Lovac na glave

Ulovi bivšu ženu

Polazeći od premise: 'Najbolje je kad privedeš bivšu ženu...' iskusni režiser na polju komedija, Andy Tennant ('Hitch'; 'Fool's Gold'), napravio je film o dvoje bivših supružnika, koji će se sticajem okolnosti, ponovo sresti: on kao lovac, a ona kao lovina.Sarah Thorp je autor scenarija u kome se priča sa trilerskim zapletom predstavlja na jedan neobavezan, komičan način.Milo Boyd (Gerard Butler) radi kao spoljni saradnik policije, jer kao lovac na ucenjene krimose, često puta mu polazi za rukom da ih privede pred lice pravde.Kako je zapao u u kockarske dugove i postao ljubitelj dobre kapljice, prinuđen je da prihvata razne slučajeve.Kada mu se ukaže mogućnost da ulovi bivšu suprugu Nicole Hurley (Jennifer Aniston) zbog toga što je pobegla nakon plaćene zatvorske kaucije, Milo prihvata posao sa zadovoljstvom, ne sluteći da će ga bivša supruga (novinarka) uvući u opasnu misiju nerasvetljenog slučaja ubistva.Kroz niz zajedničkih avantura, dvoje bivših supružnika moraće ponovo da se zbliže kako bi izvukli žive glave...Komedija sa puno otrcanih fora, gde i nema baš neke hemije između dva glavna lika, a pokušaj da se situacija napravi ozbiljno napetom, pada u vodu kada se u kadru pojave Milo i Nicole.Režija je korektno odradila svoj posao, a ni priča nije loše postavljena (dobra fora u motelu gde su nekada bili na medenom mesecu), no glavni problem su glumačka izdanja, gde čak i sporedni likovi nisu uspeli da privuku iole ozbiljniju pažnju (čim nestanu iz kadra, odmah budu zaboravljeni). Generalna presuda bi bila: neki prosek iako je bilo potencijala i za nešto više.

Gledljiv

Samo radi Gerard Butlera i jurišanja koje stvara osjećaj adrenalina :)

dosadno

Veselila sam se ovom filmu, ali nažalost jedva sam ga odgledala do kraja. Ne mogu se sjetiti da je išta u njemu bilo smješno. Od komedije nema ni slovo k.

Lovac i plijen

On je lovac na glave. Ona je uspješna novinarka. Ona je u lovu na veliku vijest. On je u lovu na nju. Najavljivan kao zabavan i humorističan film, ispada da je to još jedan u nizu filmova o nadmudrivanju bračnog para, gdje niti jedan ne želi popustiti. Vrijeme filma prolazi, a mi već nakon nekoliko scena znamo kraj. Humor je više manje njihov interno bockanje, i skoro da jedva dočekate da je film gotov. Mislim da oboje glumaca ima puno veće kapacitete nego je to ovaj film.

Razočaravajuće

Kad sam vidjela o kojem se glumačkom paru radi sva sretna sam pogledala film. No kako je film dulje trajao, tako je moje uzbuđe4nje opadalo :( Dosadno, bez prave teme i nekog reda. Niti ne vidim neku kemiju među glavnim glumcima... Dajem dvojčicu jer sam ipak gledala i gorih ali neznatno. Slažem se sa svim službenim kritikama filma, dovoljno govore...