Slučaj 39

Fantastican film!

Gotovo da i nisam gledala filmove u kojima glumi Renee Zellweger,nije mi u mojih top 5 najboljih glumica...a isto tako zanrovi u kojma je glumila nisu moj izbor...ALI sto se ovog filma tice,zaista svaka cast na odlicno odradjenoj ulozi,pomalo iritantnog piskavog glasa(ali to cemo zanemarit) jer je zaista film odlican! Zastrasujuci i nimalo dosadan, odusevljena sam...ovaj film je za moj ukus definitivno! :)

Pravo iznenađenje....Zbilja zastrašujuće

Iako sam imao mišljenje da je ovo jos jedan u nizu moram priznati da je Slučaj 39 ipak bolji od ostalih ponajprije zbog vrlo dobre rezije i scenarija. Zbilja zastrašujuć horor-triler. Sličan,no ipak lošiji od Siročeta.Počinje vrlo dobro i nastavlja u tom smjeru no kraj me razocarao jer sam ocekivao nesto orginalnije buduci da su scene i ugođaj bili uistinu jezivi i pravo osvjezenje u moru tupavih hororaca.Glumci su svoj posao odradili vrlo dobro,pogotovo (no shit sherlock) Zelvegerica i klinka koja glumi klinku Lilith.Svakako preporucam svima koji zele nesto orginalniji horor.

38+1

Da ne tupim-dobar film!Sasvim mirne duse mogu preporuciti onima koji prvo citaju recenziju za film (i sam sam takav),pa ga onda skinu i gledaju.Radnja odlicna,tema super,vrlo je malo filmova na ovu temu,sto se vise film gleda,vise se uvlacimo u pricu,i...drugacije gledam malu djecu oko sebe :-)."Zuja" se odlicno uklopila u pricu,odglumila sasvim fino.Nema nekih velikih promasaja u filmu,nije narusen scenario naprijed-nazad..ma...pogedajte ga!

ODLIČNO

Tko je gledao KRUG svidjet će mu se i ovaj film. Da je kopija, malo i je ali nema veze napete scene, odlična radnja, vrijedi ga pogledati. Rene je fenomenalna, trebala bi se i dalje posvetiti toj vrsti žanra.

Kopija 39 ???

Iako iz same radnje filma ne možete pročitati (namjerno ili ne), ovdje se radi naizgled o jos jednoj “kopiji” azijskog horora, tipa Oko, Kletva, Shutter, ... No iako nakon gledanja ostavlja blagi okus dejavua, moram priznati da za razliku od vec pozamašnog broja remakea, ovaj napravljen nesto smionije, možda više trilerasto I vizualno sablasnije nego vičina dosada viđenih. Dodatni plus scenariju je to sto se ovdje ne radi o nekoj izgubljenoj duši koja se mora osloboditi pomocu vradžbina I sličnih dostad viđenih stvari, već jednostavno traži suočavanje s nemani :) Od glumačke postave izdvojio bi naravno Rene Zellweger zbog koje umalo nisam ni pogledao film, Rene + Horor hmmm bas mi nije sjelo, no nakon toga sam se morao odmah poklopiti, naime Zellweger se savršeno snašla, jednostavno sjela joj je uloga socijalne radnice karakterno I vizualno... Tako da unatoč pregršt predrasuda prije gledanja filma na mene je ipak ostavio dobar dojam mozda zato sto je toliko isti a opet različiti od drugih iste tematike I naravno sa malo boljom režijom :)