Film je super , gledam tu sve puno negativnih komentara bez razloga i uopće nije predug.

Velika 0

Očajno loš film kakav može režirati samo Quentin Tarantino.

lošee

Film je sranje,izgleda sve što tarantino snimi treba dizat u nebesa,svaka čast za minuli rad ali ovaj film po meni ne vrjedi pet para,ocjena 1

Razočaranje

Tarantino je pisao scenraij za ovaj film 10 godina? Ako je već radio svoju verziju 2. svj. rata onda je bio totalno bez inspiracije. Pa ja da zapalim joint par puta smislio bi bolji scenarij. Film se zove Nemilosrdni gadovi?! A od gadova jedino Brad Pitt ima nekakvu ulogu, s naglaskom na nekakvu, jer se totalno preserava sa južnjačkim naglaskom i glumi u filmu koji je predug nekih 15-ak minuta. Shosanne kao osvetnica je prelosa, tu shemu je ispucao sa Kill Billom... Pola filma je totalna dosada. Prva dva chaptera su ok, nakon toga bezvezni dialozi koji nemaju veze s ničim, kao npr ono pogađanje slavnih ličnosti. Jedino sta bih pohvalio je glumac Waltz koji glumi brutalno dobro. One face kad je radio i onaj smijeh, pa onaj dialog o stakoru i vjeverici je predobar.. Još sad kad sam čuo da je film trebao prvotno trajati 3 sata, looool. Pa tko bi to normalan izdržao?! Tarantino je najbolje ilmove snimao kad je imao ograničen budžet, odnosno jako malen. Psi iz Rezervoara su snimljeni praktički u jednom napuštenom, derutnom hangaru i film je epski...Pakleni šund je isto odličan, ostalo je katastrofa. Jackie Brown je solidan... On živi na račun stare slave i to treba otvoreno priznati.

Prokletnici

Polazeći od premise:'Bilo jednom u Francuskoj okupiranoj Nemcima...', Quentin Tarantino daje svoj pogled na zbivanja u II sv. ratu, stvarajući alternativu već poznatim istorijskim činjenicama. Priča prati nekoliko ljudskih sudbina obuhvaćenih ratnim vihorom.Pošto je jedina preživela masakr svoje porodice, mlada francuska Jevrejka Shosanna Dreyfus (Mélanie Laurent) uspeva da se dokopa Pariza, gde dobija novi identitet kao Emmanuelle Mimieux - vlasnica i operater bioskopa. SS pukovnik Hans Landa (Christoph Waltz), poznat i kao 'Lovac na Jevreje', svoj posao obavlja veoma ozbiljno i temeljno, isturajući svoj šarm u prvi plan iza koga vešto skriva svoju tamnu, svirepu stranu.U cilju odmazde, Ameri šalju na teritoriju okupirane Francuske jedinicu sastavljenu od jevrejskih vojnika, poznatu kao 'Prokletnici', čiji je zadatak likvidacija nacista na raznorazne načine, gde su ogromni noževi, bejzbol palice, maljevi i ostali alati samo sredstva koja opravdaju kranji cilj – uništenje Trećeg Rajha.Na čelu jedinice je poručnik Aldo Raine (Brad Pitt) čovek koji ima u sebi i indijanske krvi, a to znači hrabar ratnik koji je spreman da ispuni najveću misiju savezničkih snaga – da zbriše s lica zemlje lidere Trećeg rajha, uključujući i samog Führera... Napraviti ratni film sa referencama na neke klasike pre svega na spaghetti vesterne, mada tu nisu izostavljeni čak ni niskobudžetni filmovi (nasilje, crni humor) jeste tipično za jednog filmskog stvaraoca kao što je Tarantino.U ratnom okruženju pratimo sukob intelekta, dva pronicljiva čoveka koji kroz svojevrsnu 'šahovsku partiju' vuku dobro osmišljene poteze (obrati pažnju na brojne dijaloge) koji mogu biti smrtonosni za protivničku stranu.Originalno, osvežavajuće, zabavno, a trajanje od 153 minuta se i ne primećuje, jer radnja teče glatko (imamo poglavlja), upoznavajući nas sa galerijom raznih likova u tumačenju renomirane internacionalne glumačke postave (glumac je morao da bude izabran iz one zemlje odakle je određeni lik).Odličan soundtrack je nešto očekivano za ovakav film, a svakako da samo daje poseban kvalitet (i tu su jasne aluzije na neke ranije svima dobro poznate filmove).Odlično nema šta, svakako valja da se odgleda, jer Tarantino nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

Sve što je lijepo, rijetko je!

