Daybreakers

Moglo i bolje

A baš sam se bio "zagrijao" za ovaj film kad sam gledao prvi put trailer. Ali sam se isto tako brzo i "ohladio" kad sam ga pogledao. A baš su zeznuli stvarno potencijalno zanimljivu priču. I ono malo zanimljivih tema što se nađe ode u vjetar .....Možda su braća Spierig trebala ovo raditi odvojeno, jer je ispalo po onoj - "puno babica kilavo dijete".Šteta.

Danolomci

prosječna ocjena za prosječan film. Dobra glumačka postava, interesantna ideja, vampirska priča inteligentnija od Sumraka. No kako film odmiče evidentna postaju brza i neorginalna rješenja kako bi ga se što bezbolnije privedelo kraju. Ideja njihove transformacije mi je potpuno besmislena.

Daybreakers

Svidio mi se trailer za 'Daybreakers' pa sam odlučio pogledati film jer sam i inače ljubitelj vampirske tematike s razrađenijom i dubljom pričom po mogućnosti. Film braće Spierig ne razočarava pristupom temi jer on je prilično svjež s mnoštvom pohvalnih ideja poput inteligentnih vampira u odijelima koji svaki dan kupuju kavu s 20% krvi te neki od njih žele napraviti zamjensku krv kako se ne bi dalje istrebljavalo ljude kojih je još malo preostalo. Kada u priču uključimo i subsidere (mutante koji se hrane drugim vampirima), par zanimljivih rodbinskih veza između glavnih likova i postupke vojske i ljudi na vlasti dobivamo sasvim interesantnu priču koja će vas držati u napetosti do samoga kraja. Očekivano, pri kraju film zapostavlja priču i okreće se akcijskim scenama i pomalo neuvjerljivom pronalasku lijeka protiv vampirizma. No, to su sitnice s obzirom da kvalitetan film o vampirima nije snimljen godinama. U prilog filmu ide svakako i poznata glumačka ekipa predvođena Ethan Hawkeom i Willem Dafoeom. No pozornost najviše zaokuplja Sam Neill u najbolje napisanom i odglumljenom liku Charlesa Bromleya. U konačnici, preporuka stoji jer 'Daybreakers' iskače iz rutine lovaca na vampire i glupavog prikaza vampira kao krvopija bez mozga, te hrabro vraća pomalo zaboravljene vampire u prvi plan sa par izazito zanimljvih (prije spomenutih) dosjetki ali i pomalo razočaravajućim završetkom priče. Dosta solidno!

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Daybreakers

Zanimljivo.Ugodno sam se iznenadio glumcima u filmu,Dafo,Nil,Hok..ma pravo.A i prica je zanimljiva,i obradjena na drugi nacin.Eh sad...sta ce vampirima auta kad mogu letjet?Ponasaju se kao "ljudi" i to mi malo ide na nerve.Ali to je film,bit je docarati njih da imaju "nase" probleme.Eto ako ne obaracamo paznju i ne pitamo se previse,film je sasvim ok.Ima akcije,ima i vampirske fantastike.Moze se gledati..ali opet nemogu spomenuti ideju da ako nema vampajr krvi postane...ruzni vampajr hehe.Nekako bezze,ali je gledljiv.Eto neka 4-kaza trud i rad..

dobar i zanimljiv

Kad sam vidjela naslov, pretpostavila sam da će ovo biti još jedan film o vampirima... ali ovaj film je pravo osvježenje za vampirske obožavatelje... nešto novo i stvarno sasvim nova priča o vampirima di sve što smo do sad gledali ne vrijedi.. kao što ste pročitali, veći dio stanovništva čine vampiri i sada kada je ljudska vrsta pred izumiranjem, dr. Edward Dalton radi na pronalasku zamjene za ljudsku krv tj. hranu za vampire... kako su vampiri gladni i očajni oni najslabiji hrane se jedni drugima i tako mutiraju...stvarno sam se ugodno iznenadila novitetima u vampirskom svijetu i preporučujem ovaj film svima koji vole filmove o vampitima

Za pogledati...

Iako se radi o ljudima krvopijama koji biraju besmrtnost birajući put vampirizma film nije toliko trash niti toliko loš koliko se tema čini isfurana, izguljena i loša. Iako se pod žanr ne spominje riječ horor, ja bih ju dodala, jer ima elemenata horora i ima scena od kojih vam adrenalin skoči sky high...a da ne spominjem par krvavih i gnjusnih scena ispijanja krvi te kanibalizma...Ovo sve govorim, jer oni koji ne vole takve filmove nek ga na gledaju, da ne bi bilo da nisu znali. Mene se film unatoč svim tim elementima dojmio, jer je tema obrađena iz nove i dobre perspektive te pokazuje ljudsku pohlepu i želju za onim što ne mogu imati u njenom istinskom obliku. Rasplet filma mi je malo prenategnut...kao, pronašli su lijek za vampirizam...malo bezveze..ali morali su nešto smisliti, pa smatram da se to može oprostiti kao lapsuz. Kraj su začinili sa krvoločnom i brutalnom scenom popraćenom s par žrtvovanja i smrću gomile statista...taj dio mi se već i nije toliko svidio..moglo se to napraviti i bez toga...Oni koji su malo osjetljivi na te stvari, nek se pripreme. Ali svakako pogledati,ako imate društvo i gleda vam se neki strašan film.

Zanimljiv pogled

Sasvim zanimljiv film... Sasvim novi pogled na vampire i "what if?" situaciju u kojoj vampiri vladaju svijetom... Bez nekog ocekivanja sam krenio pogledati ovaj film i ostao sam sasvim ugodno iznenadjen. Svjeza prica, svjezi materijal... sve u svemu ima potencijala koji mi se nekako ne cini iskoristen u potpnosti.