Noć vještica 2

Myers je skinuo masku

Rob Zombie nakon uspešnog rimejka čuvene franšize o serijskom ubici Michael Myersu, snima i nastavak, dajući sopstveni doprinos u rasvetljavanju mračnih tajni koje su jednog dečaka odvele na pogrešan put - put popločan brojnim zlodelima.Pridržavajući se toka radnje, nastavlja se tamo gde se i završio prvenac-rimejk.Čini se da je zlo uništeno, da nema više Michaela (Tyler Mane), ali njegovo naizgled beživotno telo u ambulantnom vozilu oživljava.Žitelji Haddonfielda ponovo postaju poligon na kome pobesneli Michael izvodi 'smrtonosne manevre', u potrazi za sestrom Laurie Strode (Scout Taylor-Compton)...Producenti iz 'Dimension Films' poklonili su puno poverenje režiseru, pa se on sam angažovao da napiše i scenario.Sa budžetom od $15,000,000 Robu je dopušteno da se u potpunosti umetnički izrazi, za šta su korišćeni brojni specijalni efekti (vizija sa belim konjem i majkom Michaela Myersa).Pažljiv izbor pogodnih lokacija (par mesta u Georgiji) uz adekvatnu muziku, savršeno je uklopljen u audio-vizuelni prikaz psihološkog profila serijskog ubice iz jednog drugačijeg ugla (pa napokon ga vidimo i bez maske).Iako je na ovaj način napravljen kontrast radnji koju drži brutalni, nemilosrdni ubica, uvek žedan nove krvi, ipak ne možemo da zanemarimo ubacivanje novih, originalnih sastojaka u samu priču.Pokušaj da se vratimo unazad i zavirimo u psihu jednog, na prvi pogled normalnog dečaka i nije ispao tako loš, ako imamo u vidu da je publika ponovo odlučila da ode u kino i pogleda nastavak.Ostvarena zarada od preko $33,000,000 za nepuna 3 meseca prikazivanja, nije ni približna prvom rimejku, ali ipak jasno pokazuje da ova franšiža ima svoje verne poklonike (u koje i sam spadam).Glumačka izdanja su manje-više prosečna, mada se Tyler Mane solidno snašao tumačeći lik serijskog ubice-psihopate, na neki svoj način, s obzirom na to da je u scenama egzekucije zaista dao sve od sebe, unoseći ogromnu količinu agresije i destrukcije (po čemu se razlikuje od prvobitnog-originalnog Michaela).Svojevrsna kombinacija art i horor elemenata jeste originalna, pa iako odstupa od već ustaljenih dogmi u prezentaciji horor-žanra, ipak se čini dostojnom da se pogleda.

Halloween 2

Rob Zombie je možda u prošlosti bio zanimljiv redatelj-debitant ('The Devil's Rejects') no kako vrijeme prolazi a on dublje tone u remakeove Halloweena, ispada da Zombie i nije baš toliko talentiran. Prvi remake je bio loš, ali gledljiv, dok drugi film o Michaelu Myersu je stvarno jako loš. Ponajprije zbog toga što Zombie pokušava napraviti nekakav artistički film. No kako uspjeti u tome sa tako slabim, vlastito napisanim, scenarijem koji apsurdno stavlja njegovu ženu (Sheri Moon Zombie) i bijelog konja kao centar Myersove opsesije. Nadalje, lik Laurie je potpuni promašaj; kako u predstavljanju, tako i u glumljenju. Kako simpatizirati mladu djevojku kojoj je svaka riječ "fuck" i koja je toliko iritantna da jedva čekamo kraj filma. Sve ono što je bila Jamie Lee Curtis u originalu je odbačeno, pa zapravo u cijelom filmu nema niti jedne osobe koju možete istinski žaliti. Zombie prije servira gađenje, jer kako drugačije opisati besmislena Myersova ubijanja u kojima žrtve bode sumanuto ludo. To nije Myers iz originala, maske su pale, Zombie je loš redatelj, još gori scenarist a glavna glumica Scout Taylor-Compton je bolno loša. No najbolji dio je taj što u poplavi remakeova poznatih filmskih ubojica ovaj i nije najgori. U čekanju novog Freddya, 'Halloween II' u punoj redateljskoj verziji Roba Zombija je jako loš film u svemu osim u brutalnosti masakriranja leševa bez ikakve osobnosti. Može li Myers napokon umrijeti ili je umro 1978. s Carpenterovim briljantnim originalom? Sami prosudite!