Nisam ni sumnjao da Tarantino može biti ovoliko lud i hrabar i ovakvo nešto napraviti. Provokativno, inovativno, ali i vraški zabavno! Cristoph Waltza sam zavolio kao da sam već godinama s njim prijatelj i molio sam Boga da osvoji Oscara onu večer jer ga je usitinu zaslužio. Gledao sam i film The Hurt Locker prije dodjele Oscara i smatram da je ipak film zaslužio još pokojeg Oscara. Pitam se samo kakav bi mi bio isti ovaj film da sam Židov. Zamislimo samo što da napravi Tarantino film u kojem Hrvati nemilosrdno kolju Srbe. Zaista, remek-djelo!

JEDAN OD BOLJIH

Inglorious Basterds je jedan od boljih filmova koje sam pogledao. Radnja je dobra, glumačke izvedbe su odlične (pogotovo Christoph Waltz koji je genijalan!), a svi valjda znamo da su Tarantinovi filmovi krvavi! Najjača scena u filmu je kad glume talijane i kad Waltz počne umirati od smijeha. Svakako pogledajte ovaj film! Uživat ćete!

Nemilosrdni gadovi

Jedino što mi je ostalo u sjećanju pola godine nakon gledanja ovog filma je Chritoph Walt! Čovjek je genijalan! Onako dobru glumu odavno nisam vidjela, po meni je zasjenio sve ostale glumce. Radnja filma je dobra, vrijedi pogledati iako je dooosta dug.

Christopha Waltza

Gluma Cristopa Waltza u ovom filmu zasluzuje nagradu za životno dijelo,ostalo u filmu Tarntinovski krvavo

5

U dvi rići sve stane (valjda me neće cenzurirat: do jaja!

Inglourious Basterds

Tarantino više ne radi remek-djela poput 'Pulp Fiction' ili 'Reservoir Dogs', ali svaki njegov novi film je vrijedan pažnje. Nakon lošeg 'Grindhousea', Tarantino u 'Inglourious Basterds' dokazuje koliko je spreman otići u svojoj kreativnoj ludosti što se vidi iz predstavljenog scenarija. Iako mu dijalozi već dugo nisu bili tako dobro napisani i izvedeni, film je pomalo i precjenjen ali ne iz istih razloga na koji neki misle kada to pročitaju. Prvo, Tarantinova igra 2. svjetskim ratom i "mijenjanjem" povijesti je toliko apsurdna da postaje zabavna što je generalno i svrha ovog filma. Tarantino se gubi u prevelikoj količini "homagea" slavnim filmovima poput njegove vječne opsesije vesternima i Sergiu Leoneu, do filmskih klasika 40,50,60-ih, pa sve do modernijih filmova poput 'Scarfacea' i 'Fight Cluba'. Iz nekih uzima iste kadrove, iz nekih poteze likova, iz nekih glazbu pa se čini da polovica njegovog filma i nije neka njegova kreativna sposobnost već širok spektar znanja o slavnim filmovima. I to on naravno radi namjerno kako bi dokazao da se zabavan scenarij itekako može dobro prodati i publici i Akademiji. No kako umanjiti Tarantinov pronalazak genijalnog Waltza koji zasjenjuje poznata glumačka imena ili činjenicu da njegov film izgleda jako dobro s redateljske strane. I na kraju njegova počast starim kinima koja doslovno propadaju pod naletom multipleksa je hvale vrijedna jer u kinu poput "La Gamaar" koje vodi lik Shosanne je Tarantino i počeo gledati filmove te je uspio dokazati i prodati film temeljen na tako apsurdnoj radnji, s mnoštvom 'homagea' klasicima, pritom pljunuti u lice multipleksima u kojima je i zaradio preko 300 mil. dolara. Ništa nije slučajno, čestike na hrabrosti i na prokleto zabavnom filmu!

Ocjena recenzije: 2.63 Tvoja ocjena: -

Bravo majstore!

Što reći nakon početne slike Eastwodovog "Unforgiven" i glazbenog miksa "Za Elizu" i Morriconeovih dvoboja?Samo to je dovoljno za Oscara. Ostatak je legenda.Drsko, hrabro, avangardno.Rušenje tabua, dugi dijalozi za sladokusce.Izvrsna fotografija.Zanimljiv doživljaj ww2...jednom rječju originalno.U Tarantinovom stilu. Jedino što se može "prigovoriti" je činjenica da se Tarantino sve više okreće isključivo svojim štovateljima.Meni odgovara. Svaka čast.

