Isplata

John Woo može puno bolje

Veliki sam fan John Wooa, ali uz ''Slomljenu strijelu'' ovo je njegov dosada najslabiji film koji je snimio u Hollywoodu. Karakteristika Woo-ovih filmova je (kako njegovih kineskih, tako i američkih) ne samo slaganje maestralnih akcijskih sekvenci, nego je akcija u službi priče filma. Upravo zato je i jedan od najvećih redatelja akcijskih filmova, ali i najvećima se dese pogreške. Priča ovog filma je zanimljiva (ime Phillipa K.Dicka je najbolja garancija), ali mislim da je osnovna greška od koje je sve počelo je loša podjela uloga. Affleck kao glavni junak,Thumran kao njegova pratilja, Eckhart kao ultimate bad-guy jednostavno ne funkcioniraju. Iako je Woo uvijek znao izabrati glumce koje čak i nismo navikli gledati u takvim ulogama (najbolji primjer je Travolta, koji je u filmovima John Woo-a ostvario svoje ponajbolje uloge i koje su mu otvorile vrata akcijskog žanra) ovdje je Woo ipak zakazao. Afflecku jednostavno ne leže ovakve uloge, a Uma Thurman je prihvatila (nije mi jasno zašto) ulogu koja je daleko ispod njenih mogućnosti i renomea. Kao ljubavni par na ekranu uopće ne funkcioniraju (slažem se da Thurmanova djeluje puno starija od Afflecka). Jedina svjetla točka u filmu su akcijske sekvence koje je Woo napravio u svom klasičnom stilu samo što ih, po mom mišljenju, nema dovoljno za ovakav tip filma. Na kraju smo dobili prosječan hollywoodski akcijski blockbuster koji je relativno uspio samo na osnovu redateljeve reputacije, a sa malo drugačijim pristupom moglo se napraviti puno više.

zanimljivo&prosječno

prosječan filmić u prvom redu, ništa posebno-za ubiti dosadu sasvim ok. malo me čudi da su za ovakav filmić izabrali tako poznate face, ali dobro. previše naivnih elemenata ali to je ipak akcijski filmić pa je to normalno. ponavljam, ništa posebno... pa tako se nema ni šta više pisat o tome.

Ma moglo je i bolje

Zanimljiva i dobra priča, no izvedba je tek prosječna.Woo se nije snaša sa ovako kompleksnom pričom.Afleck je solidan iako previše plastičan(izgleda kao Ken).A Uma je tek prosječna i mislim da joj nije mjesto u ovakvom filmu.Prosjek.

Komedija

Iako ovaj film nosi etiketu znanstveno fantasticnog akcijskog trilera, moram priznati da me zabavio i nasmijao kao sto ni jedna komedija vec dugo nije. Radnja ima toliko urnebesnih rupa u prici i mastovitih rjesenja zapletenih situacija da je film zapravo toliko los da postaje jedan od boljih u kategoriji najtrash uradaka. Pocevsi od pocetka u kojem korporacija buducnosti nije u stanju napraviti hologram za manje od dvije godine, a sposobni su prziti tocno odredjene neurone i usput gledati slike iz pamcenja na monitoru poput nekog zabavnog filma, onda igranje prorocice i ocitavanje buducnosti iz dlana, pa hardverski virus kojeg je ne moguce locirati, a sasvim je moguce odrediti kako ce teci buduci dogadjaji, zaustavljanje vlaka spajalicom, judo robot koji vjesto barata palicom i otima puske iz ruku specijalaca, vrhunska voznja motorom ubogog inzinjera, jadni specijalac koji je uspio prezivjeti sve brodolome i siljke koji su mu usput prepolovili krov na autu pogiba zato sto je Uma Thurman skinula kacigu i pogodila ga ravno u glavu. Urnebes! Kakav akcić, komedija za umrijeti od smijeha. Cijenim iznimno Umu Thurman i gledala sam ju u izvanrednim ulogama i nikako mi nije jasno sto joj je ovo trebalo...

John Woo fan

Vidim dve samo loše kritike ovog filma, svi se žale na loš i predvidljivi scenarij,lošeg Aflecka i Umu itd.No film uopšte nije loš.Scenarij je zapravo odličan,i nebih ga nazvao predvidljivim,zapravo kao i sve priče iz pera Phillipa K. Dicka.Ok slažem se da je film malo previše ušminkan,svi imaju savršene frizure i odječu,ali time se je valjda htjelo prikazati savršenu budućnost,gdje je sve ljepo i uredno.Woo je svoj posao odradio sjajno,kao i u svkom filmu do sada,iako ovo je njegov najslabiji hollywoodski film.Naravno da je najbolje filmove radio u Kini(Bolje Sutra trilogija,The Killer,Bullet in the Head,Once a Thief i najbolji Hard-Boiled,ako to niste pogledali,onda neznate što propuštate)ali ni ovi Hollywoodski mu nisu loši nprTeška Meta(vjerovatno najbolji Van Dammeov film),Slomljena Strijela,te najbolji Face Off(u oba je Travolta ostvario vjerovatno najbolje uloge).Nemoguća Misija 2 je imala drugačiji pristup špijunskim filmovima,i bila je malo previše stilizirana naspram prve misije,ali scena jurnjave na motorima je nenadjebiva,to uopće nije upitno.Windtalkersi mu spadaju također među slabija ostvarenja,ali 2002-e imali smo još barem 3 ratna filam(Suze Boga Sunca,Bili Smo Vojnici)pa smo malo i bili zasičeni tim temama.No vratimo se Isplati,dakle priča je ok,režija isto,publika zajedno sa glavnim likom otkriva što mu se zapravo dogodilo,Ben Afleck je sasvim solidno odglumio čovjeka kojem je pamčenje izbrisano i koji u stisci s vremenom mora otkriti i spojiti cijelu tu puzlu(izgleda kao Gary Grant iz Sjever-Sjeverozapad)te se izvuči iz cijele te frke.Jedino mi nepaše izbor Ume Thurman za glavnu žensku ulogu i Afleckov ljubavni interes,jer je na ekranu vidljivo da kemije između njih baš i nema.A ona izgleda i mnogo starija od njega.Akcije i nema baš puno jer se sve svodi na otkrivanje trgova,ali ono malo što je ima je odlično.Još jedna odlična jurnjava motorom ali ne bolja od one iz M-I 2.Svi su svoj posao odradili krektno,samo da film nije tako ušminkan.

