Pandorum

odličan

ma kritičari jedu govna, nemaju pojma šta valja. film je odličan pogotovo kraj...sasvim pristojan sf film kojih više ni nema..

zakon

Ovaj film sigurno nećete voljeti ak niste ljubitelj SF filmova iako smatram da je fil vise od toga jer daje solidnu dozu horora i misterije! Po meni jedan od najboljih SF misterioznih filmova Zaključak i kraj filma su odlični, svakako bih preporucio ovaj film svakome!

Astronautska klaustrofobija

Kada se dva astronauta probude u komori za hipersan, neće znati šta ih je snašlo. Kapiraju da su u nekom napuštenom svemirskom brodu, da je svuda mrak i da se čuje zlokobna škripa i tutnjava. Podoficir Bower (Ben Foster) počinje da istražuje ovo jezivo mesto, dok ga poručnik Payton (Dennis Quaid), navodi preko radio odašiljača. Korak po korak otkrivaju da ima još preživelih, pa susreću još dvoje astronauta: Manha (Cung Le) i Nadiu (Antje Traue). No uskoro će na svoj užas uvideti da na brodu ima još nekoga. Borba za život počinje...Još jedan u nizu filmova napravljenih kao referenca na kultni 'Alien'. Ovaj miks horora i SF-a nudi sve ono što smo već ranije videli: jezivu atmosferu (valjda zato i toliki mrak), podivljale zveri (nekad su bili ljudi), par sposobnih i neustrašivih heroja koji će pronaći način da reše probleme, uz obavezne akcione scene, kao i one druge (koje nisu baš za svačiji stomak). Pod režiserskom palicom Christiana Alvarta ('Antikörper', 2005.) i po scenariju Travisa Milloya koji je svoju priču 'Pandorum' adaptirao za potrebe snimanja, ušlo se u ambiciozni projekat. Budžet od čak $33,000,000, uz obezbeđene termine u Babelsberg Studios, u Berlinu, uključujući još par lokacija po samom gradu, pravi su pokazatelj da se radi o ozbiljnoj produkciji. Prijem publike je ipak bio više nego mlak: inkasirano je nekih $11,000,000 (podaci s kraja 2009.). Taktika izbora američkih glumaca za tumačenje naslovnih rola, u evropskoj, tačnije nemačko-britanskoj koprodukciji, i nije se pokazala bogzna kakvom. Solidni specijalni efekti, uklopljeni u klišeiziranu priču, sa nešto drugačije napravljenim završetkom, ipak nisu dovoljni da svrstam ovaj film u grupu jako dobrih (a kamoli tek odličnih). Zato možda eventualna preporuka samo strastvenim ljubiteljima ovog žanra (tačnije žanrova-horor i SF), da pogledaju rad mladog nemačkog režisera, koji ume i bolje (npr. 'Case 39', 2009.).

Vrlo dobar

Moram priznati da sam vidjeći recenzije ovdje i na Rottenu bio poprilično skeptičan o filmu i stvarno nisam puno očekivao. Ali već nakon 10-ak minuta gledanja bio sam proprilično ugodno iznenađen radnjom filma i općenito filmom. Jedna super in space atnosfera s jednom zanimljivom radnjom koja vas stvarno drži u neizvjesnosti od početka. Istina je da film ponekad zahtjeva napinjanje moždanih vijuga da bi se razumjele neke stvari ali to je dobro došlo za promjenu. Znači film uopće nije nerazumljiv nego je kristalno jasan. Štoviše, priča je jako dobra. Moglo bi se također reći da u njmu ima malo Descenta i malo Aliena ali u kom filmu nema nešto iz nekog drugog. Ukratko, film će se svidjeti svakom ljubitelju SF-a a i nekima koji to nisu.

O moj bože

Zašto, zašto, zašto? Eto nije mi jasno zašto se Denis Quaid odlučio za ovakvo eksperimentiranje? Nakon "The Alamo", "The Day After Tomorrow" i predlanjski "Vantage point" koji i nije imao neku uspješnicu, ali je dobar film, zašto snima ovakve gluposti. Svaka čast SF-u, bez obzira što nisam ljubitelj, ali ovo je film koji sam prestao gledati nakon 15 minuta. Brine me to što ih je u posljednje vrijeme sve više i više. Čisto sumnjam da mi se ukus toliko promijenio.

solidno!

Inače volim filmove ovog tipa, mračne,čudne bez logike i objašnjenja... krvoločni lovci negdje duboko u svemiru!! ma odlično za nas koji volimo to... mislim da se treba opustit i uživat u mračnoj atmosferi di podivljali alieni love i jedu sve što se kreće i ne kreće pa čak i svoju vrstu... ma film uopće nije loš samo ga treba gledat bez prevelikih očekivanja i pametnih objašnjenja... jer film ipak služi za zabavu nas čudaka koji sa zabavljaju uz masovne koljaže i ....

Pandorum

Pokušaj filma ALIEN ali ocjena je slaba. Film koji se pogleda i ubrzo zaboravi... Nije nešto..

Mračan, al' doslovno

Čudan neki film ovaj Pandorum. Nakon prvog gledanja nisam pohvatao podosta toga, što je direktna posljedica prilično složene radnje i neobične redateljeve perspektive prilikom prezentacije te iste radnje gledatelju. Naime, on pokušava prikazati složene odnose unutar zajednice preživjelih putnika koji se bore za opstanak, na način da oblikuje njihove psihološke profile nizom borbi unutar samog pojedinca koje kasnije utječu na ishode cjelokupne populacije dotične zajednice. Dennis Quaid sjajno se nosi s kompleksnom ulogom te nam do samog kraja ne daje odgovor na na misteriju. Pa čak i kad odgovor dobijete, morati ćete uključiti maštu te si pripomoći u shvaćanju istog. Ostatak glumačke postave je na visini zadatka,a efekti su jako dobri. Mutirani stanovnici svemirskog broda su dobro osmišljeni, a svaka njihova pojava izaziva nelagodu. Najveći problem filma je ipak tama. Većinu toga što se dešava jednostavno možete samo naslutiti jer vidjeti je nemoguće. Vjerujem da je film tako mračan kako bi se dobilo na atmosferi ali što je previše, previše je ! Da je izostala tako slaba osvjetljenost te da je gledatelj bolje upućen u zbivanja na ekranu, ovaj bi film sasvim sigurno postao kultan, ovako, ostat će tek jedan od mnogih koji nisu do kraja ispunili svoj potencijal. Ipak, ovo je jedan vrlo dobar SF horor kojeg se svakako isplati pogledati iako nije za svačije oči i ukus.

Zašto ne

Film uopće nije loš koliko se priča. Koga briga za specijalne efekte ako vam redatelj neizvjesnošću uspijeva uliti osjećaj jeze? Atmosfera bezizlaznosti, mraka, jeze potpuno pogađa cilj, kao i nenadani obrat (inače su u ovakvim filmovima krajevi uvijek predvidljivi). Zato, od mene - četvorka.

Odličan film

ma zajebite sve ove kritike i gluposti koje se pišu o filmu jer on zbilj nije uopće loš, a i te kritike su vjrojatno pisali ljudi koji uopće ne vole SF pa što se drugo može i očekivati.Inače ovaj film je spoj SF akcijsko-psihološkog horor-trilera i iako ovo glupo zvuči film je zbilja dobar