Ne gledati

film je glup al naj bolje da ga pogledate i sami pa da se uvjerite

Ocjena recenzije: 1.86 Tvoja ocjena: -

PAKLENI SHIT

Vidim po recenzijama da svi uzdižete Tarantina ko da je sišao sa nebesa...Nema veze,kažu o ukusima se ne raspravlja,..ili da?! Od filma nisam dobio ni 1% onog što sam očekivao...A Tarantino sa svojim ODLIČNIM Paklenim šundom i Reservoar Dogs, sada je totalno zastranio , makar moram priznati da film na samom početku i nije toliko loš (za razliku od trash filmova tipa Planet terora).Nemilosrdni gadovi bi se trebali preimenovati u Nemilosrdne dosadne pričače...Neznam zakaj snima više filmove, ja ga zasigurno nakon ovog više ne budem ni gledao.

NEMILOSRDNI Tarantino:))

Tipični Tarantino! Odličan film!! Neznam zašto neki ljudi kritiziraju Tarantina i njegove posvete dugim dijalozima?! Pa dragi moji ako se odlučite gledazi njegov film valjda znate što možete očekivati. Moram spomenuti Christopha Waltza koji je BOLESNO dobro odglumio SS časnika Hans Landu (nadam se da će dobiti oskara:)) Jedina mala zamjerka je što sam očekivo još malo više iživljavanja na njemačkim vojnicima, ali to je Tarantino. Od njega uvijek treba očekivati - neočekivano!!!

Little less conversation...

little more action, baby! - kao što bi rekao Elvis... Navodno je film trebao trajati 3 sata, a na završnu dužinu skraćen je par dana prije početka prikazivanja. Mora da je izrezano sve ono što se od Tarantina očekivalo. Film otvara već dovoljno opjevana scena s Waltzovim prekrasnim glumačkim ostvarenjem, no čak i ona završava svojevrsnim antiklimaksom. Od Tarantina se očekivao malko originalniji rasplet. Pravo je razočaranje spoznati da se radi o vrhuncu filma, a zatim sve odlazi nizbrdo. Redatelj se gubi u plošnim likovima, lošoj dramaturgiji, besmislenim, predugim dijalozima u kojima nedostaje uobičajene Tarantinovske genijalne dosjetke. Očito se muči ispuniti vrijeme od odlličnog prvog do zadovoljavajućeg poslijednjeg prizora. Shosannina priča o osveti je banalna i bez prave težine. Dijelovi scenarija koji je Shosannu trebao učiniti pravim Tarantinovskim likom iskorišteni su u Kill Billu, pa kad se Tarantino vratio njenom liku, prepravio ga je učinivši ga "realističnijim" i očito, nezanimljivim. Također, postavlja se pitanje imena filma, obzirom da "Gadove" vidimo u par plošnih crtica, a ne svjedočimo niti jednoj njihovoj "tarantinovskoj" akciji, na što nas želi navući foršpan filma. Ono što je najveća zamjerka "Gadovima", je nedostatak pravog uzbuđenja. Napetost se gubi predugim oklijevanjem, a kada konačno i dođe do razrješenja, Tarantino ne uspjeva iznenaditi. Čini se da je scenario predugo čekao ekranizaciju, te su najbolji dijelovi već našli mjesto u Tarantinovim remekdjelima. Uvijek mi je žao kad je Tarantino precijenjen, jer mu to uopće ne treba. Čekamo neki director's cut.

Nisam platio, pa... isto ne opraštam.

Ako ste Amer i nemate pojma o filmu: to je ostvarenje za... gomilu Oscara. Realno: film nije niti da se potrudite gledati "mukte" pirata. Nije komedija, parodija, satira, niti akcija, drama nije, dobar svakako nije. Hvalospjevi o pojedinim rolama... ma dajte ljudi, bolje glumi švercer na placu. Koketirati besramno sa velikanima režije, recimo totalno je ukrao zvuk ventilatora (zvuči kao helikopterska elisa) iz Apokalipse danas, pa Morricone i da ne nabrajam dalje,dajući na taj način direktnu poruku da je on taj koji je , ako ne isti , a ono bar pinkicu bolji... Likovi su toliko prozirni, nerazrađeni, radnja, znam da je remake(!), spora, statično, rakurse je vadio iz čarapa dok je za kadriranje koristio čekić i sjekač. Fotografija je fenomenalna, scena ima smisla no sve drugo... Prodaja, prodaja, prodaja. To vrišti iz svakog kadra, soundtrack će se prodavati bolje od filma, ali kave veze ima D. Bowie sa svim tim kupusom za ima B.

