Susreti četvrte vrste

Odlicno

Ovaj film vrijedi pogledati, sjajno povezano sa stvarnim dogadajima...nakon sto odgledate film pocnjete razmisljati o nekim stvarima. Film vas cijelo vrijeme drzi u neizvjesnosti!

predobar

film kod kojeg nakon dugo vremena nisam gledo na sat kad će završiti, a kad je završio sletio sam se odma na net da vidim jel po istinitoj priči, a kolko sam skonto nije bio, ali svejedno nije mi bilo lako zaspat 2 dana..

JEZIVO I BRILJANTNO

Ugodno sam bio iznenađen kad sam ovaj film pogledao u kinu. Mislio sam da je to jos jedan film u stilu Dana Nezavisnosti ili Ljudi U Crnom kad je ispalo da je ovo jedan odličan psihološki triler koji je odlično režiran...Redatelj tokom cijelog filma drži osjećaj pranoje i straha na platnu dok su i glumačke izvedbe odlične pogotovo od glavne glumice. Kao točka na i odličnoj režiji su nevjerovatno realistične snimke koje ovom mističnom trileru dodaju dokumentarni štih. Zbog toga što je na foršpanu redatelj objavio da je rađeno po istinitoj priči ali i zbog cijelog filma natjerani smo da se zapitamo jesmo li zbilja sami...NO NEKE ĆU RAZOČARATI KAD KAŽEM DA FILM NIJE RAÐEN PO ISTINITOJ PRIČI JER SAM KOPAO PO INTERNETU I OD DR.TYLER NI SLOVA....Film se treba gledati u kinu jer ćete se jedino tako istinski prestrašiti i ne spavati danima nakon toga...na svaki šum u sobi ćete ugledati male zelene ili pak sovu....

The Fourth Kind

Još jedna dobra priča upropaštena dokumentarističkim pristupom. Za razliku od bratskog District-a ovdje su se dodatno "uozbiljili", pa nam se na samom početku Mila Jovovič obraća, uvodi nas u priču, priznavajući kako je ovo tobože rađeno po pravim snimcima, te da je baš ona odglumila lik glavne junakinje. Na kraju uvodnog govora čak i zavodljivo izgovara nešto u smislu: "vi prosudite želite li vjerovati" (!?) Kroz film nam se često dijeli slika, te možemo pratiti "prave" i odglumljene razgovore, kako bi se gledaoc max.uživio u radnju i tako dalje i tome sl. Zašto se naučna fantastika pokušava prodati kroz dokumentarce? Da drži pažnju i napetost? Valjda je to štaka uz koju će se oslanjat po pravilu dobra, ali nikad dovoljno razrađena priča. I najdosadnija epizoda kultnog serijala Dosije-X je puno uvjerljivija i zanimljivija od ovog filma. Ocjena niska.

Dosli promatraci, ostavise nam...

Film prije gledanja nisam progoglao i usao sam u njega podosta nepripremljen i otvorena uma ka ajmo reci nekim mozebitnim dogadjajima , i mogu reci nakon uvoda i jedan dobar dio filma sam zivio u zabludi da je moguce da se zbilo. Ocu reci do jednog djela je stvarno realno i veoma zastrasujuce. Svidja mi se nacin snimanja i koncept paralelne slike "prave" doktorice i prekrasne mile tokom seansi, i kombinacija raznih kamera (policijskih,vhs i sta jos) ukonponiranih u sam film. U nekim djelovima me je stvarno jeza hvatala, npr. kod levitacije i smetnji kamere jednog od pacijenata. Ali s vremenom pocinjesve biti nerealno i kad se progogla malo i uvidi se da je sve apsolutna laz ostaje jedan dobar, ali nista vise od toga film, na kalup Blairwitcha s time da je puno ambiciozniji i izlazi sa puno konkretnijim podacima koje je jako tesko "fejkat", u odnosu na vjesticu iz Blaira. Svakako za pogledat u svakom slucaju, 6,5/10

4-a vrsta..