Loše, jako loše

Nastavak rimejka u režiji Roba Zombiea. Poslije probavljivog prvog dijela, za drugi sa sigurnošću mogu ustvrditi da je teško smeće, potpuni promašaj i Zombieevo dizanje spomenika samome sebi. Jer kako drugačije objasniti nevjerojatnu fizičku sličnost Michaela Myersa i dotičnog redatelja ? Egotrip taštine, i to kakav ! Scout Taylor-Compton kao glavna glumica u nastavku je nadmašila samu sebe. Doista sam mislio da neće moći biti iritantnija nego što je bila u prvom filmu. Kako sam se samo prevario. Toliko histerije, urlanja i konstantno preglumljivanje teško da koga mogu ostaviti ravnodušnim. Doktor Loomis je bezvezan i dosadan, Donald Pleasence se okreće u grobu. Što se radnje tiče, nema tu neke prvelike mudrosti. Michael se vrati i kolje. Ubojstva su dosadna, pogotovo ako znamo da ovaj hulkoidni Myers dugo mrcvari svoje žrtve ( a svi znamo da je on to u orginalu rješavao brzo i učinkovito ), stalno viđa bijele konje ( nevjerojatna glupost, ali barem se može dobro nasmijati ), svoju milu majku prema kojoj gaji seksualne nagone te sebe samog samo puno mlađeg ( šteta što nije ostao onaj klinac iz prvog dijela jer je ovaj užasno loš ). Neuspjeli pokušaj nečeg za što se unaprijed znalo da će biti upravo to - neuspjeli pokušaj. Dosadno, traljavo i nimalo vrijedno pažnje. Poslije Devil's Rejectsa mislio sam kako je Zombie na tragu velike karijere, no svi sljedeći filmovi bili su mu katastrofalni, a ovaj po svojoj nekvaliteti i količini izdrkavanja jako odudara. Idi pjevat' Rob, nemoj nas više mučiti XD...

SRANJE!

Prvi nastavak Zombievog Halloweena nije bio remek djelo, ali je definitivno bio respektabilan dok je ovaj drugi nastavak katastrofa. Dakle film se nastavlja tamo gdje je stao prvi i Michael Myers naravno bježi i onda slijedi očajna nelogičnost gdje svi pretpostavljaju da je on mrtav iako mu nitko ne može pronaći tijelo.Nadalje, Scout Taylor-Compton, glavna glumica postaje toliko iritantna da zbilja poželite da je netko ubije i završi priču.Malcolm McDowell koji glumi Loomisa postaje egocentrični idiot koji vam diže tlak jer samo želi prodati svoju knjigu i on gotovo da i nema nikakvi smisao u ovom filmu jer jedina dužnost koju on ovdje izvodi je da prenese Laurie preko svoje knjige informaciju da je ona Michaelova sestra i da nije bilo toga njegov lik bi bez velikih problema mogli izbaciti iz filma što je nečuveno jer je Halloween bez Loomisa isto što i Strah u ulici brijestova bez Freddya, dakle nemoguće. U filmu se vidi i očita povezanost sa petkom 13-im jer Michaela na sva ubojstva tjera majka.A ta ubojstva su bez neke inovativnosi i smisla jer Michael kolje sve što mu dođe pod nož/sjekiru ili što već. I na kraju moram reći da je ovaj film najbolji u jednoj stvari, a to je najviše puta izgovorena riječ fuck.Zbilja ne možete ne primijetiti da u svakoj sceni najmanje trideset puta neko opsuje i stalno slušate fuck this ili fuck that i slično.A što drugo i očekivati kad je sam Rob Zombie pisao scenarij

Noć vještica 2

Naravno da je kao i svaki nastavak od općenito svih filmova lošiji od prvog dijela..ali opet nekako mi jedino halloween ima tu neku dozu straha i napetosti te samoj pojavi michaela myersa koji nam uljeva strah u kožu..ima dosta nenadanih scena ali opet i puno zamjerki..definitivno mi se ne sviđa što je bio veliki razmak između halloweena 1 i 2 jer se 2 dio nastavlja na prvi a ja sam prvi dio gledao davno tako da se ni ne sječam šta je bilo pa su trebali napravit neki podjsrtnik ili nešto,opreviše detaljan film koji je mogao puno krače trajat bez tih silnih nepotrebnih scena a pogotovo onih za koje mislite da se događaju a zapravo je samo san..jooj...uz dosta nedostataka svidjelo mi se dakle krvoločno ubijanje i glavna glumica koja se pokazala glavnom i odgovornom u ovom dijelu...i da nitko skoro osim nje ne glumi kao u prvom dijelu a u prvom halloweenu je glumačka postava bila za 10..a ovako samo osrednje

h2

zombie nastavlja svoju viziju price o michaelu myresu, donoseci nam je u svojoj specificnoj, posebnoj i prepoznatljivoj verziji. sada produbljuje njegovu psihu, prikazuje razloge, priblizuje myresov svijet, a sve to zapakirano u odlicnu horror pricu. iako na trenutke zombie postaje predviljiv kada bira mjesta radnje i atmosferu, to ne umanjuje uzitak gledanja i osjecaj koji dobivamo svaki put kada gledamo jedan od njegovih odlicnih filmova. naravno da nista od ovoga ne treba usporedjivati sa originalnim halloweenom, jer sve je ovo nesto posve drugacije. sve u svemu odlicno, pogledati obavezno!