Isijavanje

FILMSKE MAJICE

Ispričavam se na trolanju..specijalna ponuda za ljubitelje svih filmskih klasika. Majice sa kultnim filsmkim motivima potraite na stranici filmske-majice-filjo https://www.facebook.com/filmskemajicefiljo?ref=hl

The Shining

Ovaj film nije tipičan horor u kojem se događa more ubojstava i proljeva na litre krvi i nemojte za film očekivati da je takav,ali film nije ni na trenutke dosadan ili naporan iako traje 2 i pol sata.U filmu je sve savršeno od maestralne režije Stanley Kubricka do zastrašujuće glume Jacka Nicholsona,ali najviše bih pohvalio glazbu u filmu,koja je stvarno savršena! Film je stvarno sjajan horor/triler,jedino sto zamjeram filmu je gluma glavne ženske uloge Shelley Duvall,koja je stvarno loša. Ocjena filma:8/10

super

najbolja recenica je Heeere's Johnny!

The Shining

ovo nije horor vise mi ide na triler uopce nije strasan cak mi je i malo glup predugo traje

Sigurno među top 3

Kome se ovaj film ne svida, onda ne treba raspravljat o horor filmovima pogotovo jer ovo nije samo dobar horor, vec jedan od najboljih filmova dosad snimljenih.

Ispred svog, a i ostalih vremena

Cesto cujem komentare kako je film dosadan, kako nije strasan,kako se u filmu nista zapravo ne događa dok Jack ne uzme sjekiru i slične komentare. Takvi komentari dolaze iz usta onih kojima je najbolji horor ''Znam sto si radila proslog ljeta'' i ostali sličnog sadržaja. Ni najnoviji epitet ''Najstrasnijeg filma svih vremena'' neće pomoći jer će svi pomisliti kako je svaka scena iskakanje iz stolice. No, ne radi se o tome. Radi se o tome da je ovo prije svega FILM,ne horor film, nego FILM, a onda dolazi prefiks horor. Jeste li ikada gledali film, i niste znali o cemu se zapravo radi, a onda iz scene u scenu tonuli u nekakvo stanje u kojem jedva čekate iduću scenu? To je odlika dobrih filmova, a još usto ako je film po sadržaju strasan, onda se to moze nazvati dobrim horor filmom. Film koji je očito bio ispred svog vremena, ne gubi na svježini ni u današnja vremena, kad vladaju neki drugi 'horor principi'. Je li najstrašniji teško je govoriti, ali nije teško zaključiti da je jedan od najboljih horora ikada snimljenih.

Isijavanje

Film kao teorija je jako dobar,inace sam fan filmova po pričama stephen kinga.Ali imam jednu zamjerku a to je,Jack od pocetka filma je malo poremecen,a to je totalno nevjerojatno zbog cinjenice da je on trebao "poluditi" u hotelu zbog duhova koji su ga lako pridobili zbog njegovog slabijeg "isijavanja",zato mi je draza kingova verzija filma isijavanje nego Kubrickova,ali sve u svemu ovaj film zasluzuje ocijenu 4 koju sam mu dao jer je jedan od najstrasnijih i nastranih filmova svih vremena.

razočaravajuće :(

Može biti da sam previše očekivala od ovog filma jer sam ga tek nedavno pogledala, a o njemu sam dosad čula samo najbolje. Nažalost, nije ispunio moja očekivanja. Prvo, film nije niti napet niti jeziv (a uzmite u obzir da sam inače podosta strašljiva kada su u pitanju horror filmovi).Čak mi je Kingova knjiga bila jezovitija. Osim toga i radnja se odvija presporo. Film su mogli komotno skratiti bar za pola sata. I malo veće razočarenje: znam da filmovi rijetko kada vjerno slijede knjigu i to je ok; nešto redatelj izbaci vezano uz knjigu, ponešto i sam izmisli; ništa novo... Ali ipak, ne mogu prijeći preko toga kako je prikazao malog Dannya. Ne znam da li mi blesavije izgleda da Tony živi u njegovim ustima (?!), ono "signaliziranje" prstom ili promukao "Tonyev" glas. A i lik Wendi izgleda pomalo umobolno. Nije ni čudo da se Kingu nije svidio film...

Neobično i zanimljivo

Ovaj film valja pogledati i ako niste ljubitelj horora, barem jer dolazo od Kubricka i jer je dio opće kulture filma barem šta se horora tiće. Film je polaganog tempa, statičnih kadrova koji su lako razumljivi. Hotel je zbog boja i ukrasa vizualno privlačan. Atmosfera je hladna i jeziva. Gluma odlična. Osim Shelley Duvall. Tko voli horore bez krvi sa pričom koja se razvija kadrovima a ne dijalozima onda neka ovaj film svakako pogleda. Površno gledanje ovog filma može ga učiniti dosadnim, no ako pratimo ponašanje likova u njihovoj okolini onda će film biti jako zanimljiv. Kraj filma potiće na razmišljanje. Kadar sa prikazom fotografija i prošlosti hotela.

