Ljubav se događa

Prava ljubav u pogrešno vreme

Brandon Camp,režiser ove romantične komedije (njegov prvenac) polazi od premise:'Kad se najmanje nadaš, ona se dogodi!' Dva glavna lika sreću se u pogrešno vreme,onda kada izgleda da emocije,ljubav,čežnja,razmena nežnosti...ne spada u opis njihovog načina života. Doktor Burke Ryan (Aaron Eckhart) je cenjeni terapeut,piše knjige i posećuje seminare na kojima predaje o samopomoći,objašnjavajući svojim pacijentima da svoj gubitak mogu preboleti jedino ako se otvoreno suoče sa njim (svojim bolom) i tako prihvate realnost.E sad,druga stvar je što on sam nije u mogućnosti da tako nešto uradi (gotovo da niko ne zna da je izgubio suprugu nesrećnim slučajem i da je još nije prežalio).Eloise Chandler (Jennifer Aniston) je zrela žena,sa nekoliko loših ljubavnih veza iza sebe,pa se zaklela da će se posvetiti svojoj cvećari,a muškarci će za nju biti nešto što će zaobilaziti u širokom luku.Uprkos tome,što se njihov prvi susret završava nesporazumom,kasnije se njih dvoje ponovo susretnu i počinje da radi hemija.Romantičan aspekt njihovog zbližavanja jesu šifre koje jedno drugom ostavljaju u foajeu hotela u kome je odseo Burke.Međusobno upoznavjaući jedno drugo,dvoje ljudi postepeno skida teret sa svoje duše,a što ih odvodi u potpuno (za njih) neočekivanom pravcu-nov početak,novi život,sa novim partnerom.Susret jednog sofisticiranog licemera (ubeđuje druge u nešto u šta ni on sam ne veruje) i jedne spontane impulsivne žene,bez dlake na jeziku (koja crta po zidovima) završava se ljubavnom vezom.To je jedini pravi lek za njihove izmučene ranjene duše.Dobar odabir glavnih likova (po godinama gotovo da su vršnjaci),uz rolu menadžera Lane (Dan Fogler poznat po nekoliko urnebesnih komedija) daje poseban kvalitet filmu.Iako je snimano u Vancouveru i u kišovitom Seattleu,valjda da dočara početno stanje duha glavnih likova, priča nam dosta toga kazuje o ljubavi,o nadi,o praštanju (efektna rola Martina Sheena,kao tasta dr Burkea,koji mu sve prašta na kraju filma i daje punu podršku da nastavi dalje život punim plućima).Preporuka za nepopravljive romantične duše!

ljubav, hmmm

Moglo je biti puno bolje. Zapravo mi i nije jasno kako se njima ta ljubav dogodila, jer se radnja vise zasnivala na njegovom poslu, seminaru kojeg drzi i ljudi sa kojim radi. Film mi je preproziran i bez konretne radnje. Pohvala ide za Aniston, cija gluma i osobnost poboljsava dojam.

Nista se ne dogada - kako bi rekli

E pa... film je mogao ispasti dobar. Dobra tema, ali nazalost losa gluma i los scenarij. Prica koja je trebaa biti dirljiva i suosjecajna ispala je pateticna i predvidiva. Glavni glumac po meni, jako los u glumi sto je jos vise ucinilo pricu pateticnom. Jedina svjetla tocka je bila Aniston, koja se nazalost premalo pojavljivala u filmu. Iako je film svrstan pod 'romanticne komedije', nit ima romantike (ok osim scene s koncertom, koja je jedina vrijedila u filmu :) nit ima komedije. Po meni je vise neuspjela drama s pokusajem romanticnog kraja. Nazalost, razocaravajuce :(