Siroče

Odlican i napet

Cijeli film je jeziv,napet,ni truncice dosadan...kraj je totalno nepredvidljiv i po tome jos i vise dobija na kvaliteti. Dobri glumci, a posebno redatelju svaka cast za izvrstan film!

Jezivo

Odličan film. Uvod, zaplet, rasplet , - sve je jako dobro posloženo. Preporuka za pogledati, ne samo ljubitelji žanra. Isabelle Fuhrman odlična. I dan danas mi izgleda jezovito čim je vidim na slici.

odlican

stvarno super film,radnja filma mi se veoma svidjela kao i gluma to se pogotovo odnosi na djevojcicu koja je usvojena,film ima sve ono sto je potrebno jednom filmu da vas zadrzi ispred ekrana 2 sata a da pri tome uopste ne pogledate na sat topla preporuka

Napeto, uzbudljivo,...

...sa neizvjesnom završnicom.

Pakleno siroče

Jaume Collet-Serra ('House of Wax'), mladi režiser koji pripada novom talasu evropske kinematografije (kao npr. i Alexandre Aja) pokazuje kako treba snimiti film koji će vas zabaviti,držati u neizvesnosti i pomalo onespokojiti.A 'Siroče' definitivno sve to sadrži.Šta preduzeti kada je brak u krizi, zbog komplikacija koje su dovele do gubitka toliko željenog deteta.Čvrto rešeni da očuvaju celu porodicu na okupu (već imaju sina Daniela), Kate Coleman (Vera Farmiga) i John Coleman (Peter Sarsgaard), mladi bračni par, tražeći izlaz iz ćorsokaka, pronalaze spas u sirotištu.Odlučuju se da usvoje dete. Esther (Isabelle Fuhrman,13 godina joj je tek) je 9-godišnja devojčica (poreklom iz Estonije) koja poseduje nešto što privlači, nešto što je misterija, potpuno drugačija od ostale dece. Kako je ostavila dobar utisak na buduće roditelje,oni je usvajaju, ubeđeni da će njihovi životi krenuti nekim drugim mirnijim tokom.Ali ispod spoljašnosti naizgled vedre i bezbrižne devojčice, krije se mračna prošlost.Ona pokazuje jedno lice pred Kate,a sasvim drugo pred Johnom.Kako radnja odmiče, shvatamo da za nju nema prepreka, jer ona ih jednostavno uklanja,na krvav i perfidan način.Sumnje Kate u vezi Estherine opake prošlosti, pokazuju se potpuno opravdane, naročito nakon razgovora i upozorenja koje dobija od dr.Varave (Karel Roden) čiji je bila pacijent, dok nije pobegla.Niz napetih scena, polako nas uvode u dramatično finale u kome će Kate morati sama da se suprotstavi ovom pomahnitalom đavolu zamaskiranom u telu jedne devojčice.Iako se misterija delimično otkriva, a to znači da se radi o izvesnoj Veeri Klammer, ženi od 33 godine, koja pati od mentalnog poremećaja, sam kraj nudi mogućnost da tu sve nije i zaista gotovo.Izvanredan scenario (David Leslie Johnson) pretočen u napet triler sa elementima horora, ubačenim u živote jedne američke porodice intelektualaca,svakako da zaslužuje najviše ocene i sve pohvale.Lično očekujem i nastavak ovog filma, ako imamo u vidu činjenicu da je ostvarena zarada (samo u USA) od blizu $13,000,000 u prvoj sedmici prikazivanja.A komercijalni faktor je obično reper po kome se vlada svaki filmski studio,pa tako i Warner Bros. Pictures.

MOGLO JE PUNO BOLJE

Iako nas film jezom i napetošču drži prikovane za ekran moglo je puno bolje. Umjesto da su napravili psiholoski triler o raspadu obitelji,a ne jeftini,100 puta prožvakani horor sa kućom u osami,nestankom struje i gananjem po kući nožem...Moglo je puno bolje...

ništa revolucionarno

al ajd' gledljivo...

Preprepredobrooo

Ja sam čekao i čekao da ovaj film napokon pogledat i mogu slobodno reći da me je ostavio bez daha i da sam se osječao kao da sam i ja u filmu jer je radnja toliko neočekivana i puna događaja koji te šokiraju..uopće nije istina da je ovaj film predvidljiv,predvidljiva je tema ali razrada kao i sami kraj je potpuno neočekivan...mala esther me je stvarno šokirala sa svojim scenama i stvarno je izvrsno odglumila..borba između nje i mame je također prikazana odlično i samo strepimo tko će na kraju pobijediti ako se pitate tko ja vam preporučujem ovaj iznimno dobar film koji me je oduševio...:))

Odlicno!

Film sam pogledao u kinu i bio mi je stvarno dobar,mozda i jedan od boljih u zadnje vrijeme. Mozda ima vec nekoliko filmova koji su radjeni na slicnu foru..ali ovaj je bio toliko dobar da jednostavno nisam htio da zavrsi..a traje oko 2 sata..mozda i vise. Gluma je odlicna (narocito Easter). Ima scena kada sam gubio zivce jer je mala zna biti toliko iritantna da bi ju zadavio,ali to samo pokazuje koliko je dobra glumica (inace je 1997.godiste). tako mlada a tako dobra glumica. Pogledajte film!