Sjaji i dalje

Film koji je s vremenom sve više i više dobivao na značaju, doguravši do statusa ponajboljih filmova velikog genija Kubricka. Interesantno da je Stephen King bio prilično nezadovoljan Kubrickovom ekranizacijom, pa je kasnije surađivao na izradi serije koja je njegov roman pratila doslovno. No, ono po čemu će se 'Isijavanje' naći u svim filmskim antologijama, nedvojbeno je scena pomahnitalog Jacka dok kriči 'Heeeeeere's Johnny!'. Scena nastala zahvaljujući Nicholsonovoj improvizaciji i Kubrickovoj ideji da je snimi ležeći s kamerom između Nicholsonovih nogu.

klasik

jedan od najboljih filmova ikada, bez rasprave. koliko ga god puta pogledao, svaki je novo iskustvo i potpuno oduševljenje. a što drugo mozemo ocekivati od kombinacije genijalaca kubrick / stephen king, te savršene kombinacije glumaca. jednostavno neponovljivo iskustvo, neuporedivo današnjim polufilmovima te vrste (čast izuzecima).

Overlook Hotel

"...Darling. Light, of my life. I'm not gonna hurt ya. You didn't let me finish my sentence. I said, I'm not gonna hurt ya. I'm just gonna bash your brains in. I'm gonna bash 'em right the fuck in..." Ovaj film je čista klasika. Zanimljiva priča, atmosfera jeziva, psihološki profil razrađen perfektno i naravno nitko to ne bi bolje uradio od Mr. Nicholsona. Vožnja kroz Overlook hotel bila je pakleno jeziva.

o da!

jedan od najboljih hororaca ako ne i najbolji.Ugođaj je pre jeziv.Jack je predobar-mimike izvrsne.Od filma se naježite.

neponovljivi kubrick

kubrick ruzla u svom filmeku shining, bez ijednog tipicno hollywoodskog napadaja na ljudsko srce(pod tim mislim iskakanje iz ormara:D)ispunjava prostoriju jezom.kubrick je dokazao da se bez naglih pokreta i glasne muzike film moze napraviti strasnim. divim se covjeku koji je uz savrsen scenarij izabrao genijalne glumce, shelley duvall onako mrsavu i u startu izmucenu, prestrasenu zenu koja zeli oprostiti sranja koje je zbog alkoholnog ludila radio njen muz sinu dannyu.svako divljenje nicholsonu zbog glume,koji pogledi, koja mimika,ah..danima bi se moglo pisati o shiningu a ja sam godinama gledala iznova i iznova film trazeci bar neku sitnu, majusnu pogreskicu.NEMA JE!

Redrom

Svako ko kaže da ovaj film nije baš nešto očito ili je obožavatelj Vriska ili je gledo neki drugi film!!! Film skoro pa nema muzike a cijelo vrijeme je neki osječaj tjeskobe u zraku!Ako malo analiziramo novije horore vidimo da se 90% strave stvara muzikom..oduzmite im muziku pa da vidimo šata ostaje!!! Ja sam gledao film u mraku i sa bobrim ozvučenjem,vjerujte nije baš lako otič na WC poslje toga!! Film koji je snimljen prije 25 god. i još te danas te uspije zastrašit,prava je rijetkost!!

JEZIVO REMEK-DJELO!

Ovo je jedan od rijetkih filmova koji me svakim novim gledanjem ponovno uplaši. Isijavanje je klasik među hororima i jedan od najboljih horora ikad snimljenih. Ovaj me film držao na rubu sjedala i nisam mogao prekinuti gledanje ni na sekundu. Isijavanje nije tipičan horor o ukletim kućama. Jack Nicholson je savšen za ovu ulogu i jedina osoba koja ju je uopće mogla uspješno odigrati. On je jednostavno briljantan u ulozi alkoholičara koji se koleba na rubu ludila i koji se iz obiteljskog čovjeka pretvara u okrutnog luđaka koji želi ubiti sve koje vole. Glumački nastup Shelley Duvall je stvarno loš. Danny Lloyd je odličan u ulozi dijeteta koji ima zamišljenog prijatelja Tonija i koji pomoću 'isijavanja' vidi prošlost ukletog hotela u kojem se nalaze. Stanley Kubrick je sjajno režirao ovaj poseban horor. Ovo je jedan od najboljih njegovih ostvarenja. Sve je u ovom filmu strašno i jezivo. Dugi kadrovi (tipično za Kubricka), jako jeziva i iritantna glazba (koja je ponekad neslušljiva), zastašujući prizori, itd. Ovaj će vam se horor uvući pod kožu i držati vas budnim barem jednu noć, a možda ćete se i kloniti kade neko vrijeme. Isijavanje je kultno remek-djelo kojeg filmofili ne smiju propustiti. Ocjena filma: 5