Sta reci

Stvarno sta reci o ovom filmu? Oscara ce sigurno dobiti, vjerovatno Chirstopher Wltz, koji je ne dobar nego PREDOBAR, tako dobro glumi loseg lika, da vam se gadi gledati ga, a s druge strane orginalan je. Svi znamo tko je Tarantino i sta se od njega moze ocekivati, tako da ja osobno od filma nisam ocekivao neku suludu akciju snimljenu po stvarnim dogadajima, i ispali je da sam u pravu, pa jbt covjek ubije Hitlera! WTF? Imam dosta zamjerki, npr, stvarno se previse zadrzao na onoj zidovki, a manje na Aldu i momcima, Pitt je nekakav izoblicen, jest da je skinuo tipicnog juznjaka, ali opet malo mi je izoblicen, malo je scena akcije, predugi dijalozi. Ali, s druge strane, sama radnja, scene ljutog hitlera, hrpe pobijenih nacista, litara krvi, odrezanih skalpova i komicnih scena (da se razumjemo, mislim na Tarantinov crni humor) i hladnokrvnosti. Po meni je jos jedan uspjeli Tarantino-movie, njega ili volite ili mrzite, ja ga volim i zato uzivam u filmovima. Tako da, ako trazite dobar ratni film, sa super radnjom i puno akcije, slobodno zaobidite ovaj film, ovaj film nije to, ovaj film na kraju UBIJE HITLERA!

Ponovno precjenjeni Tarantino

Kada bi neki manje poznati redatelj snimio ovakav film mogu u okladu da da bi ga popljuvala svaka osoba sa zdravim razumom ali kad Tarantino napravi glupost svi će je vinuti u nebesa samo zato što je to Tarantino. Nemilosrdni gadovi je užasno razvućen, dosadan i predug film koji je baziran jedino na dialozima, a akcije skoro i nema.Dialozi su dobri ali se njihov šarm brzo izgubi u prerazvučenosti. Film je prenasilan i preozbiljan da bi ga smatrali laganijim filmom a opet je preblesav(mislim ubojstvo Hitlera, ma daj mi mira) i presmiješan da bi ga smatrli ozbiljnim filmom.Ovo je jedan od najpromašenijih naslova ikada jer se u filmu radi najmanje o gadovima, čak sam se i pitao jeli Aldo glavni lik. O 4. gadova nečemo nikada ništa saznati jer skoro nemaju dialoga(!!), previše filma je posvećeno onoj židovki.Christopher Waltz je jedini dobar u cijelom filmu. Pitt previše preglumljuje onaj naglasak.Film previše oglupljuje gledatelja na kraju(2 čuvara čuvju cijeli treći rajh!!! isl.)Znam da film nema veze s razumom ali što je previše previše je. Ovo je vrijeđanje svih ratnih drama koje sam u životi vidio (Apokalipsa danas, Platoon,S. private Ryan, Das Boot(pomornica),Ničija zemlja) i druge koje pobijaju ovu glupost u svako doba dana. Pogledajte Ničiju zemlju zbog dialoga i radnje, S.P. Ryan zbog akcije,Das Boot zbog napetosti, Platoon zbog antiratne poruke ali nemojte ovo gledat jer ničega od toga ovdje nema. Scenarij je razvijan 10 godina i čudi me da bolje od ovog nije moglo biti smišljeno. UKOLIKO ŽELITE GLEDATI FILM O 2.SVJ. RATU I HILERU PREPORUČUJEM VAM HITLER: KONAČAN PAD- TAJ FILM NA NJEMAČKOM JEZIKU JE MILIJARDE SVIJETLOSNIH GODINA PO HVALITETI, GLUMI, RADNJI, PRIČI (I OPČENITO PO SVEMU DRUGOME) BOLJI OD OVOG SMEĆA...

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

ma za 5:)))

Kao sto sam napisao u naslovu ocjenu vec znate..al s razlogom jer je film za 5:))) veliki sam ljubitelj tarantinovih filmova.. makar ih nema mnogo al za svaki film sigurno da 150 % od sebe.. inace nebi ispali takvi kakvi jesu.. barem u očima tarantinovih fanova.. jer ipak tko ne prihvaca njegov nacin videnja filma, same ideje, nacin snimanja, karakterizaciju likova, reziju, ma cijeli film... mozda mu se neče ni svidjeti.. Jer nejgova dijela su posebna i izdvojena od svih ostalih.. Večinom je radnja 2 koraka iza 3 naprijed ili obrnuto makar ovaj je vise kronološki slijedom događaja.. Al da se vratimo na ovaj film.. dijalozi izmedu likova zanimljivi, zabavni s puno saljivih fora i dosta emocija glumaca koji su se stvarno potrudili i odlicno odglumili.. radnja specificna za tarantina.. kraj bizaran.. glazba super.. povijesno netocan al koga briga to je tarantinova vizija i njegovo videnje WW2.. pa kad pogledate film cak bi se mogli zapitati sto bi bilo da bi bilo :))) al ok.. PREPORUKA POD OBAVEZNO GRADIVO ZA SVAKOG LJUBITELJA TARANTINOVIH VELEMAJSTORIJA...

Vrlo neobičan film

Iako da i ne znam tko je redatelj ovog filma mislim da bih iz prve pogodio da se radi o Tarantinu jer su njegovi filmovi upravo /takvi/kao u ovom filmu,tipično njegovo a opet je to njegovo u neku ruku uvijek dojmljivo i zanimljivo..Jednostavno ne mogu vjerovati kakve ideje Tarantina ostvaruje za svoje filmove..ovaj film je pravo osvježnje,iako po meni u nekim trenucima djeluje dosadno(pogotovo jer je dugačak)i razvučeno u previše jednih te istih scena i mjesta radnje kao npr.ona scena u kafiću sa glumicom(trajala je oko pola h a bez ikakvog smisla)ali to nije važno kad me je kraj oborio s nogu,nisam vjerovao da će se to desit,neočekivana radnja i famozna uloga glavne ženske glumica koja se pokazala drugčijom nego na početku...scene s rezanjem i pucnjavama su dodatne motivirale film i ispalo je savršeno..zbog previše nabacanih sitinica i razvučenih scena ocjena će biti za nijansu manja od savršene..:)

always special

Kad previše očekujes nerjetko se razočaras. S Tarantinom nije tako. Očekuješ svršenstvo, uživiš se, pričaš o filmu i prije nego ga pogledaš. Uđeš u salu i pruži ti i više nego što tražiš. Još jednom nam je dao razlog da ga volimo!

Poseban!

Potpuno originalan,drukčiji od svih drugih jednostavno jedinstven film. Tema je ozbiljna ali sve se to provlači kroz neku lagano šaljivu notu. Napet od početka do kraja,nepredvidljiv i nadasve zanimljiv. Tarantino blista u svom sjajnom univerzalnom stilu. Jednostavno ga morate pogledati jer je MRAK :-))

TARANTINO JE UVIJEK IN

Nemilosrdi Gadovi je zbilja uzbudljiv,napet,zanimljiv film pun akcije i krvi,ali i naravno onog Tarantinovog humora. Iako je Tarantino izmijenio povijest ubivši Hitlera ovo je film koji može uzdignute glave stajati uz Spašavanje Vojnika Ryana,Platton,Full Metal Jacket i Apocalypse Now.Radnja filma je vrlo zanimljiva iako su neki djelovi već viđeni morate ih ponovo vidjeti na Tarantinov način,scene pucnjave su pune krvi i vrlo su dobro snimljene,scenarij je pun crnog humora i odlično smišljen i prezentiran na filmu a glumačke izvedbe svih su izvrsne.Pogotovo Bradda Pitta i Christoph Waltza koji je po meni zaslužio nominaciju za Oskara za svoju ulogu negativca.Neki djelovi iz filma će vas nasmijati do suza,a neki vam baciti srce u pete,sve u svemu izvrsno!

Gadovi na kvadrat

Pravi tarantinovski film....par prica, svaka relativno za sebe.....i na kraju kresendo !! Prva liga, zajebancija, dijalozi, scene, posvete, fotografij,a gluma....svaka nacija govori na svom jeziku...ma predobar!! Pogledajte ga.

