Julie i Julia

524 recepta za godinu dana

Nora Ephron potpisuje još jednu romantičnu komediju, zasnovanu na knjizi Julie Child 'My Life in France' i na blogovima Julie Powell (od koje je potom nastala knjiga 'Julie & Julia').Priča je fokusirana na živote dveju žena, koje su razdvojene kako vremenski tako i prostorno.Jedna je Julia Child (Meryl Streep), koja je zajedno sa mužem - službenikom američkog Ministarstva inostranih poslova, otišla još 1948. godine u Pariz.Tamo je svoje kreativne sposobnosti usmerila ka kuvanju, pa je nakon završetka čuvene "Cordon Bleu" kulinarske škole, svoja iskustva sa puno strasti i energije, podelila sa američkim domaćicama, objašnjavajući im prednosti konzumiranja sveže, ukusno pripremljene hrane u odnosu na zamrznutu, konzerviranu hranu koja je preplavila američke markete.Druga je Julie Powell (Amy Adams), mlada žena na pragu 30.-e, koja odlučuje da spas od dosadnog posla običnog kancelarijskog štakora, potraži u pisanju blogova o kuvanju.Zaintrigirana knjigom Julie Child 'Kako savladati umetnost francuske kuhinje', mlada žena odlučuje da svoja lična iskustva pripreme hrane po osnovu 524 recepta iz knjige, prenese i čitaocima sajta gde postavlja svoje blogove.Daje sebi rok od godinu dana, pa tako počinje avantura koja će joj potpuno promeniti život...Filmska priča koja nam govori o braku, o hrabrosti da se pobegne iz okvira suvoparne svakodnevice, o promeni na bolje sopstvene ličnosti, kroz avanturu u kuhinjskom prostoru, među šerpama, loncima, mikserima, uz šporet sa usijanom rernom.Efektan prikaz ovog poduhvata, na jedan vedar način, pun neke porodične topline, uz povremene 'izlete' u prošlost i osvrte na vreme kada je Julie u Francuskoj pravila svoje prve korake, probijajući led u okruženju koje se smatralo bez premca kada je reč o kulinarstvu.Role u tumačenju Adamsove i Streep su upečatljive, prezentirane tako da običan gledalac olako pomisli da su glumice baš strastvene kuvarice.Kako bi se postigla željena autentičnost, pored lokacija po New Yorku, neki setovi snimljeni su i u Parizu.Veoma fino režirano, a izbor kostima (prikladno posleratnom vremenu u pravom centru mode, kao što je Pariz) je adekvatan, baš kao i odabrana muzika (pohvale na račun Alexandre Desplat).Jako dobro, pa stoga bih samo poručio 'bon appetite'!

Simpatično

Kao veliki ljubitelj hrane u ovom filmu sam uživao u pojedinim dijelovima, te se dovodio u napast da poharam više od dva puta friđ; film je sve u svemu opuštajuć, interesantan, zanimljiv i simpatičan, ali nažalost ništa posebno što će me natjerati da ga uskoro pogledam još koji put ili nekome kažem da ga definitivno nesmije propustiti!

julia

Prenapuhano i niš posebno... Ne kužim čemu toliki hvalospjevi oko ovog filma

Mljac, mljac

Općenito volim biografske filmove pa me to uvelike potaklo da pogledam Juliju i Juliju. A k tome u njemu još glumi savršena Meryl Streep i sve se vrti oko lonaca i ukusne hrane. Film govori o strasti koja će nam pomoći u teškim životnim trenucima. U ovom slučaju strast je bila hrana koja je potakla dvije žene, u dva potpuno različita vremena, da učine nešto za sebe. Dobar je to film sa odličnim glumcima koji će vam zasigurno otvoriti apetit. Obavezno se oboružajte hranom prije projekcije hehehe

Odličan film

Uživala sam u ovom filmu. Cijelo vrijeme osmjeh mi nije silazio s lica, čak i kada sam plakala. Kuhanje je nešto što me jako zanima tako da mi je samim tim tema bliska i draga. Ljudi i hrana su jednostavno nerazdvojivi. Kuhanje je zabavno i pruza zadovoljstvo i dok traje i kad je rezultat na stolu. Kuhanje opušta, hrana nas zbližava; okupljamo se s dragim ljudima oko stola da uzivamo u ugodnim razgovorima i ukusnim zalogajima. Ko razmišlja na ovaj način voljet će ovaj film. Meryl Streep još jednom - SAVRŠENA - u ulozi Julie Child. Kada se ona pojavi na ekranu sa svojim zaraznim smjehom vi uživate kao da ste upravo zagrizli najukusniju tortu koju možete zamisliti. Njenog muza je odlično odigrao Stanley Tucci. Tako su vjerno prikazali svoju ljubav i svoj brak. Nisam odavno vidjela savrseniji i zaljubljeniji par na ekranu. Amy Adams, opet rame uz rame sa Meryl, je simpatična u ulozi Julie Powell. Dok pratimo te dvije paralelne priče, onu iz 1949 i onu iz 2002. godine, jasno vidimo razlike koje postoje u vrijednostima koje obilježavaju oba ta vremenska okvira. Društvene i ljudske vrijednosti su se na putu ka budućnosti srozale. Vidmo koliko je Julia Powell opterećena onim što nameće današnjica i ova era Velikog brata - budi uspješan, budi popularan, budi "savršen", ne budi gubitnik. Ali ono što se provlači kao konstanta, ono što je spojilo ove dvije različite žene, koje žive totalno različite živote, je upravo - hrana. Ovo nije film samo za žene. Dobar film je za sve ljubitelje filma, a ovaj je još i za sve ljubitelje dobrog zalogaja.

Julie & Julia

Sasvim solidan uradak sa Meryl Streep koja nikad ne ostavlja gledatelja samog... Za nježni spol film zabavan i duhovit, romatičan.. Što reči jedna simpatična priča koja ostavlja sasvim solidan dojam. Film za preporuku!

Meryl & Amy

Film ima zivu radnju, zanimljive dijaloge, odlicne glumce i finu hranu. Ali, svojom ili tudom krivicom nisam shvatila konacnu poantu filma. Mozda je cijela tajna u dvije zene koje su zivjele svoj zivot radeci nesto sto ih ispunjuje i zbog toga dozivjele uspone i padove, ali ipak bile sretne. Mozda je to cijela poanta filma, koju ja nisam uspjela shvatiti. No unatoc malo neupotpunjenom kraju, niti jednom tokom filma nisam se dosadivala.... Naravno, pohvale Meryl Streep su neizostavne.