ženski Demian

Naslov moje recenzije možda neke asocira na kultni film Omen tj. Predskazanje kojemu je vjerovatno i inspiracija ovome filmu jer sličnosti su brojne. Ne bih sad nabrajao da ne upadnem u ono šta se naziva 'offtopic'. Po atmosferi podsječa na brojne filmove, kao i po nekim scenama. Unatoč tome, Orphan/SIroče je vrlo dobar triler/horor i vjerovatno će ući u uži izbor kao najboljih žanrovskih ostvarenja godine. Ova godina je bila poprilično siromašna jezivim trilerima ali tu je stigao ovaj obečavajući film kojeg sam nakon što sam ugledao trailer već čekao dobra dva mjeseca. Čekanje se isplatilo, namjerno sam ostavio kritičku sklonost po strani i prepustio se gledanju. Obično sam sklon povlačiti paralele i sličnosti s ostalim filmovima no to može samo omesti uživanje u gledanju. Nekakvi opažaji u sličnosti sa ostalim filmovima tek su mi pali neposredno prije pisanja ove recenzije. Dakle, ovaj film sadrži sve ono što ugodan triler/horor treba imati, atmosferu ispunjenu zloslutnim iščekivanjem i misterijem, uvjerljiva gluma i naravno obrati. Dakako, sve je tu standardno i ne možemo reći da je ovo ostvarenje dotaklo najvišu točku originalnosti. Film je smješten u neki mali snježni gradić. Američka obitelj želi usvojiti dijete i nailaze na tu nadarenu i neobičnu Esther. Naravno, gledatelj odmah naslučuje da bi s njom moglo biti problema i da je to dijete okosnica filma oko koje se stvara sam zaplet. Dok otac misli da je djevojčica u redu, brižna majka naslučiva suprotno a mala zla Esther radi zlo svojim novim poznanicima od kojih i neke nemilosrdno ubija. To sve primječiva brižna majka ali nitko joj ne vjeruje, naročito otac. Gledatelj se pita tko je zapravo ta mala koja je došla negdje iz Rusije? Gledatelj dobiva odgovor da je mala poremečena i ima nekakav hormonalni poremečaj i zapravo ima oko 30-ak godina. Ipak, radi se o napetom trileru, zlokobne amtosfere, bez puno krvi i smirenog ritma i sigurne režije koja sasvim lijepo uskače u snježnu atmosferu maloga grada.

ying i yang

film varira izmedu dvije stvari prozvakano dosadno vec videno i efktno stravicno dobro pravi triler,jer dvi trecine ovog filma prve su bile apsolutno briljntne napete vanserijske i krenulo je prema prici o raspadiu obitelji i zlu medu nama al se nakraju savrsenost razlila na sve strane u korist malo horroca al ipak film je remek djelce jer je kao ying i yANG POLA SAVRSENSTVA I POLA GLUPOSTI I VEC VIDENOGA FILM JE DEFINITIVNO DOBAR I PRIHVATLJIV ZA +3

Priča prožvakana već tisuću puta!

Sasvim prosječan triler. Film kao da je inspiriran "Dobrim sinom" sa Macaulay Culkinom i Elijah Woodom, što se tijekom gledanja filma jako osjeti. Ukoliko ste već pogledali trailer, onda ste zapravo vidjeli cijeli film, sve najbolje scene su u traileru. Najveća mana filma je nedostatak priče za film od 123 min. Ovakvih filmova ima na tisuće, ubojica je u kući, noć, pada kiša, grmi i nema struje. Treba preživjeti:) Već viđeno! Moram spomenuti i katastrofalno lošu glumu Peter Sarsgaarda, dok je ostatak ekipe zadovoljavajuće predstavio ovu priču. Sve u svemu, triler za TV, a ne za kino.

Jednostavno savršeno !

Prije odlaska u kino dvoumio sam se između "Drag me to hell" i "Orphan" i neopisivo mi je drago što sam se na kraju odlučio za "Orphan". U početku sam bio skeptičan, ali kako je film prolazio, zaključio sam da se radi o stvarno odličnom filmu. Od zanimljive teme, preko iznimno dobre glume Isabelle Fuhrman (Esther), do odlično postavljene kamere, u filmu ima i humora i strašnih i nešto manje brutalnih scena, točno ono što treba jednom hororu. Neprestano je prisutan osjećaj jeze, samom pojavom male (?!) Esther (oni koji su gledali film znaju čemu ?!). Kroz cijeli se film provlače i osjećaji napetosti i iščekivanja, jer nikad se ne zna što će i kada Esther napraviti. Također se postavlja se i pitanje psihološkog stanja Estherine "maćehe" koja zna istinu, ali joj, zbog problema s alkoholom, nitko ne vjeruje. Istinu zna i Estherina mlađa gluhonjema "polusestra" kojom Esther manipulira… Uz odličan početak, kraj je potpuno neočekivan i vrlo napet. Ne slažem se s recenzijom koju je napisao Adam44 jer nije istina da su sve najbolje scene u traileru (ima ih još puno jako dobrih) i da nedostaje priče jer je film od prve do zadnje minute jako zanimljiv. Sve u svemu, čista petica! Za mene je ovo jedan od najboljih horora uopće i smatram da je vrijedan ove ocjene te ga preporučujem svakome, jer ovakvo nešto jos niste vidjeli! Preporuka: da! Ocjena: 5+