Nemilosrdni Gadovi

Nemilosrdni gad Tarnatino došao je u grad. Film je fiktivna priča malog židovskog odreda koji ide na put bez povratka. U ovom filmu vidi se velik Tarantinov utjecaj ali i razlog zašto postoji Tarantino žanr. A sada nekoliko razloga zašto je ovaj film sjajan: 1. sjajna glumačka postava i sjajni Brad Pitt koji je svima dokazao da nije samo sex-simbol i muž od Angeline nego i odličan glumac, a Akademija bi napravila veliku grešku ako nebi dala kipić sjanom C. Waltzu koji je govorio čak četiri jezika na filmu, 2. sjajan scenarij s onim dugim i uzbudljivim dijalozima i sjajno koncipirana priča koja ima glavu i rep i 3. detalji: od fore sa tri prsta u kavani, do skidanja skalpa i crtanja kukastih križeva na čelu do Bradovog lošeg talijanskog. I za kraj moram reći da sam počašćen što sam među prvim smrtncima koji su pogledali ovaj film te uživao u dozi Tarantinovog humora i nasilja te mogu reć da je odlazak u kino na ovaj film bio dobro potrošeni novac...

prokletnici...

Znate...nisam se nesto odusevio bas.Uvod mi je suvise dug.Imam osjecaj da je Tarantino pokusao napraviti sve isto upakovano kao Kill Bill,pa prodje-prodje.Pa boja slova i pozadina na uvodu,stil muzika,scene cak i krv.Ali trom mi je nekako.Suvise price,a malo akcije.Izmedju Kill Bill,i Alo,alo..onaj nijemac,lovac na Jevreje,on je odigrao finu ulogu,i jedino mi je nekako odskocio.I ona zenka svabica koju je on zadavio.Puno price za moj ukus.Ocekivao sam vise akcije ipak.Izgledao sam ga,ali da sam odusevljen nisam.Zao mi je ako neko misli suprotno,film je ok,ali ne bas toliko.Ipak je to komercijala da se uzme puno love,jer Tarantino je vec izgradio ime i pokusava biti kult-reziser...ali nekako jedan aforizam mi pada na um...reziseri...rezi i sere...malkice..ocjena 3..puna kapa...

Ocjena recenzije: 2.89 Tvoja ocjena: -

Basterds

Ako nista drugo isplati se pogledati zbog Christoph Waltza i njegove glume... Remek djelo!!! U svakom slućaju ima onaj WTF trenutak na kraju i sve u sveu pozitivan feeling...

Nazi- Fiction

Tarantino u dobroj formi. Maštovito i razigrano. Odlični dijalozi, kamera, scena.Slabija uloga Brada Pitta. Christopher Waltz odličan, soundtrack odličan.Sve u svemu čvrsta četvorka.

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

oduševljena

Film me oborio s nogu, tarantinov masterpiece, ovo se isplatilo čekati cijelo ljeto. Dijalozi, likovi, boje, soundtrack - sve tako savršeno štima. cristoph waltz (hans landa) i melanie laurent (shoshana dreyfus) tako genijalno iznose svoje likove, pogotovo waltz koji zaslužuje oscara i ne vjerujem da ce ga do kraja godine itko nadmašiti. Njegovi dijalozi, način na koji ispituje druge da sazna ono što već tako očito zna i gleda žrtve svojih ispitivanja kako posustaju...stravičan je. Susret Lande i Shoshane je jedan od onih trenutaka koji se pamte i osjeća se tako opipljiva napetost u kinu..ma neopisivo. Zatim moram izdvojiti (očekivano) sjajnog Pitta sa svojom demonstracijom znanja talijanskog...humor je u filmu genijalan, u ovom (za razliku od nekih drugih) slučajeva ne morate biti tarantinov fan da vas određene scene nasmiju do suza. Ja ću film zasigurno pogledati više puta i uživati u svakom. =)

vrhunski

vrhunski tarantino uradak, krv u maniri kill billa, soundtrack iz špageti vesterna i ismijavanje nacista. sve što čovjek može poželjeti od filma : )