Jadno

Jadan i loš film

Nije baš tako loš...

Vidim da se gotovo nikome film nije svidio. Meni nije bio tako katastrofalan. Zgodan način da se provede 2 sata i odmori. Film ima zanimljivu radnju, istina ne baš najbolje razrađenu, ali ako ništa drugo Ben Affleck je zgodan... ;)

fuj

woo mi je jedan od onih redatelja od kojih mi se ježi koža na sam spomen imena. ja nisam ljubitelj akcijskog žanra, te zato gotovo svaki (čast iznimkama) primjerak ovoga žanra smatram propašću. ali ovaj film me iznenadio. on je čak i više od propasti. toliko je slabo napravljen da ga nisam uspio odgledati do kraja. palac dolje ocjena 0

Slonkova avantura

"Truuu, jao - što - raditi - maloprije.. Truuu, gdje - zakopao - kikiriki maslac? Truuuu truuu, vidi, tko - ostaviti - kikiriki ljuskice - okolo? Ja - Slonko - pratiti! Truuu tru truuuuuuuuu! Maslac!" Tako bi prepričali ovaj akcić da je Woo umjesto one-look-Afflecka uposlio daleko izražajnijeg i za ovu ulogu uvjerljivijeg Slonka. Dickova (da prostite) kratka priča o high-tech reverse-engineering* stručnjaku koji za ogromne pare pristane razbiti tajnu jednog vremenskog cincilatora uz uvjet da mu izbrišu dio pamćenja na isti, lijepa je podloga za sat i pol ultimativne kick-ass razbijačine. No, razrađena - nije, likovi su plitki, glumci neuvjerljivi (Affleck me podsjeća na lik Zoolandera u istoimenom filmu - Ben zna složiti samo jednu poluzabrinutu facu, čak i kad izmjenjuje slinavku s komadom), o prikazu same tehnologije da ne pričamo. Ostaju samo akcijske scene, u kojima se Woo u svom bogatom redateljskom opusu itekako izvještio. No, nakon hollywoodskih Face Off i Mission Impossible2, možete samo reći - već viđeno. Doduše, možda pretjerujem u želji da se i ovakav 'akcioni film' postavi na inteligentnim i uvjerljivim nogama, pa zašto bi pomogu uključili mozak kad gledamo film, haloo? Ovako, k'o lijene debeljuce možemo gledati kako lijepi i vitki skaču, trče, hodaju po gredama, penju se po konopcima i pokazuju svu silu gimnastičarskih fora. I na kraju se ipak sjete gdje su zakopali kikiriki maslac. Truuuu! (* 'reverse-engineering' ubergeek izraz za proces otkrivanja ključa neke tehnologije koju je netko drugi pametno smislio, a u svrhu krađe iste, najčešće metodom 'razbijanja' na manje dijelove)

Jadan John Woo...

...dopalo i njega da režira svašta. Taman kad pomislite da gore od Windtalkersa ne može potonuti, on izbaci Paycheck. Scenarij trećerazrednog filma B produkcije, u kojem već unaprijed znamo što će se dogoditi, glumci su u potpuno neodgovarajućim ulogama (Ben Affleck ionako nema odgovarajuće uloge, ali tko je u casting ubacio Umu kojoj uloga uopće ne odgovara?). Zašto ne daju Woo-u da radi filmove kakve je nekad uspješno radio - o prijateljstvu, časti, odanosti i junacima većim od života? Ocjena 2 (iz sažaljenja prema Woo-u nije 1:).

upropasten film :(

Potencijalno zanimljiv film pretvoren u akcijsko "smece".

Hollywoodski dobro prepoznatljivi scenarij...

John Woo i ovoga je puta svoj posao odradio kako valja. No nedostatci se kriju u scenariju. Nije teško predvidjeti što će se netom poslje dogoditi. Ako vas to iritira nemojte gledati Isplatu. No ako vas to ne smeta film je zaslužio navučenu trojku i za ''ubiti'' dva sata vremena ne ukljućujući previše mozak, slobodno platite, ne tako jeftine, ulaznice u našim kinima i opustite se dva sata. Sve bi bilo i bolje da se u jednoj sceni metro ne zaustavlja tik do glavnog nam junaka nakon što je on neko vrijeme trčao brže od njega???!!! Osim toga tu je i nezaobilazna jurnjava na motoru preko cijelog grada koja redovito završava sa bum, kraš tres i paljevinom. Naši junaci naravno iz svega izlaze malo prljavi, ali neozljeđeni... No ja sam Benu Afflecku u stanju svašta oprostiti, pa tako i ovaj prosječan hollywoodski uradak, koji će sigurno zaraditi gomilu love u devetoroznamenkastim ciframa, bez obzira na sve propuste...

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -