Seks i grad 2

'Heart of the Desert'

Igrajući na kartu velike popularnosti TV-serije 'Sex and the City', filmska ekipa se ponovo okupila da snimi i nastavak avantura, u kojima četiri prijateljice otkrivaju čari života, proširujući vidike, uz neibežno preispitivanje sopstvenih stavova.Samantha (Kim Cattrall) dobija zanimljiv predlog, da poseti Ujedinjene Arapske Emirate, tačnije ekskluzivno-egzotični Abu Dhabi.Ona pristaje, uz uslov da povede i svoje najbolje prijateljice.Tako grupa prijateljica iz urbanog, slobodoumnog New Yorka Cityja, stiže u istinski raj na zemlji.Glamur, sjaj, bogatstvo, neviđeni luksuz.Sve to skupa čini boravak na Bliskom istoku prijatnim i nezaboravnim iskustvom.Ali, postoji i tradicija, vekovni ustaljeni način života, koji baš ništa ne može da promeni.Položaj i uloga žena u jednom tradicionalnom muslimanskom okruženju definitivno je neshvatljiv modernim američkim ženama.Upravo ovaj 'kamen spoticanja' jeste polazna osnova za stvaranje humora, gde u sudaru modernog i tradicionalnog proizilazi niz nezgodnih situacija.Problem je što tu nema istinskog, prirodno isceniranog humora, koji bi vas nasmejao i eventualno osvojio na prvi pogled (prvo gledanje).Predivan ambijent je odlično prikazala kamera, pa deo filma izgleda kao dobro osmišljena medijska promocija turističke ponude na Bliskom istoku.Međutim, mana filma je što imamo plitku priču, dobrano već izlizanu, sa glavnim likovima koji su apsolutno jednodimenzionalni, uz klišeizirane dijaloge.Ubacivanje nekih novih likova je za pohvalu, kao recimo lik dadilje Erin (Alice Eve), ali ipak su to samo kratke epizode, sa minornom minutažom.Iz svega se lako izvlači zaključak da će fanovi serije, sigurno ponovo uživati u novim avanturama Carrie, Samanthe, Charlotte i Mirande.Ostatak filmske populacije skoro sigurno će ostati uskraćen za lagodnu zabavu koju pruža tipična američka komedija, te je zato možda bolje da ovo preskoče.

bracna drama

ona bi vanka a on bi tv gledao!!! jebiga svima nam tako bude ;))))

ok

meni je ok fil..gledala sam ga s rendicama u kinu..ima smješnih scena...ok mi je

nova dimenzija humora u sex and city neviđena u seriji ili prvom dijelu

film s obzirom o kojem se žanru radi...i svim ostalim okolnostima nije loš...zabavan i smješan nije dosadan.... bolji od prvoga dijela 5 puta ako ste fan već ste pogledali...ako niste prvi dio nemojte...drugi je okey ukratko o ovome mi se više i ne da pisati

Ispran sjaj

Nakon što smo pogledali prvi dio, a koji se "naslonio" na odličnu seriju u ovom nastavku isprao se "Sex i grad". Ispralo se nikad do tada nepotrošeno prijateljstvo četiriju žena. Mirandu maltretira šef nenaklonjen ženama, Carrie propituje vrijednost vlastitoga braka, Samantha vodi bitku s godinama, a Charlotte je izmorena s roditeljstvom. Mogli bismo reći da je cijeli film pokušaj negiranja tradicije, a koja se ionako smješta u njihove živote prije i poslije odlaska u Abu Dhabi. Želja da junakinje pobjegnu od tradicije provlači se kroz cijeli film što i ne bi bilo tako začuđujuće da radnja u drugom dijelu filma nije smještena na Srednjem istoku. U ovako ispraznom filmu koji traje više od dva sata, radnja izostaje. Sve se vrti oko istih postavki koje su postojale i u prvom nastavku, a te su Carrie i Faca, što je možda jedina dobra stvar u cijelom drugom nastavku. Ako ni sa čim drugim film obiluje, a bar sa cipelama, torbicama i dovoljno bespotrebnog dramatiziranja.

Zabavno

Vidim nema tu nijedna pozitivna recenzija pa reko da ja malo uključim XD Otišla sam film gledat s frendicama i za nas je to zaista bila fina zabava za petak navečer. Ljudi to je Seks i grad i mislim da to preozbiljno shvaćate jer ni seriji nikad nije bila ozbiljna tematika. To je film za pogledat i maštat o nečemu što nikad nećete dozivjet na takav način i o životu koji nikad neće imat jer zaista nije realno. Meni je dvojka puuno bolja od prvog filma jer zaista ima pregršt smiješnih scena i nisam oči odvajala od platna pa čak ni pri otvaranju grickalica što je ostavilo grozne posljedice za tete koje čiste kino :) Odličo, zabavno, smiješno, pogledat ću ga još jednom sigurno. Čak ni onih par muških što je sjedilo red ispred mene nije djelovalo kao da se dosađuje, naprotiv! Samo mi tu Mirandu uvjek gadno obuku :/ I da, nisam šopingoličarka, nemam para za to i nisam film gledala samo zbog krpica i cipelica, nije samo to tematika filma. Ali ako ćete istu tu tematiku toliko ozbiljno shvaćati onda ni serija ni filmovi nisu za vas.

je..i carsija al 2

A sta si ti Tea oci majkine mislila,da ce ovo zaista biti film,kada ni prvi nije bio nista doli puko njesra?Ovaj film...blacene nasih mozgova,morala islamista,pa u momentima se zele saliti i na svoj ionako jadni pateticni nacin.U pravu si Tea kad si rekla da ovaj film mogu i trebaju gledati cure/zene sopingholicarke koje vole krpice,ali za ikoga ko zeli da pogleda zabavan film,neka posudi u videoteci bilo sta od Dzeri Luisa,Carlija Caplina,Stanlio i Olio,Dzima Kerija...ili neka ode kod bake u posjetu :-)..ocjena...ma dajte,cemu?

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Carrie, Carrie, Carrie.. Zar nema drugih likova Sexa & grada?

Što reći o filmu koji vas svakih desetak minuta tjera da pogledate na sat i upitate se 'Koliko će ova glupost još trajati?' Takav je slučaj s drugim nastavkom filma 'Sex & grad' koji je na ponoćnu premijeru privukao veeeeeliki broj žena koje su izgledale kao da idu u noćni provod a ne u kino. No, to sad uopće nije bitno. Bitno je da je film totalni promašaj i da nema ni glavu ni rep. Kao i uvijek, makar u serijama u manjoj mjeri, sve se vrti oko Carrie koja i ovoga puta od svojih problema radi slona dok se njezine dvije prijateljice Charlotte i Miranda uistinu suočavaju sa pravim problemima koje donosi majčinstvo (u filmu je toj temi npr. posvećeno tek nekoliko minuta) Eto, to je recimo jedna od velikih zamjerki ovoga razvikanog filma koji je nerealan, banalan i, po svemu sudeći, ismijava Islam. Četiri Njujorčanke, naravno besplatno, otputuju i borave u Abu Dhabiju gdje se odlično zabavljaju i pokušavaju donijeti 'dio tradicije Zapada' u tu, za njih, jako čudnu zemlju u kojoj je čak i ljubljenje na javnom mjestu strogo zabranjeno. Uglavnom, priča ne postoji i sve je jako jako glupo i naporno za gledati. Osim, naravno, onim curama koje su seriju i prvi film gledale zbog krpica i cipelica. Ja nisam jedna od njih. Meni je serija bila i ostat će sjajna ali filmovi stvarno nikome nisu trebali. Bilo bi pametnije i bolje za sve da su snimili još sezonu, dvije i svima zauvijek rekli zbogom.