Tak-tak

Film mi je malo dosadan,ali je dobar sadržaj filma.Film sam pogledao samo zbog sadržaja.Ali dok sam ga gledao,pa to je strašno!Wendy ili kako se već zove me ubila u pojam.Pa to je najgora gluma koju sam vidio.Za razliku od Nicholsona,ali čak i klinca.A i muzika je malo živcirajuća.Tko hoće neka pogleda,ali ako misli da je odličan...Čini se da će se prevariti.

Ocjena recenzije: 2.43 Tvoja ocjena: -

nist posebno

Bilo mi je dosadno i odlucila sam pogledati taj filmic jer mi je puno ljudi reklo da je super, al nakon sto sam ga pogledala nisam ostala impresionirana. Ona zenska u filmu mi je presmijesna, podsjeca me na Pheobe iz Prijatelja, mali je super odglumio i naravno Jack. Radnja je ok, ali fakat nista posebno. Bolji mi je identitet, ak smo vec kod psih.trilera

Ocjena recenzije: 1.29 Tvoja ocjena: -

Freaky!

Za razliku od današnjih filmova u kojima čovjek većinom zna što će se sljedeće dogoditi, 'Isijavanje' nudi i neke čudne/bizarne/šokantne i teško shvatljive alternative! :)

neispunjena očekivanja

zaista sam od ovoga filma mnogo toga očekivao. s time što mi je veliki jack jedan od najdražih glumaca, što je film jako hvaljen, i sve ostalo... ali film me je jako razočarao, stvarno jaaaaako. gluma je očajna-shirley duvall glumi toliko prozirno neuvjerljivo, da je živi užas gledati. strašno

Ocjena recenzije: 1.89 Tvoja ocjena: -

Stanley & John

Dvojica navedenih majstora sedme umjetnosti ne mogu pogriješiti. Stanley je kao redatelj napravio izvrstan posao, a Jack je super odglumio svoju ulogu. Ali prema meni Shelley Duvall je svojom glumom "otela" čitav film. Njena interpretacija je najupečatljivija u cijelome filmu. Iako je možda u sredini filma prazan hod, zbog dinamične radnje lako se "preboli". Vizualno atraktivan film, šarenilo boja u hotelu je zanimljivo... No ipak filmu nešto fali. Ne znam točno što, no nedostaje onaj finalni osjećaj nakon gledanja film.

Kubrickov doprinos antologiji horrora

Iznimno cijenim Stanleya Kubricka, ne samo kao redatelja, već i kao inteligentnog manipulatora medijima i recentnim trendovima. "Isijavanje" ne bi ubrojio među njegova remek-djela, ali film i tako ubrajam među najveće horrore dosad snimljene. Film je neobičan i po tome što je možda jedini koji se odmaknuo od svoga predloška i POPRAVIO ga. Može se King žestiti koliko hoće (na što ima i pravo, budući da je on autor djela) i snimati koliko hoće sterilnih i dosadnih TV-ekranizacija (nedavno na HTV-u), ali Kubrickova je vizija zastrašujuća - standardno hladna, pedantna i monumentalna.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Heeere's Johnny!

"Isijavanje" slovi kao jedan od najboljih horrora no Kubrickov film nadilazi žanr. Riječ je o filmu koji zbog niza dvosmislenosti savršeno funkcionira na nekoliko razina, tako da se može tumačiti kao djelo u kojem su duhovi stvarni i kao djelo u kojem nisu... Postoje dvije verzije filma, "američka" (duža) i "internacionalna" (kraća) i obje su službene jer je Kubrick od filma "Lolita" (1962) imao apsolutnu kontrolu nad svojim filmovima. Kubrick je preferirao "internacionalnu" (kraću), ali je tolerirao postojanje obje verzije što je često razlog pomutnje među filmofilima. U Europi je na video-kasetama i na DVD-u kao dio "Stanley Kubrick Collection" službeno izdana samo "internacionalna" verzija pa je mnogo poklonika najvećeg filmskog genija Stanleya Kubricka uskraćeno da pogleda obje verzije Kubrickovog remek-djela (02. Travnja, 2004. HRT je prikazala "američku" verziju filma). Iako je film kao i međuostalim svako drugo Kubrickovo ostvarenje podijelilo i publiku i kritiku, neosporno je riječ o genijalnom i vizualno savršenom filmu.