Pa....dobar film.Da ne tupim.Tema koja nije bas obradjivanja,pogotovo ne na ovaj nacin.Svarno se zapitamo,pa jebemu sta da se meni ovo desi,ne vjeruju moji,ne vjeruje drzava,a desava mi se??!!I jos ti nestane dijete.Ljudi ima toga.Kod mene ne,nisam cuo,ali cuo sam da je u USA to cesta "pojava".Ipak,reziser je podastro jake argumente o kojima ima sta da pricas i mislis.A sad..da li alieni postoje,stvarno nisam vidjeo niti jednog :-),sto ne znaci da ih nema.Nisam ni kineski zid vidjeo a postoji.Salamala :-).Film je sasvim ok.Ne pretendira na tron,ali ima svoju publiku i zaradice neku paru zasigurno.Nije puno ni ulozeno.Nekako..ovaj stih "iskrenih" doku filmova polako probija svoj put,cini mi se pocev od Kloverfilda..ili Vjestice iz Blera preciznije.Mila Jovovic,solidno glumi,rezija uljudno slozena..sto da ne..4-ka!

The Fourth Kind

Nije bitno vjerujete li vi ili ne u stvarnost snimke koju nam tvorci predočavaju kao original, jer zbog obećane zarade su ljudi spremni i psihičkog bolesnika dovući pred kamere i govoriti mu što da kaže, bitan je jedino film u cjelini; a on je prilično loš. Glupo i besmisleno je raspodijeliti ekran u velikoj većini filma i odvijati dvije iste priče na svakoj polovici dok pravi glumci izgovaraju iste rečenice. Razumijem da se htjela postići autentičnost radnje ali to nije dobar način te to onemogućava usmjeravanje pažnje na samo jednu sliku pa cijeli film izgleda prilično amaterski. Nadalje, film je potpuno nedorečen, s krajem u kojem policajac nabacuje priču da se njen muž ubio što bi kao trebao biti preokret ali funkcionira više kao šlag na torti jednog smiješnog ostvarenja. U velikoj mjeri posuđujući ideje od odlične serije 'X-Files', 'The Fourth Kind' je horor u kojem vas ništa neće prestrašiti već nasmijati a ako stvarno poželite pogledati priču o otmici izvanzemaljaca preporučam pojedine epizode iz gore navedene serije.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

STRAŠNO I ODLIČNO

Zaista zastrašujuće.Odličan spoj dokumentarnog i igranog..Gledao sam ga doma,a u kinu je doživljaj sigurno i bolji..Ostavlja osjećaj preispitivanja vlastitih gledišta i vjerovanja.Preporučam svakako :-)

Abduction phenomenon

Ne znam... Vjerojatno je problem u meni. Hvaljeni i glorificirani Paranormal Activity nije me nimalo impresionirao dok me,evo, The Fourth Kind prilično iznenadio. Očito su niska očekivanja učinila svoje. Iako je priča koja je u filmu prikazana kao stavaran događaj potvrđeno plod mašte i fikcije, ipak djeluje realistično te sjajno funkcionira kao pseudodokumentarac. Efekti su skromni te se uglavnom svode na amaterske snimke događaja, a za razliku od Activitya, monotoniju ubijaju glumljeni djelovi u kojima se Mila Jovovich i ostatak glumačke ekipe solidno snalaze. Napomenuo bih, također, da je izgled ''prave'' Abigail Tyler u filmu doista jeziv te se gledatelju jednostavno nameće pitanje o njenom zemaljskom podrijetlu, no opet, tko zna ? Možda je žena izmučena tolikim otmicama od strane nezemaljskih nam posjetioca. Pojedine scene izgledaju toliko realistično da je teško razabrati kako su zapravo snimane što je efekt koji zasigurno ide u prilog kvalitei filma. Sve u svemu, dobar uradak koji vas svojom zanimljvom i uvijek aktualnom temom zasigurno neće ostaviti ravnodušnima.