijsku scenu. Jedna od većih pogrešaka je udruživanje Lare s onim tipom koji joj je trebao pomoći, na kraju joj samo odmaže a Lara sve radi sama (baš kao što i treba). Odabir Larine odjeće je loš. Dok su u prvom filmu njezinu tradicionalnu odjeću (smeđe vruće hlačice i zelena majica bez rukava) ucrnili, u Kolijevci su i to izbacili pa je Lara neprepoznatljiva u nekakvoj bezveznoj odjeći (neoprostivo i nepotrebno). Kraj filma je loš na kvadrat.

E moja Angelina...

Katastrofalno loš film....To je sve što ću reći...Šteta filma i žali Bože para....Katastrofa....