Samo za ljubitelje QT-a

Tijekom projekcije ovog filma više puta sam se pitao kakav je čovjek taj Tarantino? S jedne strane, savršeno barata filmskom formom, besprijekorno kadrira, fenomenalno bira glumce, obraća pažnju na detalje i suvereno vodi pripovijedačku nit filma. Dakle, odrasla osoba s velikim talentom, obrazovanjem (makar neformalnim) i vještinom. S druge strane, sama priča i pogotovo način prikazivanja pokazuje da je riječ o tinejđeru. Fascinacija krvlju, liptanjem iste, skalpiranjima, urezivanjima kukastog križa nožem u čelo i razbijanjem lubanje baseball palicom navodi me na pomisao da Quentin nije baš potpuno normalna osoba. Vratimo se na film. Zbiva se 1941-1944 u okupiranoj Francuskoj, nakrcan je raznoraznim živopisnim likovima (od kojih manji dio doživi kraj filma). U razradi likova Tarantino pokazuje sav svoj talent. Na kraju su mi najnezanimljiviji bili likovi koje su tumačili dva mi najpoznatija glumca (Pitt i Schweiger), dok je Christoph Waltz koji tumači glavnog zlikovca (ako izuzmemo Hitlera i kliku) jednostavno fantastičan. Osim što je tom liku QT posvetio veliku pažnju (zapravo mi se čini da je on glavni lik), sam Waltz je objeručke zgrabio priliku i s očitim zadovoljstvom se posve unio u lik. Doslovce krade svaku scenu u kojoj se pojavljuje, tako da drugi likovi poput Francuza crnca (1944!), Goebbelsa, Engleskog špijuna-fimoskog kritičara, njemačke filmske dive-engleske špijunke (da nabrojim samo neke) ipak blijede pred njim. Cijeli film izgleda kao strip, kako pričom tako i kadrovima. Boje su također prave stripovske, s mnogo žute i crvene. Sam rat služi više kao okvir u kojem Quentin malja svoju priču, koja kako film odmiče ima sve manje veze s realnošću. Glavni problem filma je što je namijenjen prvenstveno ljubiteljima QT-a. S jedne strane sama priča je stripovska, izmišljena i sve skupa izgleda prilično infantilno, pa se čini da je ciljana publika od 13 do 18. S druge strane, sadizam kojim odiše cijeli film ne čini ga baš najpogodnijim za gledanje djeci.

Jako dobar ''ratni'' Tarantino, preporuka

Prije par godina, Tarantinov povratnički hit i (još uvijek nepriznato) remek djelo Kill Bill mnoge je istinske sinefile oduševio svojom filmskom čarolijom i nostalgijom za vremenima kada se pisalo, snimalo i glumilo iz ljubavi. Poslije toga, sa svojim dijelom omnibusa Grindhouse (Death Proof) publici je ponovno dao do znanja da će razumjeti njegove radove ako razumiju i njega samog. Takva redateljska zvijezda uvijek je zanimljivija od ostatka raskalašenog Hollywooda, pa nije ni čudno što mu je najnoviji film uvjerljivo najveći i najočekivaniji događaj ljeta. Inglourious Basterds tako je tipični 'grindhouse' film, remake malo kome poznatog talijanskog trash klasika. Sumanut, sarkastičan, postmodernistički, izvrće povijest naglavice, ali oni koji ga zbog svega toga kritiziraju trebaju imati na umu da posjeduje i spiritualnost klasičnih ratnih epova, a to je autoru bio i cilj, ''staro željezo u nova umjetna vremena''. Ipak, smatram kako je Tarantino, radi boljeg dojma, uloge Nijemaca također trebao dodijeliti američkim glumcima, jer ovako film često skače iz ozbiljnog i neozbiljnog konteksta, ali ne mora biti problem. Osim zabavnog scenarija, urnebesnih dijaloga i situacija, snimateljskog rada i za Tarantina standardnog soundtracka (s neizbježnim Morriconeom), očekivano se ističu i raspoloženi glumci. Tako imamo zabavnog Brada Pitta u macho ulozi pukovnika Rainea (čiji će se dijalozi kasnije rado citirati), nekoliko zabavnih epizoda (Roth, Novak, Fassbender, Schweiger, sexy Diane Kruger, simpatična Melanie Laurent, Maggie Cheung kao i cameo ukazanje Mikea Myersa), ali slažem se kako je glavno otkriće upravo dojmljivi Christoph Waltz kao Hans Landa (potencijalna oscarovska nominacija), uz Ledgerovog Jokera najpopularniji negativac posljednjih godina. Definitivno ne propustiti, u ovo vrijeme nešto staromodno (u pozitivnom smislu riječi) treba se cijeniti.

Basterds

Christoph Waltz - w o w ne bi ga trebali voljeti, ali morate :D

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -